MS Windows
briani 27239
http://mail.tdconline.dk
Fra : quake

Dato : 09-06-04 12:42

ved ikke om det er den rigtige gruppe men prøver
jeg har et problem jeg kan ikke komme ind på http://mail.tdconline.dk den
kommer bare frem med at siden ikke kunne vises. og jeg har logget ind på tdc
så jeg forstår det ikke

kører win xp sp1

håber der er en der kan hjælpe mig

Quake

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 09-06-04 12:52

On Wed, 9 Jun 2004 13:41:36 +0200, "quake" <lotusvej@mail.dk> wrote:

jeg kan ikke komme ind på http://mail.tdconline.dk den
>kommer bare frem med at siden ikke kunne vises. og jeg har logget ind på tdc
>så jeg forstår det ikke

Kan du evt. gå ind via www.tdc.dk?

Eller prøv dette link, hvis du har TDC-kabeltv:

Vigtigt! TDC Kabel-TVs Webspeed kunder skal logge ind på
http://webmail.kabeltv.dk

Lars

Fra : quake

Dato : 09-06-04 13:19

jeg kan godt komme ind på tdc.dk og logge ind kan jeg også men når jeg så
trykker på linket til webmail så kommer den med siden kan ikke findes
quake

"Lars Holm Thomsen" <aslaktoke-RE-MO-VE-toke@yahoo.NOTdk> skrev i en
meddelelse news:lcudc0tt3a1unqt6c0m41094fq9h128do1@4ax.com...

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 09-06-04 12:52

> [...]
>kommer bare frem med at siden ikke kunne vises. og jeg har logget ind på tdc
[...]

Men andre sider virker fint?

Der er ikke noget i vejen med den side du nævner. Har du prøvet at slå
din firewall fra?

/Henrik

Fra : Steen

Dato : 09-06-04 12:54

"quake" <lotusvej@mail.dk> wrote in

> jeg har et problem jeg kan ikke komme ind på http://mail.tdconline.dk
> den kommer bare frem med at siden ikke kunne vises.

Enten har siden 'bare' været nede på det tidspunkt, eller osse har du et
browserproblem. Jeg kunne uden problemer komme ind på siden.

Hvis du stadig har problemer med det, så prøv i browsergruppen...

--
Steen

MailMinus2

Fra : Rudi Stegen

Dato : 09-06-04 13:59

Hej quake, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> jeg kan ikke komme ind på http://mail.tdconline.dk den kommer
> bare frem med at siden ikke kunne vises. og jeg har logget ind på
> tdc så jeg forstår det ikke

Det betyder ikke noget, om du er koblet op hos dem. Den kommer fx fint
ned her, skønt jeg sidder på en Tiscaliopkobling.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : jv

Dato : 11-06-04 08:36

"quake" <lotusvej@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kommer bare frem med at siden ikke kunne vises. og jeg har logget ind på

Har du evt. lige installeret Norton av ?