Hvor mon den gemmer sig?
Fra : jenyla

Dato : 09-06-04 19:51

den lille kattekilling, som jeg ønsker mig. Det skal være en han, helst være
en mørk gråstribet - gerne en blanding med main-coon. Er der nogen her, der
kender sådan en lille fyr, så vil jeg meget gerne høre om det.
Han vil få det godt her hos os, blive forkælet og passet på. Skal bo sammen
med en dejlig hund og så os to halvgamle mennnesker, hvor det især er mig
der er katteglad. Der kommer også børnebørn på jævnlige besøg.
Han skal være kærlig, kælen, snakkesalig og det gør ikke spor, hvis han er
lidt doven.
hilsen Jette

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 09-06-04 20:20

On 2004-06-09 20:51:05 +0200, "jenyla" <3xjenyla@privat.dk (fjern 3x)> said:

> den lille kattekilling, som jeg ønsker mig. Det skal være en han, helst være
> en mørk gråstribet - gerne en blanding med main-coon. Er der nogen her, der
> kender sådan en lille fyr, så vil jeg meget gerne høre om det.

Nu ved jeg jo ikke hvor du bor. Men hvis du kigger her:
http://makeashorterlink.com/?P2A326588 så er der en misling, der lyder
lidt henad din beskrivelse - og som jeg kan garantere har haft det som
blommen i et æg i sin opvækst.
Held og lykke
--
Knus fra Ann R