Bad Santa
Fra : Alter Ego

Dato : 08-06-04 09:36

Billy Bob Thornton som verdens værste julemand! Helt klart ugens
bedste overraskelse. Instrueret af Terry Zwigoff (Crumb, Ghost World),
der må siges at have flair for at skildre skæve eksistenser, og
produceret af brødrene Coen.

Billy Bob er en pengeskabstyv, der kører en scam sammen med en dværg.
Hvert år ved juletid søger de job i et eller andet stormagasin som
julemand og hjælper og knækker så pengeskabet og stikker af med
juleomsætningen. Det hele kompliceres af, at Billy Bob er dybt
alkoholiseret, bander og svovler ad børnene og knepper alt det hunkøn,
han kan komme i nærheden af.

Enormt underholdende. Anbefales varmt.

Fra : Jan Richardy

Dato : 08-06-04 13:55

"Alter Ego" <alterego@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedste overraskelse. Instrueret af Terry Zwigoff (Crumb, Ghost World),
> der må siges at have flair for at skildre skæve eksistenser, og

Så den lige i søndags. Helt klart en anbefalelsesværdig film. Især hvis man
kan lide grov humor alá Robert i Langt Fra Las Vegas.

the kid: "Who makes all the toys?"
santa: "The elves."
the kid: "What are there names?"
santa: "ah, I dunno, there's Dopey, and uh, one of 'ems Sneezy....
the kid: "That's the Seven Dwarves!"
santa: "You're sh*tting me, I thought, huh..... well I dunno, kid, I just
say, "Hey bub" or "Hey chief", "Make the fu*kin' toys", and goddammit, kid,
why are fu*king with me, I mean, jesus, does everything with you have to be
a fu*kin' test?!?!?!"

--

Mvh. - JanR - http://www.richardy.dk
"My full name is Bender Bending Rodriquez."

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 08-06-04 15:16

> [...]
kid,
> why are fu*king with me, I mean, jesus, does everything with you have to

Kunne også godt tænke mig at se den. Triaileren ser ret underholdende ud.
Men er den lige kommet i biograferne her hjemme? sådan ca. et ½ år for sent
eller den kommet på reg1 DVD?

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Peter Fleinert

Dato : 08-06-04 15:55

I følge biozonen.dk har den først premiere herhjemme den 26 november, så
der er lang tid til endnu.
Peter.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-06-04 20:38