Valget er truffet.Langt om længe hehe
Fra : Henning Lund

Dato : 09-06-04 18:02

Knægten har efter megen overvejelse fundet ud af at det skal være T610
hans næste telefon skal hedde.
Er der så nogen herinde som kan fortælle mig hvor han køber den billigst
u/abb, jeg har været inde på mobilpriser.dk, men synes at det er en
vanvittig fragtpris de der har telefonen opkræver, og hvis der evt. var
et sted som jeg ikke kender, der sælger telefonen billigere end de der
på mobilpriser.dk, ville jeg være taknemlig for lidt oplysning.
pft.

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 09-06-04 20:58

On Wed, 9 Jun 2004 19:02:01 +0200, "Henning Lund"
<falsk_adresse@noget.invalid> wrote:

> [...]
>et sted som jeg ikke kender, der sælger telefonen billigere end de der
>på mobilpriser.dk, ville jeg være taknemlig for lidt oplysning.

Måske skulle du købe den uden abonnement og så få fjernet sim-låsen?

Så vidt jeg kan se på Mobilpriser.dk er den billigste u/abb. Monatel
eller First Class til 1.589 kr. + 75 kr. i porto = 1.674 kr.

Den billigste m/abb. er NetGet til 589 kr. + 42 kr. i porto + 693 kr.
for oprettelse og abb + 100 kr. for at fjerne simlåsen = 1.424 kr.

KS

Fra : Henning Lund

Dato : 09-06-04 21:16

kelds@ofir.dk skrev:

> Måske skulle du købe den uden abonnement og så få fjernet sim-låsen?

Hehe det kan du ikke mene, vel

> Så vidt jeg kan se på Mobilpriser.dk er den billigste u/abb. Monatel
> eller First Class til 1.589 kr. + 75 kr. i porto = 1.674 kr.

Ja den fandt jeg også, meen mon ikke der er andre som er billigere?

> Den billigste m/abb. er NetGet til 589 kr. + 42 kr. i porto + 693 kr.
> for oprettelse og abb + 100 kr. for at fjerne simlåsen = 1.424 kr.

Tjae så kommer der fragt til en unlocker da vi ikke har en i nærheden
her ude på æ bøhland, + smadder med at huske at opsige abb. samt være
heldig at det lykkes at opsige første gang, og det er i det hele taget
heller ikke sikkert de vil lave et abb. til mig da jeg har bopæl i RKI
efter en firmalukning for nogle år siden, så jeg vil hellere håbe på en
lidt billigere uden abb.
Vedr. detdersens RKI så er det egentligt ret sjovt som firmaer tolker
det. Her hjemme har jeg alm. telefon, et Mixit abb. samt en af de
hurtigste ADSL linier hos TDC, 0 problemer i det, men engang jeg ville
skifte min egen gamle 3210 ud med en anden hos TDC kunne jeg det satame
ikke, ekspedienten udtalte at jeg var i RKI og de ikke kunne oprette et
andet abb. til mig, det skal siges at jeg aldrig har haft restance eller
lign. hos TDC. Der er tiltider ret sjove regler.