Fahrenheit 911
Fra : keldo

Dato : 09-06-04 20:37

Hej med jer

Ved i hvilken stykke rockmusik der spilles i trailerens sidste halvdel.

rk

....her er traileren http://www.fahrenheit911.com/trailer

Fra : Emil Rune

Dato : 09-06-04 22:41

"keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in message
> Hej med jer
>
> Ved i hvilken stykke rockmusik der spilles i trailerens sidste halvdel.
>
> rk
>
> ...her er traileren http://www.fahrenheit911.com/trailer

Det kunne jeg også godt tænke mig at vide....en eller anden må ha' et svar?
;)

Emil

Fra : Rune Jensen

Dato : 10-06-04 00:15

Emil Rune wrote:

> "keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in message

> Det kunne jeg også godt tænke mig at vide....en eller anden må ha' et svar?
> ;)
>
> Emil

Jamen så må jeg jo hjælpe :)
Det er det gamle 70´er band "Ten Years After" med "I'd Love to Change
the World"
Og det er oveni hatten en fed sang :)

God Sommer

Rune Jensen

Fra : J-Ozzy

Dato : 10-06-04 07:39

Så vidt jeg ved var Ten Years After ikke kun et 70'er band! De spillede på
Woodstock i '69, og startede deres karriere i '67

Fra : Rune Jensen

Dato : 10-06-04 20:03

J-Ozzy wrote:
> Så vidt jeg ved var Ten Years After ikke kun et 70'er band! De spillede på
> Woodstock i '69, og startede deres karriere i '67

Det har du fuldstændig ret i, min fejl :)

Rune Jensen

Fra : keldo

Dato : 10-06-04 09:42

fedt, tak for svaret.

Fra : Emil Rune

Dato : 10-06-04 10:42

Ja, mange tak!
Og i lige måde ;)

Emil

Fra : kautaq

Dato : 10-06-04 11:08

Rune Jensen wrote:

> Jamen så må jeg jo hjælpe :)
> Det er det gamle 70´er band "Ten Years After" med "I'd Love to Change
> the World"

Pladen hedder "A Space in Time" og er en Alvin Lee genistreg.
Det er simpelthen en af de bedste plader [1] der nogensinde er
udgivet. Resten af deres produktion siger mig intet, men på
Space in Time er der otte geniale og evigt smukke numre som
man aldrig bliver træt af at lytte til.

Man kan kalde pladen for verdens første un-plugged udgivelse.
Alle numre [2] er bygget op omkring nogle forholdsvis simple
akkorder på en westernguitar, supleret med el-bas, trommer og
el-guitarsolo (meget korte) og så nogen studieeffekter til at
understrege helheden.

Den ultimative lejerbåls plade.

[1] Dem er der mange af
[2] Hver pladeside sluttes af med et kort bluesrock-nummer som
efter min mening er malplacerede.

*************************

Em (E-F-Fis-G) G Am (A-Bb-B-C) C B

Em // / G / //
Everywhere is Freaks and hairies
Am / // C / // B / //
Dykes and fairies Tell me where is

Sanity

Tax the rich Feed the poor
Till there ain't no Rich no more

Em G Am C B
I'd love to change the world, but I don't know what to
do so leave it up to you

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq