efter sterilisation-hjælp
Fra : jytte jensen

Dato : 09-06-04 19:10

hej
Jeg vil meget gerne høre om andres erfaringer med forløb efter en
sterilisation af hunkat.
Min blev st. mandag eftermiddag. Hun har spist og drukket lidt, og
været på toilettet, men hun er meget sløv. Ringede til dyrlægen idag -
han sagde at hun var blevet st. med stesolid og derfor var dvask. jeg
kan bare ikke forstå at hun bliver ved med at være dvask, nu 2 døgn
efter operationen.
Det har jo været en større omgang også med stress og jeg forventer
selvfølgelig ikke en krudtugle så hurtigt efter.
Håber at høre jeres erfaringer om dette.

Venlig hilsen
Jytte Jensen

Fra : AEK

Dato : 09-06-04 19:18

"jytte jensen (slet N6QLK)" <merkur11@N6QLKesenet.dk> skrev i en meddelelse

> Håber at høre jeres erfaringer om dette.

Da Tøsen blev neutraliseret, var hun ret hurtigt efter.
Derimod Tildemusen, det var en hård omgang for hende. Det tog en uge førend
hun var sig selv.

Ved ikke, om du kan bruge det til noget.

/ Anya.,

> Venlig hilsen
> Jytte Jensen

---

Fra : Jane

Dato : 09-06-04 19:19

slet N6QLK skrev i <news:10868047670.139310674264557@dtext.news.tele.dk>:

> Jeg vil meget gerne høre om andres erfaringer med forløb efter en
> sterilisation af hunkat.

Tja jeg har oplevet to ting. Den føsrte kat var meget syg
og skulle tydeligvis på hospitalet midt om natten men hun
havde også rødt skum kommende ud af sig og var meget skidt
tilpas og sådan lyder din kat dog ikke. Den anden kat jeg
fik steriliseret var så frisk at jeg en time efter at have
hentet hende var helt bekymret fordi jeg absolut intet
kunne mærke på hende og hun insisterede på at hoppe op i
møblerne og alt som hun plejer. Men jeg ved ikke om du kan
bruge mine erfaringer til noget da ingen af dem jo er som
din oplevelse. Der kommer nok snart nogen forbi som er mere
erfaren end mig.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Mette B

Dato : 09-06-04 19:58

> [...]
> selvfølgelig ikke en krudtugle så hurtigt efter.
> Håber at høre jeres erfaringer om dette.

Hej Jytte

Vores Lille Mis blev også steriliseret. Hun lå helt stille i et døgn, og
døgnet efter var hun dvask og møvede sig kun lidt rundt. Vi havde hende
lukket inde på badeværelset, da der var gulvvarme og i det tilfælde hun
ikke helt vidste, hvor hun var. De næste dage kom hun sig langsomt og
hun kom udenfor i en snor/sele.. og derfra blev det bedre. Det tog cirka
en lille uge *ss*.

Så hvis hun ellers spiser og virker okay, så tror jeg du skal se dette
døgn an

Med venlig hilsen
Mette B

Fra : jytte jensen

Dato : 09-06-04 21:21

> [...]
> en lille uge *ss*.
>
> Så hvis hun ellers spiser og virker okay, så tror jeg du skal se dette

Hej Mette
Tak for dit svar. Det ligner vores tilfælde. Det tager nok bare tid og
jeg er altfor bekymret og utålmodig. Jeg er førstegangs missemor.

Venlig hilsen
Jytte

Med venlig hilsen
jytte jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Mette B

Dato : 10-06-04 18:22

> [...]
> Tak for dit svar. Det ligner vores tilfælde. Det tager nok bare tid og
> jeg er altfor bekymret og utålmodig. Jeg er førstegangs missemor.

Åh ha jeg var nu heller ikke stolt ved situationen dengang Man
bliver vist aldrig vant til når ens dyr er "syge". Håber hun har det
bedre i dag?

Med venlig hilsen
Mette B
- Tøm kattebakken ved privat svar