Batteri og t610
Fra : S.G

Dato : 09-06-04 12:17

Jeg skriver vel omkring 40 sms om dagen og taler 10 minutter i telefon +
lidt løst som et billede indimellem
Min spritnye t610 skal oplades hver anden dag??? Giver det mening?

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-06-04 16:22

S.G skrev :
> Jeg skriver vel omkring 40 sms om dagen og taler 10 minutter i telefon +
> lidt løst som et billede indimellem
> Min spritnye t610 skal oplades hver anden dag??? Giver det mening?

Kommer an på om du har Bluetooth tændt. Sluk det det bruger meget strøm.
Ellers tror jeg du har et dårligt batteri.
Min holder meget længere, men bliver heller ikke brugt helt så meget.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : S.G

Dato : 09-06-04 18:06

> Kommer an på om du har Bluetooth tændt. Sluk det det bruger meget strøm.
> Ellers tror jeg du har et dårligt batteri.
> Min holder meget længere, men bliver heller ikke brugt helt så meget.

Alt er slukket.
Men synes bare det er weird. Skriver nok nærmere 80 sms om dagen or so. men
synes bare ikke det er tilfredsstillende med så korttidsholdbart batteri.
Max er 3 dage den har holdt

Fra : mullerman

Dato : 09-06-04 20:00

"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
men
> synes bare ikke det er tilfredsstillende med så korttidsholdbart batteri.

Sådan var min også de første måneder, og pludselig kunne den holde strøm en
uges tid ved samme brug. Jeg bruger den dog ikke så meget som dig, og du
skal være opmærksom på at skærmen bruger meget batteri...

Fra : Peter G C

Dato : 10-06-04 06:50

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> Sådan var min også de første måneder, og pludselig kunne den holde strøm
en
> uges tid ved samme brug.

Oplevede det samme- efter nogen tid holder batteriet længere.

/Peter

Fra : S.G

Dato : 10-06-04 10:16

Og mht opladning. Jeg lader kun op når mit batteri er HELT afladet.
Samme i har gort? for så må jeg jo bare se tiden an :)

Fra : Peter G C

Dato : 10-06-04 10:31

> Og mht opladning. Jeg lader kun op når mit batteri er HELT afladet.
> Samme i har gort? for så må jeg jo bare se tiden an :)

I starten ja, men det er ikke godt, så nu lader jeg når jeg har lyst. Jeg
aflader aldrig batteriet helt.

/Peter

Fra : S.G

Dato : 10-06-04 10:51

> I starten ja, men det er ikke godt, så nu lader jeg når jeg har lyst. Jeg
> aflader aldrig batteriet helt.

Det er jo bare i modstrid af hvad man skal gøre med opladelige batterier for
at cellerne ikke bliver trætte.

Fra : Peter G C

Dato : 10-06-04 10:57

"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Det er jo bare i modstrid af hvad man skal gøre med opladelige batterier
for
> at cellerne ikke bliver trætte.

Sådan var det med de gamle batterityper - ikke de nye.

/Peter

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 10-06-04 11:02

S.G skrev :

> Det er jo bare i modstrid af hvad man skal gøre med opladelige batterier
for
> at cellerne ikke bliver trætte.

Prøv at læse denne guide:
http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=5117