Overkælen kat...
Fra : AEK

Dato : 09-06-04 12:21

1 Stk hankat udlånes ttil kæl hurtigst muligt - ellers bliver jeg skør i
bolden
P.g.a. en knæskade, er jeg nødt til at være hjemme hele tiden.
Det har resulteret i , at jeg har en tyk hankat rendende konstant efter
mig.
De første par dage var det sjovt - men nu.........
Han hyler, piver og klister for at gøre opmærksom på sig selv.
HELE TIDEN !!!!!!!!!!!!!!

" Kæften " står simpelthen ikke stille på ham.
Vi kan pt. ikke komme på vores sædvanlige aftentur - og det skal han nok
fortælle mig, er forfærdeligt.
Hylen ude ved døren, ind og klistre. Rende efter mig ude på altanen.
Børstes hele tiden.

SÅ, mangler du / I kærlighed - så har jeg lige fyren parat

Skulle lige have luft for hans " trip " herhjemme.

/ Anya, Fedeberg & Tildemusen.

http://oscarogtilde.webbyen.dk/

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

---

Fra : Leyna

Dato : 09-06-04 12:49

On Wed, 9 Jun 2004 13:20:36 +0200, "AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote:

>1 Stk hankat udlånes ttil kæl hurtigst muligt - ellers bliver jeg skør i
>bolden

HAHAHA... Sådan nogle har jeg faktisk 3 af. To damer og en bette
hankat, måske vi skulle bytte i nogle dage?

Jeg er selv lige stoppet med et kursus, og er derfor ledig og går
hjemme hele dagen, og dér hænger de på en 24 timer i døgnet. Om natten
skal de helst sove i ansigtet på en, alt imens de spinder højlydt og
ælter lystigt i ens sårbare hud.

Ska' vi bytte?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : AEK

Dato : 09-06-04 13:40

> HAHAHA... Sådan nogle har jeg faktisk 3 af. To damer og en bette
> hankat, måske vi skulle bytte i nogle dage?

Åh Gud, ikke flere klistrekatte til mig
Lige nu sover han , heldigvis....Så har jeg fred så længe. Når han så
vågner, starter det hele forfra.

Når han bliver helt overstadig ved kæl, begynder hans kæber at " flapre " ,
som om der kommer luft ud. Total sjovt at høre på.

> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.
> http://www.big-girls.dk

---

Fra : Denise

Dato : 09-06-04 12:58

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in message
> [...]
> Børstes hele tiden.
>
> SÅ, mangler du / I kærlighed - så har jeg lige fyren parat
>
> Skulle lige have luft for hans " trip " herhjemme.

Hihi, nej tak, har selv en af typen derhjemme. Blonde skal også hele tiden
vide hvor jeg er, og så skal han op på mig og muffe. Alt i mens han hyler
hele tiden, og jeg tørrer ham om munden, for han savler utroligt, når han
kæler, eller også er det næsen der løber. Tørrer jeg ham ikke om
snudeskaftet, så ryster han på hovedet og så bliver man altså våd over det
hele. Skal man på toilettet, ja så står han og tripper rundt omkring for at
hoppe op på skødet. Og kan han ikke lige finde mig, så render han frem og
tilbage og leder. Hver morgen, også i weekenden, mener han vi står op 530,
så der bliver vasket næse, trådt i håret og dryppet i hovedet. Bliver jeg
træt af ham, så kalder jeg på Dino, han kan kæle stille og roligt og så
plejer Blonde at gå. Hvis jeg siger _nej_ til Blonde, så bliver han ked af
det og går, så det gør jeg sjældent.
Så næh tak, jeg _har_ en overkæler og det er også bare skønt alligevel .

--
Hilsen Denise

Fra : AEK

Dato : 09-06-04 13:47

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse

> Hihi, nej tak, har selv en af typen derhjemme.

Hmpf ! Så har du to af slagsen : dobbelt kærlighed.....

> [...]
> hele tiden, og jeg tørrer ham om munden, for han savler utroligt, når han
> kæler, eller også er det næsen der løber.

Oscars kæber " flaprer" og der kommer underlige lyde derfra *G*

> Skal man på toilettet, ja så står han og tripper rundt omkring for at
> hoppe op på skødet

Oscar smider sig lige foran mig, på ryggen selvfølgelig

> Hver morgen, også i weekenden, mener han vi står op 530,
> så der bliver vasket næse, trådt i håret og dryppet i hovedet.

Jeg sover uden dem om natten. Både Oscar & Tilde mener, at skal vi sove
sammen , kan vi lige så godt være rigtig sociale.
Så deres pladser, hele natten, er mellem mine lår - det er FOR anstrengende
at sove sådan.
Derfor sover vi hver for sig

> Hvis jeg siger _nej_ til Blonde, så bliver han ked af
> det og går, så det gør jeg sjældent.

Når han er rigtig slem at høre på , siger jeg : Så hold dog k... !
Med det resultat, at han hyler endnu højere !

> Så næh tak, jeg _har_ en overkæler og det er også bare skønt alligevel
.

*G*

/ Anya og Oscar ( som tager sig en fortjent lur ! ).

> Hilsen Denise

---

Fra : Sara

Dato : 09-06-04 16:45

On Wed, 9 Jun 2004 13:20:36 +0200, "AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote:

>1 Stk hankat udlånes ttil kæl hurtigst muligt - ellers bliver jeg skør i
>bolden

Det er deres mission in livet ;P

>P.g.a. en knæskade, er jeg nødt til at være hjemme hele tiden.
>Det har resulteret i , at jeg har en tyk hankat rendende konstant efter
>mig.

Jamen han har da bare påtaget sig rollen som kitty nurse. Det er
ihvert fald hvad mine gør når jeg er hjemme 24-7 og de fornemmer at
jeg ikke er helt frisk.

>De første par dage var det sjovt - men nu.........
>Han hyler, piver og klister for at gøre opmærksom på sig selv.
>HELE TIDEN !!!!!!!!!!!!!!

Det er da for st du ikke skal tænke for meget på din egen knæskade.

>" Kæften " står simpelthen ikke stille på ham.
>Vi kan pt. ikke komme på vores sædvanlige aftentur - og det skal han nok
>fortælle mig, er forfærdeligt.

Jamen det er da også forfærdeligt. Hvordan kan du tillade dig at få en
knæskade.

>SÅ, mangler du / I kærlighed - så har jeg lige fyren parat

Ork nej. Har mine egne to versioner herhjemme.

Sara

Fra : AEK

Dato : 09-06-04 18:42

"Sara" <sara@cedar-rapids.net> skrev i en meddelelse

> Jamen han har da bare påtaget sig rollen som kitty nurse. Det er
> ihvert fald hvad mine gør når jeg er hjemme 24-7 og de fornemmer at
> jeg ikke er helt frisk.

Min egen lille sygeplejer, som dog er ved at tage livet af mig.
Ikke nok med, at han kræver konstant opmærksomhed - han hygger gevaldig med
at sidde helt stille ved siden af mig ( uden at jeg ved det ) - når jeg så
skal gå,er der en Fedeberg foran mine ben.
Jeg har op til flere gange været ved at ryge på røven, for træde på ham er
jo utænkeligt ! - så hellere ødelægge knæet helt !

> Jamen det er da også forfærdeligt. Hvordan kan du tillade dig at få en
> knæskade.

Ja, onde mig Et par enkelte gange har jeg sneget mig afsted med ham.
Men når vi kommer over til fodboldbanen, får den , som altid, på fulde
gardiner fremad - og det kan jeg altså ikke følge med til

/ Anya.

> Sara

---

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-06-04 17:30

*GGG* så Oscar er en "Baby-wanna-be" rigtig god
fornøjelse (de har nogle glimrende ørepropper på
apoteket) god bedring med dit knæ og giv rødderne
en krammetur fra mig

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : AEK

Dato : 09-06-04 18:34

"Marianne Hellemose" <hellemose.som3@mail.dk> skrev i en meddelelse

> *GGG* så Oscar er en "Baby-wanna-be"
Det har han vist altid været - men nu er han da gået helt i selvsving

> rigtig god fornøjelse (de har nogle glimrende ørepropper på apoteket)
Ha ha, den var god - måske det skulle afprøves

> god bedring med dit knæ og giv rødderne en krammetur fra mig
Skal på sygehus næste uge, hvor den skal undersøges og finde ud af
beh.muligheder.

MEEEEN, er det ikke tiden , hvor Fedeberg skal på ferie hos tante Mariannne
????? *LOL*

/ Anya.

> Marianne Hellemose

---

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-06-04 19:00

Anya skrev
<MEEEEN, er det ikke tiden , hvor Fedeberg skal på ferie hos tante Mariannne
????? *LOL* >

Jamen "lille" Oscar skal sørme være velkommen, blot en
lille advarsel, hvis han aflaster mig med Baby (som har været i selvsving 3
md nu *suk* ) er det ikke sikkert
at jeg slipper ham igen...........

Baby er faktisk så højlydt og "besværlig" at jeg bare går og venter på de
første klager, så jeg har en del overvejelser om omplacering eller en
"aflastnings-killing"
til hende, ingen af somalierne kan holde trit med hende som Fnugger kunne,
og især om natten er hendes skrigeri en belastning.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : AEK

Dato : 09-06-04 19:24

> [...]

> Jamen "lille" Oscar skal sørme være velkommen, blot en
> lille advarsel, hvis han aflaster mig med Baby (som har været i selvsving

He he
For lidt siden humpede jeg ud på badeværelset. Oscar sov tungt- men åbenbart
ikke tungt nok - for han nærmest væltede ud sin transportkasse ( hvor han
elsker at sove ) - for at følge med mig
Da han havde alt under kontrol, væltede han tilbage for at sove...... Tænk,
hvis han gik glip af noget pt.

> [...]
> til hende, ingen af somalierne kan holde trit med hende som Fnugger kunne,
> og især om natten er hendes skrigeri en belastning.

Av, den var værre, Marianne.
"Fylder " Baby virkelig SÅ meget ?
Min underbo siger, at han kan aldrig høre os,men når fedeberg hopper ned fra
kradsetræet , lyder der et BUMP hos ham *fniiiis*
Det griner vi lidt af

/ Anya.

---

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-06-04 20:56

Anya skrev
<Da han havde alt under kontrol, væltede han tilbage for at sove...... Tænk,
hvis han gik glip af noget pt.>

*GG* Han tager virkeligt sine pligter alvorligt

<"Fylder " Baby virkelig SÅ meget ?>

Ja og så lidt til, hun mangler lidt "udfordringer" på Lolland
var vi i jordhøjde og der var masser af dyreliv både nat
og dag, og mere plads at "te" sig på, her er det mere begrænset og der er
ingen Fnugger til at stå for skud og
som har energi og lyst til at tonse rundt det meste af døgnet, og det gør
mig lidt trist, for det er åbenlyst at
hun savner noget. Det giver mig lidt grå hår for jeg hverken kan eller vil
omplacere hende til "hvem som helst"
og det er ikke "hvem som helst" der vil kunne give hende
det jeg synes der skal være, og hvis hun skal have en
"soulmate" skal det også være nogle ganske klare kriterier han/hun skal
vælges efter så den passer ind i flokken, med væsenligt mindre plads og de
gamle katte
at tage hensyn til er det lidt af et lotteri.

<men når fedeberg hopper ned fra
kradsetræet , lyder der et BUMP hos ham *fniiiis*>

når bare han ikke ryger gennem gulvet Oscar altså...

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 09-06-04 22:25

> Da han havde alt under kontrol, væltede han tilbage for at
> sove...... Tænk, hvis han gik glip af noget pt.

Det lyder som Mowgli og Lante. Mowgli er dog ikke sådan en
klisterfidus, men han vil bestemt da ikke gå glip af noget, så hellere
lade sig forstyrre i en eller god søvn

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Danielle Nielsen

Dato : 15-06-04 16:06

AEK wrote:
> Min underbo siger, at han kan aldrig høre os,men når fedeberg hopper
> ned fra kradsetræet , lyder der et BUMP hos ham *fniiiis*
> Det griner vi lidt af

Hvad så når misserne holder fræs, kan underboen heller ikke høre dét. Jeg er
nemlig lidt bekymret for at min underbo skal begynde at klage, når mine
styrter rundt i hytten om natten.

Mvh.
Danielle