MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Søger: Tekstbehandlings program til Window~
Fra : WR

Dato : 09-06-04 15:47

Er der ikke en venlig sjæl der ved hvor man kan downloade et noglelunde
fornuftigt tekstbehandlings program til en gammel windows 3.11

Helst Freeware...

Hilsen Jan

Fra : Michael

Dato : 09-06-04 20:23

"WR" <wr.SLET@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Er der ikke en venlig sjæl der ved hvor man kan downloade et noglelunde
> fornuftigt tekstbehandlings program til en gammel windows 3.11
>
> Helst Freeware...

AbiWord er freeware http://www.abisource.com/

Men jeg ved desværre ikke om det virker under W 3.11

Men måske du kan teste det?

Hilsen Michael

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-06-04 20:28

http://www.abisource.com/support/require/

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Hans Houmøller

Dato : 09-06-04 21:34

..... eller måske www.openoffice.com

) Hans

Fra : Hans Houmøller

Dato : 09-06-04 21:35

rettelse: www.openoffice.org
) Hans

Fra : WR

Dato : 10-06-04 09:12

Ingen af dem understøtter desværre windows 3.11...

Hilsen Jan

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 10-06-04 09:57

On Thu, 10 Jun 2004 10:12:06 +0200, "WR" <wr.SLET@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Ingen af dem understøtter desværre windows 3.11...
>
>Hilsen Jan

Her er en, der gør...

http://www.yeahwrite.com/yw_downexe.shtml

Jeg kender overhovedet ikke programmet, men stødte på sitet under en
Google-søgning. Der er tale om forskellige versioner, bl.a. en
freeware-udgave.

--
<fjern to fra email-adressen>
Venlig hilsen

Fra : Asle Bjerva

Dato : 10-06-04 23:27

"Gert Søgaard Jensen" <nospamto@gert-soegaard-jensen.dk> skrev i melding
> [...]

Windows3.1 har da allerede et nogenlunde brukbart skriveverktøy : Write.
Skal du ha noe mer avansert er det nok kun MS Word for windows 2.0 ( I alt 7
disketter) som har det.
--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-06-04 14:03

Asle Bjerva skrev:

> Write. Skal du ha noe mer avansert er det nok kun MS Word for
> windows 2.0 ( I alt 7 disketter) som har det.

Word Perfect er til hver en tid mere avanceret end Word.

Jesper G. Poulsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-06-04 14:15

"Asle Bjerva" <abuse@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skal du ha noe mer avansert er det nok kun MS Word for windows 2.0 ( I alt

Jeg var da eller glad for Lotus WordPro ...

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Anders Pedersen

Dato : 10-06-04 18:00

On Wed, 9 Jun 2004 16:46:49 +0200, WR wrote:

> Er der ikke en venlig sjæl der ved hvor man kan downloade et noglelunde
> fornuftigt tekstbehandlings program til en gammel windows 3.11
>
> Helst Freeware...

Hvis ikke du et ordenligt svar kunne prøve at
oversætte dit spørgsmål til engelsk og prøve i

comp.os.ms-windows.apps.utilities.win3x
er er en nyhedsgruppe til windows 3.11

Til windows 3.11 kan man sigde at ALT er freeware, at de gamleb etalings
programmer som ms office 4.2. er til fra download
for de kna ikke sælges for en særlig højpris.

jeg ved hvor du finder ms offce 4.2 på engelsk eller word 1.0
--
Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Fra : John

Dato : 11-06-04 00:50

> [...]
> Er der ikke en venlig sjæl der ved hvor man kan downloade et noglelunde
> fornuftigt tekstbehandlings program til en gammel windows 3.11

Hej Jan!

Har slet ingen erfaring med 3.11, men vil gerne hjælpe. En Google søgning
gav følgende:

http://www.google.com/search?q=text%20editor%20for%20windows%203.11

Måske kan noget af det bruges...?

Held og lykke! Mvh John