australsk pige soeger au-pair familie
Fra : Kathy Asman

Dato : 08-06-04 15:33

Hej jeg hedder Kathy og jeg kommer fra Australien! That´s about all
the Danish I know, but I am very keen to learn more!
I´m a lively, energetic and friendly girl, currently living in Spain,
and coming to Denmark with my best friend in early August 2004. She´s
found an au-pair position near Soroe, Sjaelland, and I would very much
like to live near there if I can, or in the Copenhagen area.
I´m truthful, responsible and reliable, and I´m great with children. I
usually have no problems getting along with kids, and I make new
friends easily.
It is important to me that I find a family with whom I can develop a
strong bond - I want to feel a part of the family.
I have heard a lot about Denmark, and I am very much looking forward
to making it my home! I look forward to hearing from you... Please
give me a call on +34 667 973 707 or email me on
kathyasman@hotmail.com
Med venlig hilsen,
Kathy

(og paa dansk....
Jeg hedder Kathy Asman og jeg kommer fra Australien. Jeg taler ikke
dansk (en veninde hjaelper mig til at skrive det her) men jeg vil
meget meget gerne laere det naar jeg kommer til Danmark!

Jeg rejser til DK i starten af August-maaned, sammen med min bedste
veninde. Hun har fundet en stilling som au-pair pige i Soroe,
Sjaelland, og jeg vil gerne lave det samme.

Jeg er en meget frisk og uadvendt pige, jeg er baade aerlig og
ansvarlig, og jeg er parat til at arbejde. Jeg holder meget af smaa
boern og jeg elsker at lege. Jeg kommer selv fra en familie med 4
soeskende, og jeg er vant til at omgaas boern.

Jeg vil meget gerne finde en familie hvor jeg kan vaere mere end en
barnepige, hvor jeg kan vaere en del af familien og en storsoester til
pigerne.

Jeg ville aldrig bare lade boernene sidde og glo foran fjernsynet -
jeg kan meget bedre lide at vaere aktiv - at lege, at laese boeger, at
hygge os, at lave mad, at gaa ture, at lave smaa kunstvaerker!!!!!!!
Jeg er en pige med meget energi og jeg kan godt lide boern, der
har det paa samme maade!

Naar foerst jeg kommer til Danmark, vil jeg meget gerne gaa paa
sprogskole, fordi det er meget vigtigt for mig at jeg laerer dansk.

Jeg bor nu i Spanien - hvor jeg underviser i engelsk til spanske
boern, og laerer spansk. Jeg kan naas paa +34 667 973 707 eller ved
email. Jeg taler kun engelsk! (Forhaabentligt taler jeg ogsaa
dansk om et par maaneder!)

Hvis I har flere spoergsmaal, eller hvis I vil tale med referanter
(ogsaa i Danmark), saa er det bare at ringe!

Med venlig hilsen,
Kathy

Fra : Jane

Dato : 08-06-04 16:53

Kathy Asman skrev i <news:277f0430.0406080632.1d45d193@posting.google.com>:

> [...]
> found an au-pair position near Soroe, Sjaelland, and I would very much
> like to live near there if I can, or in the Copenhagen area.

Try dk.opslag.stillinger because that is the newsgroup
allowing advertising about job. Good luck.

Jane - sorry for my por English skills
--
æbleskrog.dk

Fra : Ralph

Dato : 08-06-04 17:09

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> skrev i en meddelelse
> Try dk.opslag.stillinger because that is the newsgroup
> allowing advertising about job. Good luck.
>
> Jane - sorry for my por English skills

lidt sjovt, det var faktisk først da du undskyldte at det var en fejl.

--
venligst
Ralph