ÆV! - 6310 Bluetooth
Fra : Soren Pedersen

Dato : 09-06-04 21:09

Jeg vil gerne lave opkald via min 4150 (har flere adressebøger der ofte
bliver ændret).
Jeg kan fint markere navnet på iPAQ'en, vælge "dial via Bluetooth". Men før
telefonen vil lave opkaldet skal jeg trykke på "Accept Bluetooth connection"
(eller noget lignende) inden telefonen ringer op.
Er det muligt at slippe for at skulle acceptere på telefonen inden opkaldet
bliver gennemført ? - Sådan at telefonen ringer op når den bliver bedt om
det via iPAQ'en ?
Jeg har også en T610, og når den er parret med iPAQ'en bliver der ringet op
uden "vrøvl".
Skyldes det at 6310'eren ikke er parret med iPAQ'en, og kan den opgraderes
til pairing ?

Mvh
Søren

Fra : L@rs K

Dato : 09-06-04 23:33

"Soren Pedersen" <smp@munchweb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uden "vrøvl".
> Skyldes det at 6310'eren ikke er parret med iPAQ'en, og kan den opgraderes

NEJ! På Nokia skal man kvittere hvert opkald....

Lars

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 10-06-04 09:28

"L@rs K" <Lars.k@RUNBox.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> opkaldet
> op
> >
> NEJ! På Nokia skal man kvittere hvert opkald....

Umiddelbart er jeg ikke enig med dig. Det kræver dog at du skal gå ind i
menuen bluetooth, vis forbundne enheder, godkend forb. manuelt og sætte den
til nej.

Så det kan godt lade sig gøre at få en 6310(min er med det lille i efter)
til at acceptere automatisk

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domænedelen for email

Fra : Soren Pedersen

Dato : 10-06-04 12:05

> [...]
> til nej.
>
> Så det kan godt lade sig gøre at få en 6310(min er med det lille i efter)

Det kan den også uden"i".
Mange tak for hjælpen - Jeg var NÆSTEN ved at blive ked af det

Mvh
Søren - Nu med FABDA (Fully Automated Bluetooth Dialing Assistance ))))