Outwar
Fra : Mythos

Dato : 09-06-04 12:47

Hej i gruppen

Der er stort postyr hos TDC, mange af deres kunder kan ikke mere komme på
Outwar.
Så jeg ville lige høre om hvorvidt problemet er hos jer.
Flere af dem jeg spiller med, de er kunder hos TDC og kan ikke komme på,
andre der ikke er hos TDC, de kan godt, selv hos TDC selv kunne de ikke
komme på siden.
Så hvis i vil prøve at teste siden og give en melding om resultatet her, med
hvilken udbyder i har, så vil det være kanon.
Linket er www.outwar.com

Kim Larsen

P.S. Jo, det var mig der lavede et link her i gruppen for noget siden, og
nej, jeg blev ikke smidt ud eller bannet af spillet fordi der var visse folk
der havde brokket sig over det. Det var sådan set også ok at brokke sig, for
det var ikke fair at jeg sendte dette link

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-04 13:04

Hejsa

Jeg er TDC kunde med ADSL (512 / 128). Jeg kan ikke komme på. Heller ikke
selvom jeg slår alle min firewalls fra. Hhmm...

--
Hilsen
Anders

Byt ---(a)--- med @

Fra : Eg Egemarke

Dato : 09-06-04 15:37

Den virker fint her fra sverige ???

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Deadmeat

Dato : 09-06-04 18:05

Den funker fint på Cybercity ADSL....

Fra : Larsen

Dato : 09-06-04 21:15

> Så hvis i vil prøve at teste siden og give en melding om resultatet her,
med
> hvilken udbyder i har, så vil det være kanon.
> Linket er www.outwar.com

Virker fint hos TDC webspeed (kabel TV)

Larsen

Fra : Mythos

Dato : 09-06-04 21:22

Hej igen

Nu kører det igen hos mig, det tog "kun" en uge at få den råbt op

Kim Larsen