Camping butik i nordtyskland.
Fra : P&H

Dato : 08-06-04 10:33

Hej
Jeg mangler et køleskab, Coolfun CA40 (220-12V + gas) og har tænkt mig at
hente et i tyskland, men jeg mangler nogle adresser og evt. med hjemmeside.
Er der nogen der har et par gode råd.
Tusinde tak
Per.

Fra : Stig Martens

Dato : 08-06-04 12:59

www.immlerplane.de

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-04 14:37

> [...]
> Jeg mangler et køleskab, Coolfun CA40 (220-12V + gas) og har tænkt mig at
> hente et i tyskland, men jeg mangler nogle adresser og evt. med

Der er immlerplane som nævnt i andet indlæg, og så er der kommet ikke mindre
end 3 campingbutikker i industriområdet på den modsatte side af vejen ved
Otto Duborg.
Du skal være opmærksom på at i Tyskland er den normalt til 50mbar, så den
skal bestilles til 30 mbar hvis du skal bruge den til gas medmindre du
bruger de blå internationale gasflasker hvor du kan få en 50mbar regulator.
Prisen er 249 Euro.
Prøv at kigge på www.hks-camping.dk de har bl.a tilbud på elektrolux rc 1600
til 1798kr også har de en 40 liters tristar til 1398kr.

Jens

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 08-06-04 22:41

jens wrote:

> [...]
> Prøv at kigge på www.hks-camping.dk de har bl.a tilbud på elektrolux rc 1600
> til 1798kr også har de en 40 liters tristar til 1398kr.

Jeg har købt min Tristar boks hos Billigcamping
http://www.billigcamping.dk/shop/productinfo.asp?id=849 og senere
sammenlignet med en nabo der har ca-40 Det er bortset fra farver og
emblemer nøjagtig den samme boks. Han havde givet 2500 og var noget negativ

Keld

Fra : phk

Dato : 09-06-04 09:10

"jens" <jenswj snabela hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du skal være opmærksom på at i Tyskland er den normalt til 50mbar,

Fra 97 modellerne har den nu været 30mBar.

--
Per, Esbjerg