Thief 3: Deadly Shadows , Besieger - prob~
Fra : webhiker

Dato : 08-06-04 17:52

Thief 3: Deadly Shadows / 3 disk versionen.
Bliver installeret men har tilsyneladende en dårlig exe fil.
Cracket afhjælper det ikke. !! - samme fejl melder sig. !
Dårligt crack eller hvad. !

Besieger / 2 disk
Disk 1 bliver installeret , men disk 2 får HD til at
spurde af sted med "50.000" omdrejninger i min. eller l.ign. !
90% inde i installationen..... 8(
Jeg kan ikke lide det med HD'en , så jeg trykkede på reset knappen
efter 1 min.. Der så ikke ud til at ske noget.....

De er snuppet herfra - http://www.shareconnector.com/modules.php?
name=Edonkey&d_op=viewdownload&cid=2

Har andre forsøgt , og er det kun mig som det driller for. !
For nogen virker det , men hvis originalen også driller hos mig , så tør
jeg sku' ikke at smide penge over disken. !!

Webhiker.......

Fra : bb

Dato : 08-06-04 21:03

>Har andre forsøgt , og er det kun mig som det driller for. !
>For nogen virker det , men hvis originalen også driller hos mig , så tør
>jeg sku' ikke at smide penge over disken. !!

du kan måske finde en løsning i det officielle forum
http://forums.ionstorm.com/index.php?s=49df360022169ccb30fe212326c30913&showforum=7

Fra : webhiker

Dato : 09-06-04 02:48

bb <vakseviggoFJERN@DETTEvip.cybercity.dk> wrote in

> du kan måske finde en løsning i det officielle forum
> http://forums.ionstorm.com/index.php?s=49df360022169ccb30fe212326c30913
> &showforum=7

Thief 3: Deadly Shadows , kom i gang på en nyere pc. !
Min egen skal snart opdateres , så regner jeg med at jeg også kan
håntere det til den tid.
Tak for responsen........

Webhiker.......