Lyd i NEC e313 tlf.
Fra : Ukendt

Dato : 09-06-04 08:50

Jeg har købt et org. stereo headset til min NEC e313 telefon.
Jeg synes det er et problem at man ikke kan skrue ret højt op for lyden når
man afspiller mp3/wma'er.

Andre der har oplevet samme problem og evt. en løsning ?

Mvh.
Martin

Fra : Mig Selv

Dato : 09-06-04 09:08

Problemet kan vel løses ved at lave mp3/wma filen med et højere lydniveau.
Dvs. at filen du laver skal normaliseres højere end normalt evt. til 98%
hvor normalt ca. 93% (bruger jeg som standard).

/MigSelv.

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-04 09:20

Det har du ret i. Kender du et program som let kan normaliserer mp3/wma
filer (gerne batch) uden først at skulle konv. til wave-filer ?
I samme forbindelse kunne jeg godt bruge et program der kunne downsample
mp3'er og wma filer så de fylder mindre til brug i telefonen og/eller
mp3-afspiller.
Nogen bud?

Mvh.
Martin

Fra : Mig Selv

Dato : 09-06-04 09:37

Du kan prøve AltoMP3 Maker (bruger jeg selv).
- Du har kunne downloade en freeware vers. af programmet via Tucows.dk

/MigSelv

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-04 08:35

Jeg synes ikke den ser ud som om den kan normaliserer en mp3 fil ? eller for
den sags skyld downsample

Fra : Mig Selv

Dato : 10-06-04 08:40

Så er det fordi du ikke har sat programmet rigtigt op.
Min kan godt normalisere !!

/MigSelv