ASUS Update & WinFlash
Fra : tp

Dato : 08-06-04 14:00

Hej gruppe

I forbindelse med at mit efterhånden dagene Intel 815EP TUSL2-C bundkort,
men dog alligevel klippestabilt, skulle detektere min lige indkøbte 40 GB -
DiamondMax PLUS 8 7200 rpm, lykkes det mig ikke at få det til dette ? Jeg
har sat jumperen på CS på HD uden andre diske koblet på den hvilket jo
skulle være det rigtige første gang... Hvis ikke CS - hva' så ?

- Ellers ser jeg ikke andet end en BIOS-opdatering nødsaget... Uuu...
hvilket jeg jo absolut havde håbet på at undgå

Nu er ? så: Jeg vil jo gerne gøre det så let som overhovedet muligt... Og
derfor anvende ASUS Udate... hvilken er allerede er klar til at gøre
det...V. 5.22.02...

Er denne ikke sikker nok ?

Hvad med noget som WinFlash ?

Jeg spørger idet, jeg ser katastrofen foran mig - og at skulle til at igang
med DOS - AFlash igen, det er noget som jeg ikke er meget for...

På forhånd tak

Venligst
Tom

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 08-06-04 14:14

On 2004-06-08, tp <magic_shaper@ofir.dk> wrote:
> - Ellers ser jeg ikke andet end en BIOS-opdatering nødsaget... Uuu...
> hvilket jeg jo absolut havde håbet på at undgå

Ellers betal dig fra det! Så er dit board i sikre hænder

http://www.bios-flash.dk/

Thomas

Fra : Leony

Dato : 08-06-04 19:18

tp wrote:

> Nu er ? så: Jeg vil jo gerne gøre det så let som overhovedet
> muligt... Og derfor anvende ASUS Udate... hvilken er allerede er klar
> til at gøre det...V. 5.22.02...
> Er denne ikke sikker nok ?

Jeg har brugt den en gang og det virkede upåklageligt.

> Jeg spørger idet, jeg ser katastrofen foran mig - og at skulle til at
> igang med DOS - AFlash igen, det er noget som jeg ikke er meget for...

Det kan selvfølgelig gå galt, men hvis du ved hvad du laver, så er
chancerne for fejlflash ufatteligt små - imo.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : tp

Dato : 08-06-04 19:24

Tak for svaret...

Skal jeg deaktivere Norton Antivirus inden ? eller andet ?

Fra : Leony

Dato : 09-06-04 10:51

tp wrote:

> Tak for svaret...

Velbekomme.

> Skal jeg deaktivere Norton Antivirus inden ? eller andet ?

Man kan jo sige at jo mindre der kører på computeren, des mindre er der
som kan lave ged i den.
Jeg tror dog ikke det er strengt nødvendigt.

Fra : rem

Dato : 10-06-04 01:49

Leony wrote:

> Velbekomme.

> Man kan jo sige at jo mindre der kører på computeren, des mindre er der
> som kan lave ged i den.
> Jeg tror dog ikke det er strengt nødvendigt.

MSI anbefaler at man deaktiverrer antivirusprogrammer.

--
Morten Dybdal