varehuse i Italien
Fra : soren

Dato : 08-06-04 17:32

Hej Gruppe

Hvor finder man et varehus i omårdet omkring Jesolo?

Hvad hedder varehuse? Har man varehuse som Bilka i området?

Søren M

Fra : Gismo

Dato : 08-06-04 17:42

soren wrote:
> Hej Gruppe
>
> Hvor finder man et varehus i omårdet omkring Jesolo?
>
> Hvad hedder varehuse? Har man varehuse som Bilka i området?

Måske er dette noget, http://www.sme.it/sandona.htm
ved siden af sme ligger noget der hedder COOP så det ligner
mere en Kvickly

Der er også en række special forretninger og en kæmpe
tøj forretning, VW forhandler o.s.v.

Gismo.

Fra : P.Christensen

Dato : 08-06-04 18:37

"soren" <maagaard@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor finder man et varehus i omårdet omkring Jesolo?
>
> Hvad hedder varehuse? Har man varehuse som Bilka i området?

I Portogruaro ligger der et shoppingcenter, jeg kan ikke huske navnet, der
har de alt muligt.
Man skal køre igennem byen og over motorvejen, så ligger det til venstre, en
stor grøn bygning
iøvrigt er der et skilt til MacDonalds der ligger i centret.

Mvh Palle

Fra : P.Christensen

Dato : 08-06-04 18:45

> [...]
en
> stor grøn bygning
> iøvrigt er der et skilt til MacDonalds der ligger i centret.

Det er også SME der er link på samme side som Gismo's indlæg.

Palle