Hjælp til sang (meget svær)
Fra : Kong Kent

Dato : 09-06-04 21:01

Hejsa

Så er det mig der skal have hjælp. Har hørt en sang på P3 den seneste tid
med en mandlig forsanger i en gruppe. De er helt nye, og småhitter med en
rigtig ørehænger (engelsk tale).

han synger noget med at han har såret en pige, og nu skal han leve med det.
han er vidst ked af det, men nu kan jeg fan'me ikke huske hvad han siger i
omkvædet heller, for så ville den gå lige hjem hos alle der havde hørt den.

Kan det være noget "I'm sorry I hurt you, but now I have to live with the
regret every day" eller sådan noget i den stil... er helt på bar bund. Ved
bare, at stemmen fænger ASAP hos mig... kan nogen hjælpe?

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Kong Kent

Dato : 09-06-04 21:19

Har selv fundet den, takket være "ny musik" under www.thevoice.fm og den
lille lytter-service der er der (troede aldrig jeg skulle få brug for den
musikkanal *LOL*)

Det er "The Reason" med bandet HOOBASTANK

Det er godt nok letfordøjelig pop-musik, men af en eller anden grund er mit
tunge metalhjerte gået i selvsving over den sang, og når jeg er alene, giver
jeg den fan'me gas

Kan varmt anbefales til dem der godt kan lide 'easy-listening'.

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-06-04 21:32

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> Har selv fundet den, takket være "ny musik" under www.thevoice.fm og den

OT: hvilken land tilhører .fm ?

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Kong Kent

Dato : 09-06-04 21:37

> Har selv fundet den, takket være "ny musik" under www.thevoice.fm og den
>
> OT: hvilken land tilhører .fm ?

Aner det ikke. Men TheVoice bruger åbenbart efternavnet til deres danske
radiokanal... er vel noget ligesom .tk som også bare er et sted man kan
oprette sine sider...

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 09-06-04 22:26

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> enriched usenet with:

> OT: hvilken land tilhører .fm ?

Federated States of Micronesia

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Nickleback - How You Remind Me

Fra : Jakob

Dato : 10-06-04 15:28

Hvis du kan li' metal så check deres første, selvtitlede album. Det er ikke
det hårdeste, men der er en del fede skæringer på den

--

// Jakob