MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
IE kører i baggrunden
Fra : Bjarne Pedersen

Dato : 08-06-04 08:42

Jeg får følgende gul skilt :
IE kører i baggrunden. Det er måske styret af et andet program.Der bliver
nægtet forbindelse. Det forsøger at oprette forbindelse ti webstedet
herunder.
IP: 129.142.136.3:http.
http://WWW.popuppers.com/popsn12.php?firstd=20040506 aff=wfilesc= B5e2C6E
Hvordan fjerner jeg årsagen til dette.
MVH. Bjarne

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 08-06-04 10:15

Bjarne Pedersen skrev i en meddelelse...
> [...]
> http://WWW.popuppers.com/popsn12.php?firstd=20040506 aff=wfilesc=
> B5e2C6E Hvordan fjerner jeg årsagen til dette.

Det kunne umiddelbart lyde som noget spyware el.lign. har du prøve at
skanne med Ad-aware[1] og Spybot S&D[2]?

[1] url:http://www.lavasoft.de/
[2] url:http://www.safer-networking.org/
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Bjarne Pedersen

Dato : 08-06-04 14:59

Jeg prøver jeres forslag,så må vi se om det hjælper. Tak for jeres ideer.
MVH. Bjarne
"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:tsfxc.9937$Vf.521957@news000.worldonline.dk...

Fra : Peter T.

Dato : 08-06-04 14:31

Bjarne Pedersen leverede følgende historie fra de varme lande:

> http://WWW.popuppers.com/popsn12.php?firstd=20040506 aff=wfilesc= B5e2C6E
> Hvordan fjerner jeg årsagen til dette.

Følgende mulige svar er på eget ansvar.

Jeg kiggede ind på <http://www.popuppers.com/> hvor der ligger et
uninstallprogram af popuppers visual engine.

Og ellers er en scanning af din pc med spybot, adaware, spysweeper osv.
næppe en dårlig ide.

--
Rigtige samfundstabere kører Harley