Robert Quine død.
Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 08-06-04 06:18

Fra : bettersexinc

Dato : 08-06-04 07:50

"Henrik Veber Madsen" <hvm@mail.uni2.dk> wrote in message
news:J_bxc.9$mX3.6@news.get2net.dk...
> Øv. snøft.

http://www.billboard.com/bb/daily/article_display.jsp?vnu_content_id=1000526
> 473
>

> hvm

Og for os der ikke gider registrere hos billboard.... hvem er Quine ??

bsi

Fra : Steen

Dato : 08-06-04 09:00

"bettersexinc" <jesperwagner@FJERN.stofanet.dk> wrote in

> Og for os der ikke gider registrere hos billboard.... hvem er Quine ??

Guitarist fra Richard Hell and the Voidoids, har siden arbejdet sammen med
fx Lou Reed og Matthew Sweet (som er kanon)!

--
Steen

MailMinus2

Fra : Muldeberg

Dato : 08-06-04 12:41

Steen <locobase@gmx.netto> wrote in

> "bettersexinc" <jesperwagner@FJERN.stofanet.dk> wrote in

> Guitarist fra Richard Hell and the Voidoids, har siden arbejdet sammen
> med fx Lou Reed og Matthew Sweet (som er kanon)!

Og hvem er så de ?

--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Steen

Dato : 08-06-04 12:54

Muldeberg <nothing@heree.com> wrote in

> Og hvem er så de ?

Slå det op på nettet hvis du ikke kender dem, og vil vide det...

--
Steen

MailMinus2

Fra : bettersexinc

Dato : 08-06-04 13:29

> Slå det op på nettet hvis du ikke kender dem, og vil vide det...
>
> Steen

Og hvad er så lige meningen med dk.kultur.musik ????

Svar dog på spørgsmålet. (jeg ville osse godt vide det )

bsi

Fra : Martin Sand.

Dato : 08-06-04 14:52

Tjek det på www.allmusic.com

Fra : Steen

Dato : 08-06-04 15:13

> Svar dog på spørgsmålet. (jeg ville osse godt vide det )

Har du virkeligt aldrig hørt om Lou Reed?

"Walk on the wild side"

Hvis folk ikke kender navne som Lou Reed, Matthew Sweet og Richard Hell,
hvordan fanden skal man så forklare dem, hvem de er???

--
Steen

MailMinus2

Fra : Muldeberg

Dato : 08-06-04 16:52

Steen <locobase@gmx.netto> wrote in news:Xns9502A4F0CD7D2locobasegmxnetto@
62.243.74.163:

> [...]
>
> Hvis folk ikke kender navne som Lou Reed, Matthew Sweet og Richard Hell,
> hvordan fanden skal man så forklare dem, hvem de er???

Prøv

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-06-04 11:28

"Muldeberg" <nothing@heree.com> skrev i en meddelelse
> Steen <locobase@gmx.netto> wrote in news:Xns9502A4F0CD7D2locobasegmxnetto@
> 62.243.74.163:

> Prøv

Det var da utroligt. Jeg er lettere rystet.

Jeg troede vidensniveauet var temmelig meget højere i denne gruppe end det
her kan konstateres. Jeg forstå godt dem, der temmelig forundret, ikke gider
at forklare hvem Lou Reed er.

Kim Larsen
Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Muldeberg

Dato : 09-06-04 12:17

> [...]
> det her kan konstateres. Jeg forstå godt dem, der temmelig forundret,
> ikke gider at forklare hvem Lou Reed er.

Jeg driver også kun gas
Jeg ved godt hvem Lou Reed er, ham hører man tit på Radio2 og RTL Oldies.
De er bare de 2 andre herrer jeg ikke lige er klar over hvem er.
Men det skyldes nok at de sikkert laver musik der ikke falder i min smag.

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-06-04 12:34

> [...]
> De er bare de 2 andre herrer jeg ikke lige er klar over hvem er.
> Men det skyldes nok at de sikkert laver musik der ikke falder i min smag.

Nå OK, så er jeg mere rolig. Så ser det nok ikke så slemt ud alligevel

Undskyld hvis nogen i denne NG som ved meget om musik følte sig trådt over
tæerne.

Fra : Steen

Dato : 09-06-04 13:01

Muldeberg <nothing@heree.com> wrote in

> Jeg driver også kun gas
> Jeg ved godt hvem Lou Reed er, ham hører man tit på Radio2 og RTL Oldies.
> De er bare de 2 andre herrer jeg ikke lige er klar over hvem er.

Et godt forslag ville være:
Prøv at logge ind på dit lokale bibliotek via nettet, find evt. et par
CD'er med Matthew Sweet. Reservér dem - og glæd dig til de kommer hjem.

Du kan evt. prøve dette link http://bibliotek.dk , her kan du bestille alt
hjem fra diverse biblioteker i hele landet.

--
Steen

MailMinus2

Fra : Muldeberg

Dato : 10-06-04 12:56

> [...]
>
> Du kan evt. prøve dette link http://bibliotek.dk , her kan du bestille
> alt hjem fra diverse biblioteker i hele landet.

Kan du evt anbefale nogle der simpelthen betragtes som rigtigt gode
blandt jer fans ?
Musik Biblioteket Odense ligger kun små 2km fra hvor jeg bor.

Fra : Steen

Dato : 10-06-04 21:41

> Kan du evt anbefale nogle der simpelthen betragtes som rigtigt gode

Jeg går ud fra du mener de bands vi liger har snakket om?
Her er et par jeg gerne vil anbefale et nærmere lyt:

Matthew Sweet/Blue sky on Mars
Matthew Sweet/Girlsfriend
Lou Reed/Legendary hearts

Kan bestilles via http://bibliotek.dk/
--
Steen

MailMinus2

Fra : Muldeberg

Dato : 11-06-04 12:10

> [...]
>
> Jeg går ud fra du mener de bands vi liger har snakket om?
> Her er et par jeg gerne vil anbefale et nærmere lyt:

Lægger lige et slag forbi Odense Musik Bibliotek og kigger efter dem.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 10-06-04 17:13

Steen wrote:
> "bettersexinc" <jesperwagner@FJERN.stofanet.dk> wrote in

> Guitarist fra Richard Hell and the Voidoids, har siden arbejdet
> sammen med fx Lou Reed og Matthew Sweet (som er kanon)!

....og han spillede iøvrigt med på Tom Waits' album Rain Dogs, som imø er et
af de bedste albums nogensinde overhovedet.

Jacob

--
http://www.imdb.com/name/nm1507094/