MS Windows
briani 27239
kan ikke komme ind på siderne
Fra : Michael Petersen

Dato : 08-06-04 17:50

der er efterhånden en del sider jeg ikke kan komme ind på. Den siger bare at
:
Siden kan ikke vises
f.eks kan jeg ikke komme ind på http://www.grisoft.com/us/dwnl_free.php

JEg bruger XP og Antivir, Norton Systemworks 2003 og Zonealarm.

Er der nogen der har et hint ???

Fra : Carl Drud

Dato : 08-06-04 17:54

On Tue, 8 Jun 2004 18:49:45 +0200, Michael Petersen wrote:

> Siden kan ikke vises
> f.eks kan jeg ikke komme ind på http://www.grisoft.com/us/dwnl_free.php

Måske fordi det er en forkert adresse. Prøv med den her:

http://www.grisoft.com/us/us_dwnl_free.php

Carl

Fra : Michael Petersen

Dato : 08-06-04 18:01

Nej, den virker heller ikke

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 08-06-04 19:27

"Michael Petersen" <hl@mail.tdcadsl.dk> wrote:

>der er efterhånden en del sider jeg ikke kan komme ind på. Den siger bare at
> [...]

Du har formentligt fået samme virus / trojaner jeg fik besøg af tidligere på ugen

Kig i din 'hosts' fil (den ligger i c:\windows\system32\drivers\etc i min XP): Det er formentlig vokset betragteligt i størrelse
og indeholder bl.a. en henvisning til 'grisoft.com'

'hosts' filer bør kun indeholde een linie: 127.0.0.0 localhost

Resten af filen kan du roligt slette...

Derefter kører du en opdateret virus scanning - jeg brugte en online fra www.virus112.dk

<mlr>

Fra : ///JJ

Dato : 08-06-04 20:36

Michael Petersen wrote:
> [...]
> f.eks kan jeg ikke komme ind på
> http://www.grisoft.com/us/dwnl_free.php
>
> JEg bruger XP og Antivir, Norton Systemworks 2003 og Zonealarm.

Som en anden allerede har nævnt har du højst sandsynligt virus. Den blokerer
for næsten alle anti-virus sider! Ret smart lavet. Den kan omgås ved at
installere en anden browser end IE (fx. opera) og via den besøge en
AV-producent og fjerne lømlen!

///JJ

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 08-06-04 22:08

Michael Rasmussen, du skrev:

> 'hosts' filer bør kun indeholde een linie: 127.0.0.0 localhost

Nå da, min indeholder 8055 linier, hosts filen er da den bedste popup
killer der findes.

--
Henrik
e9e54dd2e9c8a2cbd54a67d9ef0a0a82

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-06-04 22:10

Henrik K Hansen skriver:

> Nå da, min indeholder 8055 linier, hosts filen er da den bedste popup
> killer der findes.

Nej, føj da, den skal opsættes manuelt.

Prøv Mozilla i stedet - vupti en browser uden pop-up.

Klaus (med Mozilla og uden pop-up's)
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 08-06-04 22:36

Klaus D. Mikkelsen, du skrev:

> Nej, føj da, den skal opsættes manuelt.

Klik klik
http://home19.inet.tele.dk/hkhansen/08-06-2004-23.32.08.png

> Prøv Mozilla i stedet - vupti en browser uden pop-up.

Afprøvet og kasseret, Jeg bruger Firefox og IE.

--
Henrik
4933cea1439bc342ad660a36867f60d0

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-06-04 05:46

Henrik K Hansen skriver:

> Klik klik
> http://home19.inet.tele.dk/hkhansen/08-06-2004-23.32.08.png

Hov......

> Afprøvet og kasseret, Jeg bruger Firefox og IE.

Kasseret på ???

Klaus (NS 4.51, Mozilla 1.6, spampal og poptray)
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 10-06-04 17:33

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

> [...]

De herrer Klaus & Henrik bevæger sig vist ud af en tangent

Gad vist om den opringelige spørger fik løst i virus problem ??

<mlr>

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 09-06-04 10:56

Klaus D. Mikkelsen, du skrev:

> Kasseret på ???

Look and feel.

--
Henrik
52c6ae556994f93dad78459559871b0a

Fra : quake

Dato : 09-06-04 14:20

"Henrik K Hansen" <henrik-k-hansen@despammed.com> skrev i en meddelelse

> Look and feel.
>
> --
> Henrik
> 52c6ae556994f93dad78459559871b0a

jeg har godt nok norton antivirus og firewall installeret men har lige
haft sat en anden pc uden nogen form for antivirus og firewall kun win xp og
det er det samme

Kan det være noget i min router linksys BEFSR41

quake