T630
Fra : Georg

Dato : 09-06-04 22:51

Har lige købt en SE T630. Lille handy sag med en kanongod skærm. Nem og
overskuelig i betjeningen og menuer. Jeg er dog ikke helt tilfreds med
kamerakvaliteten. Den er nærmest ubrugelig! Er jeg den eneste der synes det?
Hvad angår tale og stby tid, så syns jeg min gamle SE t68i var bedre?! Jeg
lagde mærke til, at under samtale er der et svagt lys i T630`erens diplay.
Det må da sænke drifttiderne væsentligt eller hvad? Kan man ikke få "sort
skærm" når man knævrer løs, ligesom på t68i`eren? Nogle der har noget at
tilføje til en T630?

Georg

"There are only 2 things which are never ending. The one is the universe,
the other is human stupidity, and when it comes to the universe, Im not
sure" Albert Einstein

Fra : Lars Koch - Odense

Dato : 10-06-04 06:48

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er dog ikke helt tilfreds med
> kamerakvaliteten. Den er nærmest ubrugelig! Er jeg den eneste der synes
det?

Jeg er enig. Men havde du regnet med en god kvalitet? Det eneste kamera, som
jeg har set er i samsung e700. Det funker noget bedre, og har en meget bedre
opløsning. Mht. 630, så funker det stortset kun i godt lys, og helst ikke
langt fra objektet du vil fotografere :)

> Hvad angår tale og stby tid, så syns jeg min gamle SE t68i var bedre?

Det er den jo også. jvf. specs på SE's hjemmeside. Den nye skærm kræver en
del mere strøm...

det med sort skærm, når man taler, har jeg ikke fundet ud af endnu. men skal
nok skrive hvis jeg gør :)

Held og lykke med telefonen

Fra : Christian Catu

Dato : 11-06-04 08:02

On Thu, 10 Jun 2004 07:48:17 +0200, Lars Koch - Odense wrote:

> [...]
> opløsning. Mht. 630, så funker det stortset kun i godt lys, og helst ikke
> langt fra objektet du vil fotografere :)

Sådan er det med alle telefonkameraerne. De har en fixed fokuspoint på ca
2-3 meter

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-04 09:12

> [...]
> overskuelig i betjeningen og menuer. Jeg er dog ikke helt tilfreds med
> kamerakvaliteten. Den er nærmest ubrugelig! Er jeg den eneste der synes

Tja - den er vel hvad man kan forvente af et kamera i en mobiltelefon.

> [...]
> skærm" når man knævrer løs, ligesom på t68i`eren? Nogle der har noget at

Jeg har ikke bemærket det med skærmen under samtaler, men min T68i kunne
holde strøm væsentligt længere end min T630.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Georg

Dato : 11-06-04 01:47

Jeg har valgt, at skille mig af med min nyindkøbte SE t630. Den levede ikke
op til forventningerne:( Så jeg tar min gode gamle t68i`er ibrug igen. Den
kan jeg bedre lide. Desuden har jeg bestilt et 8 M Pixel digitalkamera, så
hvad skulle jeg dog med en kameramobil?

Georg

Fra : Christian Catu

Dato : 11-06-04 07:58

On Thu, 10 Jun 2004 10:12:12 +0200, Jeppe Vestergaard wrote:

> Jeg har ikke bemærket det med skærmen under samtaler, men min T68i kunne
> holde strøm væsentligt længere end min T630.

Det er vel hvad man kan forvente af en TFT skærm med 65.000 farver, når den
sættes op imod en LCD skærm med 4096 farver