mere om dyrlæge Mogens Jensen
Fra : Jane

Dato : 08-06-04 21:45

Der er et læserbrev i Næstved Tidende i dag om et par som
var kommet til at vælge ham til at fjerne livmoderen på
en hund, og tja... den har overlevet men er sovet ind siden
pga alderdom. Jeg smider fotos i dk.binaer hvis nogen vil
læse mere om ham. Lader til han er en JBH-wanabe.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : N/A

Dato : 09-06-04 12:01

Fra : Ricko.

Dato : 09-06-04 12:01

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse

> Artiklen
>
> For mig ser det sku ud til at du opføre dig komplet TÅBELIG , smid dit
indlæg i dk. forbruger og bliv grint ud , magen til ELENDIGE billeder skal
man sku lede længe efter . F:F:S , men det er måske din egen alderdom du
taler om , gå til øjenlæge og bed dem om et tjek inden du sender mere af det
lort ud

Fra : Jane

Dato : 09-06-04 14:33

Ricko. skrev i <news:ca6qfu$fk6$1@news.net.uni-c.dk>:

> [...]

Gider du lige forklare hvorfor det er tåbeligt at vi deler
erfaringer om dyrlæger så vi ved hvilken vi vil bruge?

> indlæg i dk. forbruger og bliv grint ud , magen til ELENDIGE billeder

Jeg ved udemærket billederne er elendige, sådan bliver de når
jeg tager fotos af en avis. Vil du forære mig en scanner?
Og forklar mig lige hvad jeg skulle gøre i dk.forbruger?

> alderdom du taler om , gå til øjenlæge og bed dem om et tjek inden du
> sender mere af det lort ud

Hvis du ikke kan tale bedre sprog så smut over i mudderet eller
bliv hjemme i børnehaven til din mor gider hente dig.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 09-06-04 15:27

> [...]
> man sku lede længe efter . F:F:S , men det er måske din egen alderdom du
> taler om , gå til øjenlæge og bed dem om et tjek inden du sender mere af

For mig ser det ud til at du skal fise af!
Det er ikke en tone der normalt bliver brugt her, men hvis du absolut skal
have den usle opførsel, så lær da i det mindste at bande på skrift. Det
staves SGU.

Tak Jane.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-06-04 17:36

Ricko skrev
<gå til øjenlæge og bed dem om et tjek inden du sender mere af det lort ud>

ditto til dig

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Jan Dahl

Dato : 09-06-04 13:47

Hej Jane
Hvis du nu var rigtig smart så lagde du dine billeder ind under samme
header. Så er det stadig kune spammere der laver ged i hele gruppen ved at
poste 100 meddelelser -hver for sig-. Men kun et forslag

Mvh Jan

Fra : Jane

Dato : 09-06-04 14:31

Jan Dahl skrev i <news:40c706ba$0$234$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> Hej Jane
> Hvis du nu var rigtig smart så lagde du dine billeder ind under samme
> header.

Hmnn det ligger da under samme header?
Men du er da velkommen til at poste et råd om hvordan jeg gør
det anderledes i min xnews i dk.edb.internte.software.mail+news
så skal jeg kigge på det.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : JensenJS

Dato : 10-06-04 17:40

In article <Xns95039DE83F0AFkkgnsdlkng@62.243.74.162>,
kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak says...

> [...]
> Men du er da velkommen til at poste et råd om hvordan jeg gør
> det anderledes i min xnews i dk.edb.internte.software.mail+news

Du kan eventuelt først sende selve beskeden og derefter sende et svar
indeholdende billedet, tilbage på beskeden så vil den komme i tråd
mvh JensenJS

Fra : Jane

Dato : 10-06-04 17:51

JensenJS skrev i <news:MPG.1b32ad3cbb81da9a989689@news.tele.dk>:

> Du kan eventuelt først sende selve beskeden og derefter sende et svar
> indeholdende billedet, tilbage på beskeden så vil den komme i tråd
> mvh JensenJS

Du mener først sende beskeden:

og bagefter sende billedet, så det kommer i samme tråd,
præcis ligesom jeg har gjort?

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Allan

Dato : 10-06-04 17:59

> Du mener først sende beskeden:
>
> og bagefter sende billedet, så det kommer i samme tråd,
> [...]

Hej Jane

De lå heller ikke i tråd her hos mig.

Men det er nok fordi du lagde det under din 2 dage gamle besked.
Den er forlængst fjernet her hos mig Det går stærkt i binaer.

Og noget helt andet, Det ville være rart hvis du skrev til hvilken gruppe du
sætter FUT til.
Det kunne jo være at dem der svarede fra binaer, fulgte reglerne, og sendte
et billede med.

Mvh Allan

Fra : JensenJS

Dato : 11-06-04 18:39

In article <Xns9504BFCEBC42Dkkgnsdlkng@62.243.74.162>,
kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak says...

> Du mener først sende beskeden:
>
> og bagefter sende billedet, så det kommer i samme tråd,
> præcis ligesom jeg har gjort?
>
> Jane

Jeps! send en besked, hent beskeden, og svar derefter på den med
billederne vedhæftede.
mvh JensenJS
som fik dine billeder i tråd. (nyhedslæser MicroPlanet Gravity)