update....
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-06-04 11:53

nu er det så 6 dage siden at lillepigen kom til verden...
og hun klør godt nok på nu ;)
her til morgen var hendes vægt på 95 g. og Linda har udviklet sig til en
rigtig lille hønemor.....
de første 3-4 døgn lå linda næsten ikke i kassen, andet end hvis der sad en
ved hende... nu er hun ike til at drive ud af deb*G*

og gud nåde og trøste den mis der kigger skævt ind i kassen... så skal
løvemor nok komme ud og jage bæstet væk*G* ( i visse tilfælde en hel etage
op*G* og smide dem iskammekrogen)
så alt i alt er det triste, blevet til noget godt.... og hvis standarten
holder, så kan det kun gå fint fra nu af.....

--
Knus, Sabina
Bemærk: vi holder oprydnings salg:

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 09-06-04 12:11

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> nu er det så 6 dage siden at lillepigen kom til verden...
> og hun klør godt nok på nu ;)

Ih, det lyder vel nok godt, Sabina! Fortsat held og lykke med Linda og
datter. Og så...skal hun da aldrig ha' et navn, den bette

MVH Mette (nysgerrig? -nej da!)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-06-04 12:32

Mette Svangren Guttesen wrote:
> [...]
>

> Ih, det lyder vel nok godt, Sabina! Fortsat held og lykke med Linda og
> datter. Og så...skal hun da aldrig ha' et navn, den bette

*G* jo hun skal. men vi har besluttet os for at ungerne skal hjælpe med at
vælge navn til hende... så det bliver ike før efter weekenden ;)

Fra : AEK

Dato : 09-06-04 12:27

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> nu er det så 6 dage siden at lillepigen kom til verden...
> og hun klør godt nok på nu ;)

Åååh , det lyder dejligt.
Fortsat god vind

/ Anya.

> Knus, Sabina
> Bemærk: vi holder oprydnings salg:
> http://www.autohenter.dk/flyttesalg/index.html#row12

---

Fra : Nina Søgaard

Dato : 09-06-04 14:43

> [...]
> så alt i alt er det triste, blevet til noget godt.... og hvis standarten
> holder, så kan det kun gå fint fra nu af.....

Hej Sabina.

Hvor er det dog dejligt at høre at det nu går så godt!
Det er så skønt når tingene alligevel ordner sig i sidste ende.
Spinn og varme tanker herfra.

Med venlig hilsen
Nina Søgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-06-04 17:27

Det lyder rigtig godt, så kan du begynde at glæde dig til at trolden skal
ud på egen pote med Linda højlydt protesterende bagefter.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 11-06-04 09:25

In article <C_Bxc.10225$Vf.553606@news000.worldonline.dk>,
Sabina Hertzum <sabina@mandezonen.dk> wrote:

>nu er det så 6 dage siden at lillepigen kom til verden...
>og hun klør godt nok på nu ;)
---

Hej Sabina -

håller tummarna för att allt ska gå bra med den lilla. Var så ledsen
över att den andra inte klarade det, men har inte hunnit skriva...

h. Kristina i flytthelvetet...

--
There was no possibility of taking a walk that day.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-06-04 10:14

Sabina Hertzum wrote:
> nu er det så 6 dage siden at lillepigen kom til verden...
> og hun klør godt nok på nu ;)
> her til morgen var hendes vægt på 95 g. og Linda har udviklet sig til
> en rigtig lille hønemor.....

først tak til jer alle... det er dejligt at vide at man er i folks
tanker....

lillepigen er ved at komme rigtig godt efter det.... her til morgen var hun
oppe på 134 g..... dvs hun har taget ca 63 g på på en uge, og hun startede
på 71....
det synes jeg da er udemærket...
de sidste to døgn har hun taget 20 gram på i døgnet.... det går sku
stærkt....
så nu venter vi bare på at hun åbner øjnene og begynder at lege radiobil...

der er billeder af hende og hendes bror på www.autohenter.dk/linda .... de
nye billeder kommer op her i løbet af dagen.....
jeg har en mistanke til at hun måske er cremesølv, men er absolut ikke
sikker.... men hun er ret hvid rundt om øjnene og jeg kan huske noget om at
misser med sølv er født med hvide "briller"....... men det betyder nu ikke
det store lige nu..... bare hun er sund og rask.....

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 11-06-04 10:46

Hej Sabina

Dejlige billeder. Linda ser godt nok lidt betuttet ud over
de der små skrigedukker. Jeg håber at lillepigen fortsætter
i samme gode trivsel som det lyder til at hun er i nu.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 11-06-04 12:17

On 2004-06-11 11:13:36 +0200, "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> said:

> først tak til jer alle... det er dejligt at vide at man er i folks
> tanker....

Også i den grad

> så nu venter vi bare på at hun åbner øjnene og begynder at lege radiobil...

Årh det lyder godt! Hun lyder til at være en stærk lille pige

--
Knus fra Ann R

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 11-06-04 12:33

> [...]
> stærkt....
> så nu venter vi bare på at hun åbner øjnene og begynder at lege

Det lyder bare dejligt at hun sådan tager for sig af retterne

> [...]
> misser med sølv er født med hvide "briller"....... men det betyder nu ikke
> det store lige nu..... bare hun er sund og rask.....

Hvis hun har "briller", så er hun tabby. Kan hun være det?

Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-06-04 20:58

Nina, Tender Tribes wrote:
> hun
> radiobil...
>
> Det lyder bare dejligt at hun sådan tager for sig af retterne

hun er en lille prop lige pludselig er hun*G*
og man kan ane at hun snart åbner øjnene..... så en lille tåre i den ene
øjenkrog for et par minutter siden......
jeg har de sidste to dage givet linda kmr som supplement, jeg ved ikke om
det kan trække i mælken så hurtigt at det har haft sådan en indflydelse på
vægten af hende?
men hvor kan man dog ane deres personlighed tidligt.... hun er en lille
nusserøv hende her.... havde hende ud og vise frem for bonusdatteren og
hendes mor for lidt tid siden, og der møffede hun rundt så hun kunne blotte
maven og blive nusset.... helt stille og kun små gryntelyde ;)

> at
>
> Hvis hun har "briller", så er hun tabby. Kan hun være det?

hun har ikke briller som sådan.... men er som nævnt meget meget lys (næsten
hvid) rundt om øjnene.....
men så vidt jeg ved kan hun ikke være tabby... hun kommer fra EMSkoderne
"PER g 03" og "PER ds"...
altså blåcreme bicolor og rødsilver...