Huller i Gigabyte kort
Fra : Bach|DK|

Dato : 09-06-04 21:26

Hvorfor er det lige at Gigabyte laver sådan nogen fede kort, men ikke
kan finde ud af at lave huller ved soklen, så man kan montere en
ordentlig køler?

Er jeg den eneste der er en anelse irriteret over denne detalje?

--
Michael Bach

Fra : Tommy

Dato : 10-06-04 06:39

*snip*
> Er jeg den eneste der er en anelse irriteret over denne detalje?
*snip*

Nej slet ikke. Jeg kunne også godt have brugt hullerne til noget ordentligt
køling.

Hilsen Tommy

*****
Gigabyte 7N400 Pro2 (rev 1)
AMD Barton 3200+
Kingston HyperX 512
Sapphire Radeon 9600 Pro Fireblade
ThermalTake Silent Boost CPU Cooler
*****

Fra : Dr.Ralph

Dato : 10-06-04 08:35

On Wed, 9 Jun 2004 22:25:40 +0200, Bach|DK| wrote:

> [...]
> ordentlig køler?
>
> Er jeg den eneste der er en anelse irriteret over denne detalje?

Jeg forstår ikke helt, fordi Thermal Right siger, at alle gigabyte bundkort
passer til deres CPU køler SP-94 - og SP-94 kan KUN monteres i bundkort med
huller ved cpu soklen ?

Snakker du om huller ved chipsetkøleren ?

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Bach|DK|

Dato : 10-06-04 09:00

> Snakker du om huller ved chipsetkøleren ?

Nej, jeg snakker om CPU soklen (Socket A 462), og den er der ikke huller
ved.

--
Michael Bach

Fra : Dr.Ralph

Dato : 10-06-04 10:04

On Thu, 10 Jun 2004 10:00:20 +0200, Bach|DK| wrote:

> Nej, jeg snakker om CPU soklen (Socket A 462), og den er der ikke huller
> ved.

Jamen alle de Gigabyte bundkort med Intel 478 sokkel har visr huller.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph