Batteri Ericsson T 65
Fra : Birger

Dato : 09-06-04 09:00

Er der nogen der ved hvor man kan købe et batteri til Ericsson T 65???
Har prøvet både T.Hansen og www.batterier, men NEJ, det forhandles ikke der.
Måske er der en der ligger inde med et billigt reservedelseksemplar?
Birger

Fra : Mig Selv

Dato : 09-06-04 09:04

Prøv www.cellshoppen.dk - de har mange forskellige småting til diverse
telefoner...

/MigSelv

Fra : Ditte Hansen

Dato : 09-06-04 18:37

"Birger" <skipper@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der.
> Måske er der en der ligger inde med et billigt reservedelseksemplar?

Hej

Jeg tvivler på at det er det samme.....
Men jeg har et batteri til en T-200, det hedder Standard Battery BST-24.

Du kan henvende dig til ditte@--bog.dk (uden --), hvis det virker til at
være det samme.
Så kan vi tjekke ydeligere data.

Hilsen Ditte

Fra : JMo.

Dato : 09-06-04 19:11

Ditte Hansen wrote:

> Jeg tvivler på at det er det samme.....
> Men jeg har et batteri til en T-200, det hedder Standard Battery BST-24.

Det er ikke det samme.

T65 batteriet er lidt specielt, da det ikke er beregnet på udskiftning.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 10-06-04 06:03

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> skrev i en meddelelse

> T65 batteriet er lidt specielt, da det ikke er beregnet på udskiftning.

Jo, men kun på et autoriseret værksted.

Claus

Fra : JMo.

Dato : 10-06-04 17:36

Claus E Beyer wrote:

> "JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> skrev i en meddelelse

> Jo, men kun på et autoriseret værksted.

Ja, eller på et uautoriseret værksted hvis garantien alligevel er udløbet.
Eller selv, hvis man er ferm med en torx-skruetrækker, og finder et sted
hvor de har batteriet løst..

Men da Ericsson udviklede telefonen, var deres ide, at det var en "brug-og-
smid-væk" telefon.