Internettilslutning af bærbar PC via. GSM
Fra : Poul Erik

Dato : 09-06-04 15:38

Hej

Hvilke muligheder er der for at koble på internettet via GSM? Jeg har
Stofanet og Telmore.

Jeg tænker på om der skal laves et internetabonnement med opkaldsnummer.

Mvh. - Poul Erik

Fra : Anders Lund

Dato : 09-06-04 15:48

Poul Erik wrote:

> Hvilke muligheder er der for at koble på internettet via GSM? Jeg har
> Stofanet og Telmore.
>
> Jeg tænker på om der skal laves et internetabonnement med opkaldsnummer.

Det kan du godt - jeg brugte et get2net abonnement i sin tid. Jeg
tilmeldte mig "High Speed Data", som giver 3-5 gange hurtigere hastighed
end med almindelig GSM. Det koster 50 kr. host Telmore at tilmelde sig,
men minuttaksten er den samme.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk