Fysisk unlocker i Vejle
Fra : Ditte Hansen

Dato : 09-06-04 18:59

Hej

Min fætter mangler en sikkerhedskode til en Nokia 3310, han har prøvet med
1234. 12345, 0000, 00000.
Så nu tyder det på, at han skal finde en unlocker der kan finde koden med et
kabel.
Men hvor er der lige en unlocker i Vejle, vel og mærke hvor man kan møde op
med telefonen i hånden?
De flester Nokia'er bliver unlocket via nettet, så vidt jeg kan se.

Hjælp min fætter *S*

Hilsen Ditte

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-06-04 19:09

Ditte Hansen skrev:

>Så nu tyder det på, at han skal finde en unlocker der kan finde koden med et
>kabel.

news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock er den rigtige gruppe til
indlægget.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Ditte Hansen

Dato : 09-06-04 19:10

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Knud
> Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
> Du kan læse alt om de forskellige grupper på

Tak og undskyld.

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-04 09:34

www.dkunlock.dk er der en liste med danske unlockere.