program til at tilgå min SQLdatabase på li~
Fra : Mikkel

Dato : 08-06-04 22:33

Hejsa
jeg havde engang et program der kunne tilgå min SQL fra min windowsmaskine her
til min SQL database i på min linuxmaskine her.
Kan en her evt hjælpe mig med hvad det var for et program jeg havde der (eller
lign.).

Mvh
PeterM

Fra : Yoda.dk - Lars

Dato : 09-06-04 11:05

MySqlFront eksempeltvis..

det kan i hvertfald godt bruges til det..

send mig en mail og så mailer jeg dig det..

ved ik lige hvor man kan downloade det , da websitet siger at de har stoppet
udviklingen af det..

--

Venlig hilsen
Lars Andersen

Fra : Mikkel

Dato : 09-06-04 11:45

1000 tak for hjælpen
Jeg fandt det her
http://www.mysqlfront.de/download.html

Mvh
PeterM

Fra : Chris

Dato : 09-06-04 14:58

Mikkel wrote:

> [...]
> til min SQL database i på min linuxmaskine her.
> Kan en her evt hjælpe mig med hvad det var for et program jeg havde der (eller

MySQL AB er nu selv kommet med et værktøj "MySQL® Control Center" til at
administrere sin MySQL database:

http://www.mysql.com/products/mysqlcc/

Hvis det går mere på conf. af selve databasen har de lavet "MySQL
Administrator":

http://www.mysql.com/products/administrator/

/Chris