Hvad er dette ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 07-06-04 11:38

Hvad er dette:

"27.05.04 09:34:11 Opkaldsafgift for opkald til b98a Tilføj navn
00:00:00 -0.25 kr"

Ovenstående er fra Telmore-specifikationen over mine opkald.

Hvordan kan man ringe til "b98a". Hvordan har jeg kunnet taste det?

(Bemærk at "b98a" ikke blot er et navn, som jeg selv har tildelt et
eller andet nummer, for der står jo stadig "Tilføj navn")

Claus

Fra : Anders Lund

Dato : 07-06-04 11:41

Claus E Beyer wrote:
> [...]
>
> (Bemærk at "b98a" ikke blot er et navn, som jeg selv har tildelt et
> eller andet nummer, for der står jo stadig "Tilføj navn")

Og du har kigget i din telefonbog hos Telmore, at du ikke har lavet en
fejl der?

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 07-06-04 11:49

Anders Lund wrote:

> Og du har kigget i din telefonbog hos Telmore, at du ikke har lavet en
> fejl der?

Har lige logget ind på min egen side og set hvordan det hænger sammen...
så nej, du har ikke lavet en fejl i den retning.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 07-06-04 11:54

Telemore har en kanon god kundeservice, både pr. telefon og chat.

De vil sikkert gerne svare dig. :)

--

/Kenneth Koustrup

Unlock af Nokia tlf.

Fra : Max

Dato : 07-06-04 11:58

> De vil sikkert gerne svare dig. :)

Og du må gerne skrive det her vi alle ikke kommer ind og spørger

/Max

Fra : Claus E Beyer

Dato : 08-06-04 10:05

"Max" <maxsesNOT@hotmail.com> wrote in message news:<40c44a57$0$3054$14726298@news.sunsite.dk>...

> Og du må gerne skrive det her vi alle ikke kommer ind og spørger

Svaret fra Telmore:

Hej Claus

Nu har jeg fundet forklaringen. a og b fremkommer, når du bruger
specialtegn (eksempelvis * og #). Så du har forsøgt et opkald til enten
#98* eller *98# (muligvis et forsøg på opkald til GRPS, oprettet med
forkert opkaldsnummer).

-cb

Fra : Anders Lund

Dato : 08-06-04 10:12

Claus E Beyer wrote:
> [...]
> specialtegn (eksempelvis * og #). Så du har forsøgt et opkald til enten
> #98* eller *98# (muligvis et forsøg på opkald til GRPS, oprettet med

Eller også har du glemt tasteturlåsen ..

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk