Mænd og porno
Fra : Trine

Dato : 07-06-04 11:25

Jeg har et spørgsmål til jer mænd, som jeg håber I kan hjælpe mig med at
besvare.

Min kæreste ser porno på internettet. Han har hele tiden været åben omkring
det, så det er altså ikke noget der er foregået i det skjulte, hvilket
selvfølgelig er rart.
Jeg har været gravid for ganske nylig, har en lille søn på knapt tre
måneder, og i slutningen af graviditeten begyndte det at gå mig meget på, da
jeg følte mig enormt utilstrækkelig. Jeg var jo stor og tung, så det var så
som så med de seksuelle eskapader efterhånden. Jeg følte derfor at min
kæreste søgte noget jeg ikke kunne give ham, at jeg ikke var nok for ham
mere.

Han forsikrede mig om at hans liv med mig i "den virkelige verden" ikke
havde noget at gøre med at han kiggede på andre kvinder på internettet. Jeg
ville så gerne tro ham, men følte mig absolut ikke overbevist. Alle de
hormoner der ræsede rundt i min krop hjalp jo heller ikke ligefrem på
humøret. Det skal siges at jeg ikke kunne lade være med at gå ind og se
hvilke sider han havde været inde på, totalt selvpineri!

For en måneds tid siden var det lige som om at jeg begyndte at blive mig
selv igen, og har ikke været inde og "lure" siden. Jeg har ikke rigtig tænkt
over det, før i går aftes, da han selv fortæller mig at han nu ikke går på
internettet mere på Internet Explorer, men på Opera. Han sagde faktisk, godt
nok med et smil, at så kunne jeg ikke se at han havde været inde og se på
porno!!! (Kender slet ikke Opera)

Samtidig kom han listende ind i soveværelset i går for at tjekke om jeg sov,
hvor efter han listede tilbage til computeren. Jeg sov ikke og spurgte ham
om hvorfor han var kommet listende. Hans svar var at han troede jeg var
stået op og sad i stuen!!!??? Hvorfor gik han så ikke derind?

Nu er det jo så at jeg føler at alt det han har sagt til mig om at hans
internet-porno-forbrug ikke har noget med vores forhold at gøre, og at han
aldrig kunne finde på at skjule noget for mig egentlig er en værre omgang
vås!!

Vil I ikke godt være søde at forklare mig hvad der er med mænd og porno? Jeg
ser absolut ikke mig selv som sippet, og kan sagtens acceptere at min
kæreste sidder og hygger sig foran computeren når jeg ikke er hjemme. Men
hvis han føler at de der pornokvinder kan give ham et eller andet som jeg
ikke kan, så er det fandeme ikke i orden!!

På forhånd tak :)

Trine

Fra : Ole Olsen

Dato : 07-06-04 12:02

"Trine" <Trine@Brodzikowski.dk> wrote in

> Jeg har et spørgsmål til jer mænd, som jeg håber I kan hjælpe mig med
> at besvare.

Jeg er ikke så sikker på, at der er et generelt svar, der dækker alle
mænd. På trods af visse fordomme om det modsatte, så er vi trods alt
forskellige.

Min lommepsykologiske diagnose på hele jeres problem er, at i ikke har
fået talt ordentligt ud om sagen. Han har sagt, at det ikke vedrører
jeres forhold, at han ser porno. Du har (tilsyneladende?) accepteret
denne påstand, men måske ikke alligevel. Hvorfor tager i ikke en snak om
sagen? Du må så forklare ham, at det går dig på - ikke mindst alt det
gedulgte luskeri - og så må i tage det derfra. Måske er løsningen, at
han ikke længere ser porno (men man kan vel næppe fjerne alle de
letpåklædte kvinder fra gader og stræder i denne sommertid, og vel
heller ikke billederne i hans indre biograf, så er det egentlig nogen
løsning). Måske er løsningen, at han virkelig søger noget, han ikke tør
at spørge dig om, eller at han tror, du vil synes, det er mærkeligt
eller perverst? Igen så må i forsøge at få talt om det også, måske kan
det åbne helt nye aspekter i jeres sexliv?

Jeg vil så nødigt forfalde til floskler som den med at samle appetit
ude, men spise hjemme. Men måske er det ikke mere end det, men det er så
også nok, hvis du ikke har det godt med det. I sidste ende er det vel et
spørgsmål om tillid. Har du grund til ikke at have tillid til ham?

Om den generelle grund til, at det åbenbart hovedsageligt er mænd, der
ser porno (hvis det er det), så kan jeg kun gætte. Måske er det fordi
den meste porno er lavet af mænd til mænd. Måske er det noget mere
fundamentalt, der skal spores tilbage til mere primale drifter og
kønsforskelle. Som sagt, det er kun gætteri.

Håber, i finder en løsning. Det er i hvert fald ingen løsning at blive
ved med at gå og ruge over det. Få det ud i det åbne, det er i hvert
fald det bedste råd, jeg kan give dig - andre har måske erfaringer med
samme problematik, så det er nok ikke så tosset med et opråb her.

Mvh.

Ole O.

Fra : ThomasB

Dato : 07-06-04 13:24

"Trine" <Trine@Brodzikowski.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har et spørgsmål til jer mænd, som jeg håber I kan hjælpe mig med at
> besvare.

Det kan jeg ihvertfald :)

> Min kæreste ser porno på internettet. Han har hele tiden været åben
omkring
> det, så det er altså ikke noget der er foregået i det skjulte, hvilket
> selvfølgelig er rart.

Er det?

> [...]

> som så med de seksuelle eskapader efterhånden. Jeg følte derfor at min
> kæreste søgte noget jeg ikke kunne give ham, at jeg ikke var nok for ham

Det er vist almindeligt at mænd er "bange" for at have sex med sin gravide
kone/kæreste.
Jeg er ihvertfald meget forsigtig.
Desuden kan det være ret besværligt, med sex under sidste trimester af
graviditeten.

> [...]
Jeg
> ville så gerne tro ham, men følte mig absolut ikke overbevist.

Du skal tro ham.
Han sidder jo ikke og drømmer om at få børn med dem, de bruges kun til
ophidselse, og er glemt 15 sekunder efter udløsning.

Alle mænd kan onanere uden at se på billeder, men det går lidt hurtigere
hvis man kigger på billeder imens.

Billederne er jo kun en forlængelse af hans fantasi.

> [...]
> humøret. Det skal siges at jeg ikke kunne lade være med at gå ind og se
> hvilke sider han havde været inde på, totalt selvpineri!

Ja, det må man sige.

Ville du gerne have haft sex med ham, istedet for at han onanerede?

> [...]
godt
> nok med et smil, at så kunne jeg ikke se at han havde været inde og se på

Ja, vi mænd kan nogle triks :)

Han vidste vel godt at du ville blive jaloux, hvis du så at han havde været
inde, så derfor ville kan "beskytte" dig og ham.

> [...]
> om hvorfor han var kommet listende. Hans svar var at han troede jeg var
> stået op og sad i stuen!!!??? Hvorfor gik han så ikke derind?

Han er jo bange for din reaktion, derfor sørger han for at du sover.

Hvad skulle han dog have sagt?
"Skat sover du, for jeg vil lige onanare"?

Han ved hvordan du vil reagere, og derfor tør han ikke sige noget.

Desuden er onani en privat ting.

Onanerer du selv, om jeg må spørge?

> [...]
> aldrig kunne finde på at skjule noget for mig egentlig er en værre omgang

Ja, det er det, men han prøver at lukke munden på dig, for det er vigtigt
for ham at onanere.
Mange mænd onanerer op til 6-8 gange om dagen, også selvom de er i et
parforhold.
Men det er vist meget almindeligt at mænd onanerer ofte (hver/hver anden
dag).
Det er nok ualmindeligt at mænd ikke onanerer jævnligt. Det er afstressende.

> Vil I ikke godt være søde at forklare mig hvad der er med mænd og porno?

Ja, de bruger porno til at onanere til.

> Jeg
> ser absolut ikke mig selv som sippet, og kan sagtens acceptere at min
> kæreste sidder og hygger sig foran computeren når jeg ikke er hjemme.

Og hvorfor ikke når du er hjemme? Er det ulækkert?

Hvad med at give ham en "hånd"?

> Men
> hvis han føler at de der pornokvinder kan give ham et eller andet som jeg
> ikke kan, så er det fandeme ikke i orden!!

Ja, de kan give ham udløsning meget hurtigt.

Jeg vil vædde på at han 100 gange hellere vil have et blowjob af dig i
stedet!
Men jeg vil også vædde på at du ALDRIG får ham til at stoppe med at onanere.
Som sagt så onanerer mænd ofte, og det er det dejligste i verden at få
udløsning, så hvorfor lade være?

Du skal nok indstille dig på at du skal ændre din holdning til onani, og så
tage en snak med ham om det.
Fortæl hvad du føler, og bed ham gøre det samme. Det er vigtigt at i er 100%
ærlige.

Det kunne f.eks være at han synes at det er besværligt at have sex med dig,
fordi du er lang tid om at komme, eller at han skal gøre alt arbejdet. Tag
en sludder med ham...
Og husk på at du ikke må komme med anklager. Sig ikke DU men VI og JEG....
"DU" lyder anklagende..

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 07-06-04 14:20

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Billederne er jo kun en forlængelse af hans fantasi.

Meget enig - men...

> Ja, de bruger porno til at onanere til.

Det er en grov generalisering efter min mening. Det kan også være
inspiration til et mere spændende sex-liv. Det kan vel også kompensere for,
at nyhedens interesse forsvinder, når man har kendt hinanden længe nok,
hvorefter der er en risiko for, det bliver trivielt altid at have sex med
den samme person. Det forestiller jeg mig i hvert fald. I mine øjne kan det
sammenlignes med at kigge på noget i butiksvinduer og reklamer, som man
aldrig kommer i nærheden af.

Nå, da. Er det da ikke dig, der giver ham sex?

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Per Rønne

Dato : 07-06-04 15:30

ThomasB <tb_fjern@2ma2.dk> wrote:

> Mange mænd onanerer op til 6-8 gange om dagen

Vel kun pensionister?
--
Per Erik Rønne

Fra : PerX ...

Dato : 07-06-04 15:44

In article <1gf0q01.yz2j7fbwialfN%spam@husumtoften.invalid>,
spam@husumtoften.invalid says...

> Vel kun pensionister?

Og Arbejdsløse ;)

Fra : Per Rønne

Dato : 07-06-04 16:24

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

> In article <1gf0q01.yz2j7fbwialfN%spam@husumtoften.invalid>,
> spam@husumtoften.invalid says...

> Og Arbejdsløse ;)

Er de da også så lidt trængende at de /kun/ kan 6-8 gange om dagen?
--
Per Erik Rønne

Fra : PerX ...

Dato : 07-06-04 15:42

In article <40c45e68$0$486$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, tb_fjern@
2ma2.dk says...
> Det er nok ualmindeligt at mænd ikke onanerer jævnligt. Det er afstressende.

Hm.. !

Fra : ThomasB

Dato : 07-06-04 17:11

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <40c45e68$0$486$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, tb_fjern@
> 2ma2.dk says...
> >

> Hm.. !

Der skulle nok have stået: "Det er afstressende, med mindre der står en sur
kone og lurer"...

Fra : Morten

Dato : 07-06-04 14:07

"Trine" <Trine@Brodzikowski.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et spørgsmål til jer mænd, som jeg håber I kan hjælpe mig med at
> besvare.

Selvfølgelig kan kvinderne i porno give os noget, som vi ikke får i det
faste parforhold. Det er da derfor vi ser det! Medmindre du er frisk på at
din partner deltager i et gang bang, eller tager to piger på een gang, eller
.... osv. .... så lad ham se porno. Vi behøver heller ikke at tænke på om
vores partner har lyst. Vi har lyst, og så er det bare frem med banditten.

Det er selvfølgelig ærgeligt, hvis han føler han skal gøre det i det
skjulte, men tro mig - han holder nok ikke op. Porno er utroligt
vanedannende. Snak om det, og selv hvis du ikke kan dele hans "hobby", så
lad ham glæde sig over den.

Det vil også være ærgeligt, hvis det går ud over dig. F.eks. at han hellere
vil se porno end at dyrke sex med dig. Eller at han ikke har lyst når du
har, fordi han lige har set noget porno.

..
..
..
..

Til slut vil jeg bare sige, at jeg en gang havde en kæreste, der var så
dårlig til sex, at jeg hellere ville onanere end at bolle med hende. Det
forhold holdt heller ikke længe!

Morten

Fra : Insane

Dato : 07-06-04 19:48

"Morten" <stop@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Til slut vil jeg bare sige, at jeg en gang havde en kæreste, der var så
> dårlig til sex, at jeg hellere ville onanere end at bolle med hende. Det
> forhold holdt heller ikke længe!

Er du et overfladisk menneske?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-06-04 20:55

On Mon, 07 Jun 2004 20:47:56 +0200, Insane wrote:

> "Morten" <stop@spam.dk> skrev i en meddelelse

> Er du et overfladisk menneske?

Et forhold uden sex er ikke noget forhold... det er bare noget man skal ud
af A.S.A.P uanset hvor sød hun så end er... hvis hun nægter sex eller
ikke gider gøre noget ud af det så det bare blive ringe og kedeligt, så
må hun altså videre.... no offence.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Insane

Dato : 07-06-04 23:34

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> af A.S.A.P uanset hvor sød hun så end er... hvis hun nægter sex eller
> ikke gider gøre noget ud af det så det bare blive ringe og kedeligt, så

Et forhold burde bygge på kærlighed og ikke på sex!
Sex skal kun dyrkes, hvis formålet er at lave et barn. Alt andet er fråds
med sædceller!
Hvis du absolut skal have udløsning og du ikke er gift med en kvinde, som
ønsker sig børn, så må du nøjes med englef*sse ligesom os andre!
Prævention skal forbydes da det opfordrer til hor!
Samtidig ville mere selvkontrol over ens drifter heller ikke skade. Det kan
faktisk lade sig gøre at leve et liv uden sex/onani!
Prøv det!

Fra : Ole Olsen

Dato : 08-06-04 07:04

"Insane" <Im_Not_Insane@Blå.Stue> wrote in

> Det kan faktisk lade sig gøre at leve et liv uden sex/onani!
> Prøv det!

Øhhhhhm (gruble). Hmmmmm (overveje)....... Næ (løsning).

Ole O.

Fra : Per Rønne

Dato : 08-06-04 07:31

Insane <Im_Not_Insane@BlÂ.Stue> wrote:

> Samtidig ville mere selvkontrol over ens drifter heller ikke skade. Det kan
> faktisk lade sig gøre at leve et liv uden sex/onani!
> Prøv det!

Kræver kun en mindre operation hos lægen, så er man befriet for alle
syndige tanker ...

Se blot på Peter Abélard, hvis forhold til Héloïse blev så meget bedre
efter at hendes familie havde foretaget vedkommende operation på ham [ca
1115].
--
Per Erik Rønne

Fra : PerX ...

Dato : 08-06-04 14:24

En gut fra indre mission skrev:

> "Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev i en meddelelse

> Et forhold burde bygge på kærlighed og ikke på sex!

Nej, det er ikke nok. Seksualitet er en 3.del af det. Hvis ikke det er
med er det et dysfunktionelt forhol.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 08-06-04 18:12

"Insane" <Im_Not_Insane@Blå.Stue> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> faktisk lade sig gøre at leve et liv uden sex/onani!

Flot du skrev mere end en sætning, og prøvede endda at argumenter.
Fremskridt.

Lars (som kun selv har skrevet en sætning)

Fra : PerX ...

Dato : 07-06-04 15:40

In article <ca1fq7$eks$1@news.cybercity.dk>, Trine@Brodzikowski.dk
says...

>Han forsikrede mig om at hans liv med mig i "den virkelige verden" ikke
>havde noget at gøre med at han kiggede på andre kvinder på internettet.
>Jeg ville så gerne tro ham, men følte mig absolut ikke overbevist

Jeg tror den mennesklige person består af to ting: Følelser og logik. Og
de skal nok skiftes til at styre, dvs, den ene side skal ikke dominere.
Hvis du har en tindens til lidt mindre værd så er følelserne svage der,
og vil måske aldrig være "overbevist" - så tror jeg at hjernen/logikken
skal gribe ind, og beslutte "Jeg tror på ham." Og hver gang følelserne
(som en lille hundevalp der gerne vil have opmærksomhed) kommer og siger
"jammen hvad nu vis" så skal de sættes på plads af hjernen "Nu må i
holde op, jeg har besluttet jeg tror på ham", hen af vejen "lærer
følelserne" så at holde op med det.

> [...]
> hvis han føler at de der pornokvinder kan give ham et eller andet som jeg
> ikke kan, så er det fandeme ikke i orden!!

Hm... nu har jeg ikke lige nogle forholds erfaringer, men vil det sige
du mener at i et forhold, så SKAL hver person 100% opfylde den andens
behov ellers er det et falleret forhold?

Jeg ville mene det overhovedet ikke kan lade sig gøre.

Er der ikke nogen skuespillere som du syntes er overlækre du gerne vil
se, uden at det betyder at ikke kan lide ham midnats luskeren? :)

Fra : Gitte

Dato : 07-06-04 15:47

Hejsa

Du får lige lidt kommentarer med på vejen fra en kvinde

> [...]
>som så med de seksuelle eskapader efterhånden. Jeg følte derfor at min
>kæreste søgte noget jeg ikke kunne give ham, at jeg ikke var nok for ham

Når man er gravid ER man stor og tung i den sidste tid, det hører jo
ligesom med. Og det er helt normalt, også at føle sig aldeles usexet
og utrilstrækkelig. Man kan jo ikke de samme ting, rent fysisk, som
når man ikke er gravid. Men sådan har man det formentlig ligegyldigt
om ens kæreste/mand ser porno eller ej....

> [...]
>humøret. Det skal siges at jeg ikke kunne lade være med at gå ind og se
>hvilke sider han havde været inde på, totalt selvpineri!

Ja, hormoner kan gøre meget ved en....
Men jeg tror nu du roligt kan regne med, hvad han fortæller dig,
nemlig at det er dig han i den virkelige verden vil have. Som flere
andre også har været inde på, så bruger en del mænd porno som "hjælp"
til onani - hvor kvinder måske mere har en fantasi kørende inde i
hovedet.... Og her fantaserer kvinder jo også om tiltrækkende mænd, og
ikke en overvægtig gut i netundertrøje..... Uden at man af den grund
overvejer at udskifte kæresten. Så jeg har i bund og grund svært ved
at se, hvad der gør mændenes "vane" værre end kvinders.

> [...]
>nok med et smil, at så kunne jeg ikke se at han havde været inde og se på

Jamen, måske er det fordi han gerne vil have noget, der er lidt
privat, og er der noget galt i det? Du udpensler vel heller ikke hver
eneste detalte i dit liv for ham? Og vel især ikke, hvordan du nu lige
sidst har onaneret?

> [...]
>om hvorfor han var kommet listende. Hans svar var at han troede jeg var
>stået op og sad i stuen!!!??? Hvorfor gik han så ikke derind?

Igen, måske fordi han gerne ville være sikker på, at han kunne onanere
færdig i fred? Selv om man har et åbent forhold, hvor man kan tale
frit om, at man gør "den slags", er det nu en gang ikke skide
spændende at blive forstyrret midt i det hele.....

> [...]
>aldrig kunne finde på at skjule noget for mig egentlig er en værre omgang

Det tror jeg såmænd ikke det er. Hvis du sidder og ser en film, med en
lækker skuespiller, kan du vel også sidde og "drømme" om ham, uden det
reelt har noget med dit parforhold at gøre? Det er vel nærmest det
samme han gør.....

> [...]
>hvis han føler at de der pornokvinder kan give ham et eller andet som jeg
>ikke kan, så er det fandeme ikke i orden!!

Hvorfor er det kun ok, når du ikke er hjemme? Er det fordi du føler,
han burde "komme til dig" når han har lyst/behov for sex, og du er
hjemme?
Mænd (og kvinder) kan sagtens føle behov for udløsning, uden
nødvendigvis at have lyst til "forpligtende" sex, hvor man også skal
tilgodese sin partner. Og hvis nu det er det, han har lyst til?
Hvordan ville du have det med, bare at skulle stå til rådighed for to
ryk og en aflevering, hvorefter han vender sig om og snorker? Er det
så ikke sjovere, at han gør det selv, og så gør noget ud af det, når
han er sammen med dig? Jeg ved da nok, hvad jeg ville foretrække....
Og en anden ting er så også, at når man onanere er det altså nu en
gang noget andet, end at være sammen med en, noget som en anden aldrig
kan give en. Og det kan man også have lyst til ind imellem.

MVH
Gitte

Fra : Paul

Dato : 07-06-04 16:46

"Trine" <Trine@Brodzikowski.dk> skrev i en meddelelse

> Han sagde faktisk, godt
> nok med et smil, at så kunne jeg ikke se at han havde været inde og se på
> porno!!! (Kender slet ikke Opera)

Opera er en rigtig god browser, som kan lige dét mere end Internet Explorer.
Opera kan f.eks. deaktivere javascripts (så det er effektivt) og andre små
detaljer, som gør det muligt at undgå pop-up's og andre ækle tekniske fælder
ude på mange pornosider.

> [...]
> hvis han føler at de der pornokvinder kan give ham et eller andet som jeg
> ikke kan, så er det fandeme ikke i orden!!

Jamen, det kan de pornokvinder da... altså give noget du højst sandsynligt
hverken kan eller vil give - nemlig onani uden forspil, efterspil og tak for
kaffe.

Kan du så fortælle mig, hvad det er med kvinder og porno?
Hvorfor tror nogle kvinder at mænd ser porno fordi "de (pornokvinder) kan et
eller andet som jeg ikke kan"?

Sådan noget firkantet sagt:
Hvis du gerne vil bruges som bolledukke og sexobjekt, så burde du nok føle,
at pornokvinderne har noget at byde på.
Hvis ikke, så vær glad for din mand ikke ulejliger dig hver eneste gang han
har ståpik, men kan nøjes med at slippe af med klatten ved selvhjælp, så han
ikke render rundt som en potentiel testosteronbombe derhjemme, klar til at
eksplodere med krav om sex i tid og utide (sådan er nogle mænd).

> På forhånd tak :)

Velbekomme.

M.v.h.

Paul

Fra : Insane

Dato : 07-06-04 19:53

Onani er noget forbandet svineri!
Så er det sagt!

Fra : Ole Olsen

Dato : 07-06-04 20:13

"Insane" <Im_Not_Insane@Blå.Stue> wrote in news:40c4b98c$0$209
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Onani er noget forbandet svineri!
> Så er det sagt!

Ja, og man bliver blind af det......

Ole O.

Fra : vadmand

Dato : 07-06-04 23:09

"Ole Olsen" <OO@snabel.af> skrev i en meddelelse
> "Insane" <Im_Not_Insane@Blå.Stue> wrote in news:40c4b98c$0$209
> $edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Ja, og man bliver blind af det......

Kun hvis man får sperm i øjnene.

Per V.

Fra : Ole Olsen

Dato : 08-06-04 06:58

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in news:40c4e778$0$515
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> "Ole Olsen" <OO@snabel.af> skrev i en meddelelse

> Kun hvis man får sperm i øjnene.

LOL.

Fra : Per O.

Dato : 07-06-04 21:56

Insane wrote:
> Onani er noget forbandet svineri!
> Så er det sagt!

Efter at have fulgt dine kommentarer i denne nyhedsgruppe, og overvejet
informationsværdien af disse, må jeg sige, at du fra nu af ryger i
killfilteret.

Fra : Insane

Dato : 07-06-04 23:26

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> Efter at have fulgt dine kommentarer i denne nyhedsgruppe, og overvejet
> informationsværdien af disse, må jeg sige, at du fra nu af ryger i
> killfilteret.

Det er jo så dit tab.
Lidt modspil til alle de liderlige dyr i denne her gruppe er vel ok?

Fra : Dr.Ralph

Dato : 08-06-04 09:10

> Det er jo så dit tab.
> Lidt modspil til alle de liderlige dyr i denne her gruppe er vel ok?

Er du fra et indre missionsk hjem, kære ven ?
Onani er vel nok den mest naturlige drift.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Gitte

Dato : 08-06-04 09:48

>Det er jo så dit tab.
>Lidt modspil til alle de liderlige dyr i denne her gruppe er vel ok?

Du har vel ikke skænket det nærmere tanker, hvad det er gruppen her
handler om, eller???

MVH
Gitte

Fra : vadmand

Dato : 07-06-04 23:09

> Onani er noget forbandet svineri!
> Så er det sagt!

Og du er et forbandet fjols. Så er det sagt. Gør nu alvor af at holde dig
væk fra usenet - eller går den i bukserne på dig, hver gang du sbviner andre
til?

Per V

Fra : Insane

Dato : 07-06-04 23:44

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> Og du er et forbandet fjols. Så er det sagt. Gør nu alvor af at holde dig
> væk fra usenet - eller går den i bukserne på dig, hver gang du sbviner

Hvor er det lige i denne her tråd, at jeg sviner andre til?

Fra : Per Rønne

Dato : 08-06-04 07:31

> [...]

> væk fra usenet - eller går den i bukserne på dig, hver gang du sbviner andre

Det lyder som om han er konsekvent. Så er der altså ikke tale om ironi
men om - tåbelighed.

Ja, dette er ikke en af de grupper jeg følger mest med i.
--
Per Erik Rønne

Fra : PerX ...

Dato : 08-06-04 14:24

In article <40c4b98c$0$209$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
Im_Not_Insane@Blå.Stue says...
> Onani er noget forbandet svineri!

Kun hvis man rammer tastaturet.

Fra : Morten

Dato : 12-06-04 08:57

"Insane" <Im_Not_Insane@Blå.Stue> skrev i en meddelelse
> Onani er noget forbandet svineri!
> Så er det sagt!

Især hvis der er gået et par dage siden sidst - så vælter det ud med sperm
ud over møbler og tæpper

Fra : GLS

Dato : 08-06-04 09:34

"Trine" <Trine@Brodzikowski.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et spørgsmål til jer mænd, som jeg håber I kan hjælpe mig med at
> besvare.

Hej Trine, prøver at svare dig seriøst på dit spørgsmål, som jeg tager
seriøst, da det er noget der optager rigtig mange kvinder.

Først, det er helt normalt at din mand ser porno på nettet, set fra en mands
synsvinkel, før den lette adgang til internettet købte mange mænd Ugens
Rapport og læste de grå sider og studerede grådigt de "flotte" modeller.

I dag foregår det så på internettet, det er let at komme til, det er
"annonymt" og det er "spændende".

Mandens hjerne er fra naturens hånd indstillet til at han skal sprede sine
gener og det er så i en civiliseret verden ikke lige det "man" bør gøre, så
der skal afløb til, for ikke at hans sexualdrift skal overtage styringen af
hans liv.

Mænd, de fleste, tænker på sex mange timer i døgnet, fantaserer om at være
den virile pornomodel der råboller en hel stribe "duller" som det de ser på
pornosiderne, men i virkeligheden er mænd små forskræmte drenge der er bange
for ikke at slå til når det kommer til sex i virkeligheden, og så er det
ganske befriede at sidde ved en pc og lade drømmene flyve, men det har i
99.9% af tilfældene intet med hans forhold til sin partner at gøre.

Ja Trine, pornoen giver din mand noget du aldrig vil kunne give ham, det
giver ham frit spil i den del af hans drømmeverden der omhandler sex, de
fleste mænd er meget lukkede omkring deres sexfantasier, skammer sig over
dem, frygter "dommen" fra andre mennesker, frygter at partneren betragter
dem som værede pervers, så derfor, lad være med at følge de råd der siger at
i skal snakke om det åbent, gør du det risikerer du at han lukker af og
skjuler noget for dig, omvendt hvis du lader ham drømme videre over de
modeller, så vil han med tiden stoppe det, og måske åbne sig for dig og
fortælle om hans fantasier.

Jeg har selv set meget porno, lejet film, købt blade og her de sidste mange
år set det på nettet, og ja, jeg har brugt det som onanistimolation, men jeg
tror ikke din mand onanerer hver gang han ser porno.

At du føler dig "stor og uformelig" er helt naturligt, men det er du ikke,
jeg er næsten sikker på at 99% af alle vordende fædre ser på deres
højgravide partner, som jeg ser på en gravid kvinde, nemlig at hun aldrig i
sit liv har været smukkere end når hun er når hun bærer hendes og hendes
partners barn under sit hjerte, mænd er ikke følelseskolde maskiner, de er
stolte over at der er en kvinder der vil bære deres barn, vil være mor for
deres "afkom" men igen , mænd har det ikke let når det kommer til det at
vidregive det i tale.

Kære Trine, lad ham drømme foran pc'en og lad ham komme til dig når han er
"moden til det, så får du en "hel" partner, han er dig ikke utro, heller
ikke mentalt, han kigger bare, måske en gang imellem får en "rykker", men
han er din helt og fuldt, blot du ikke presser ham til noget han ikke vil,
eller afkræver ham et føldestgørende savr på hvorfor han ser porno på
nettet, der findes ignen logisk forklaring, og prøver du at tvinge det frem
lukker ham af og du skubber ham fra dig.

Ønsker dig al mulig held og lykke med din forestående fødsel og håber det
bedste for dig og dine kære.

Og til en del af i andre, i er sq da eksperter i at afspore en seriøs debat
om et emne der optager så mange.

Med venlig hilsen

GLS

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-06-04 18:55

On Tue, 08 Jun 2004 10:34:02 +0200, GLS wrote:

> Hej Trine, prøver at svare dig seriøst på dit spørgsmål, som jeg
> tager seriøst, da det er noget der optager rigtig mange kvinder.

SNIP en masse

...og det er hermed lykkedes for dig!

Flot indlæg GLS (?).

Jeg kan kun erklære mig enig. Jeg tror dog det er en "umulig" kamp hvis
en kæreste/kone har noget imod det. En gang imod det - altid imod det.

Til Trine: Du må se om du kan lære, at acceptere det. Jo mere du er imod
det jo 100000 gange større risiko er der for, at han en dag tænder
fuldstændig af og viser dig døren eller går til andre kvinder... der er
ikke noget mere irriterende og sindsoprivende for en mand end en kæreste
der kommer med spydige kommentarer omkring dette når vi, som det mest
naturlige i verden, sidder og "studerer" porno.

Jeg er sikker på der hverang I har problemer omkring emnet går en flis
af hans kærlighed. Denne flis bliver med tiden cementeret op igen, men
hvis der går for mange flis' af for hurtigt så kan det ikke nåes, at
blive cementeret op igen og til sidst er kærligheden væk...

Dette er som jeg ser det, oplever det og mener det _kan_ være. Det er
ikke sikkert jeg har ret

Just my 2 cents...

Fra : Insane

Dato : 08-06-04 20:07

"GLS" <gls_46@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> synsvinkel, før den lette adgang til internettet købte mange mænd Ugens
> Rapport og læste de grå sider og studerede grådigt de "flotte" modeller.

Pjat!

> I dag foregår det så på internettet, det er let at komme til, det er
> "annonymt" og det er "spændende".

"Spændende"?
Suk!
Get a life!

> [...]
> gener og det er så i en civiliseret verden ikke lige det "man" bør gøre,

> der skal afløb til, for ikke at hans sexualdrift skal overtage styringen

Pjat, man kan sagtens leve uden sex. Det er bare et spørgsmål om vilje og
kontrol!

> [...]

> ganske befriede at sidde ved en pc og lade drømmene flyve, men det har i
> 99.9% af tilfældene intet med hans forhold til sin partner at gøre.

Hvorfor skriver du "mænd"?
Jeg er mand (ihvertfald sidst jeg kiggede efter) og jeg genkender ikke mig
selv i din beskrivelse!

> [...]
> skjuler noget for dig, omvendt hvis du lader ham drømme videre over de
> modeller, så vil han med tiden stoppe det, og måske åbne sig for dig og

At der er så mange svage individer, som giver efter for Satans fristelser,
er ganske enkel sørgeligt

> [...]
jeg
> tror ikke din mand onanerer hver gang han ser porno.

Nå, du er altså en af dem!
Hvorfor er du så svag?

> [...]
> deres "afkom" men igen , mænd har det ikke let når det kommer til det at

Jeg håber da stadig, at det forholder sig sådan!

> [...]
frem
> lukker ham af og du skubber ham fra dig.

Man er utro og man begår en synd, så snart man tænker på sex med en anden
person end den, man er gift med!

> Ønsker dig al mulig held og lykke med din forestående fødsel og håber det
> bedste for dig og dine kære.

Det ønsker jeg selvfølgelig også.

> Og til en del af i andre, i er sq da eksperter i at afspore en seriøs
debat
> om et emne der optager så mange.

Aner ikke, hvem du taler om her!

Fra : ThomasB

Dato : 08-06-04 20:17

"Insane" <Im_Not_Insane@Blå.Stue> skrev i en meddelelse

[snip en masse]

Insane, har du aldrig onaneret?

Fra : vadmand

Dato : 08-06-04 22:16

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> "Insane" <Im_Not_Insane@Blå.Stue> skrev i en meddelelse
>
> [snip en masse]
>
> Insane, har du aldrig onaneret?

Hvad skulle han onanere med? Han anbefaler et liv uden sex, det kan da kun
føre til én konklusion...

Per V.

Fra : Insane

Dato : 09-06-04 00:29

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> "Insane" <Im_Not_Insane@Blå.Stue> skrev i en meddelelse
>
> [snip en masse]
>
> Insane, har du aldrig onaneret?

Jo, da jeg var meget ung!
Jeg voksede mig dog fra det!

Fra : ThomasB

Dato : 09-06-04 08:58

> Jo, da jeg var meget ung!

Hvorfor?

> Jeg voksede mig dog fra det!

Hvordan?

Fra : Ole Olsen

Dato : 09-06-04 09:05

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in news:40c6c319$0$429
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Hvorfor?

> Hvordan?

Hans arme blev for korte ift. resten af kroppen?

Ole O.

Fra : ThomasB

Dato : 09-06-04 10:19

> Hans arme blev for korte ift. resten af kroppen?

Ahhhh... så vil jeg godt sige undskyld - jeg var ikke klar over at Insane
var dværg.. UNDSKYLD..

Fra : vadmand

Dato : 09-06-04 11:22

> Ahhhh... så vil jeg godt sige undskyld - jeg var ikke klar over at Insane
> var dværg.. UNDSKYLD..

Da vist kun åndeligt?

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 09-06-04 12:13

Insane

> Da vist kun åndeligt?

*lol* godt udtryk - åndelig dværg..

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-06-04 20:32

"Insane" <Im_Not_Insane@Blå.Stue> skrev i en meddelelse

> Pjat, man kan sagtens leve uden sex. Det er bare et spørgsmål om vilje og
> kontrol!

Men hvad skulle formålet være? Går livsglæden ikke tabt, hvis man skal bruge
mange ressourcer på vilje og kontrol?

> At der er så mange svage individer, som giver efter for Satans fristelser,
> er ganske enkel sørgeligt

Det mener jeg ikke. Fra et kristent synspunkt synes jeg tværtimod, det er
sørgeligt, at der stadig er mennesker, som nægter at tage imod Guds
ufortjente frelse ved Jesus, og i stedet foretrækker en stram kontrol af sig
selv.

> Man er utro og man begår en synd, så snart man tænker på sex med en anden
> person end den, man er gift med!

Ikke nok med det. Man begår såmænd hor, så snart man tænker på sex med en
person, der er gift med en anden.

Det kan også bemærkes, at det også er en synd at kalde et andet menneske
tåbe. Spørgsmålet er, om det er bedre at kalde andre mennesker svage. I
modsat fald har du netop begået en synd mod adskillige mennesker, som gør
dig hjemfalden til straf. Hvordan synes du selv, det går med at føre et
syndfrit liv?

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Gitte

Dato : 09-06-04 06:50

>Pjat, man kan sagtens leve uden sex. Det er bare et spørgsmål om vilje og
>kontrol!

Ja, det kan man da muligvis godt, men om jeg fatter hvorfor man skulle
nægte sig selv (og andre) den fornøjelse?

MVH
Gitte

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-06-04 07:20

On Wed, 09 Jun 2004 05:50:05 +0000, Gitte wrote:

> Ja, det kan man da muligvis godt, men om jeg fatter hvorfor man skulle
> nægte sig selv (og andre) den fornøjelse?

Enig

Fra : PerX ...

Dato : 09-06-04 15:20

In article <40c60e4a$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
Im_Not_Insane@Blå.Stue says...
> Pjat, man kan sagtens leve uden sex. Det er bare et spørgsmål om vilje og
> kontrol!

og mentale forstyrrelser.

Fra : Morten

Dato : 12-06-04 09:02

> Hvorfor skriver du "mænd"?
> Jeg er mand (ihvertfald sidst jeg kiggede efter) og jeg genkender ikke mig
> selv i din beskrivelse!

Måtte du bruge en lup, da du kiggede efter?

Fra : Martin

Dato : 08-06-04 22:29

> [...]

> bedste for dig og dine kære.
>
> Og til en del af i andre, i er sq da eksperter i at afspore en seriøs

Ja jeg giver dig ret i at mænd bruger "sex" som kommategn i deres tanker.
Men at vi er små og skræmte, er jeg ikke helt enig i. Men det er en helt
anden boldgade.

Der er en ting, det her forum ikke skal misforstå, Trine og jeg snakker
rigtigt godt sammen og det tror jeg bestemt at hun vil give mig ret i.
Jeg har været igennem mange mærkelige forhold. Men her er der en naturlig
forståelse mellem begge parter og hvis der ikke er det lige nu, går der max
en ½ dag før vi finder ud af det, for der er sgu ikke nogen af os der gider
spilde tid på alt mulig lort. Vi har begge lige stærke personligheder, og
derfor brug for at snakke om tingene. Vi spiller med åbne kort på alle leder
og kanter, det er også en af de grunde til at jeg skriver med her. Ikke
fordi jeg selv har fundet ud af det, men fordi jeg er blevet bedt om at
kigge med.

Det med åbne kort er så en af de grunde til vi nu er her. Jeg er meget ærlig
og åben over for de spørgsmål jeg bliver stillet, men det her emne er godt
nok meget svært at forklare. Jeg har forsøgt at forklare Trine hvordan min
verden hænger sammen men hun har også brug for at høre det fra andre og der
er et par stykker af jer der rammer plet på nogle punkter.
Men jeg vil nu prøve igen, når jeg har mulighed for det.

En af vores store drivkrafter er, at vi søger den ultimative
tilfredsstillelse, som ikke findes, fordi vi altid søger mere. 80% af alle
mænds idol er Plaboys ejer, som har den kvinde han peger på og 7 af dem
rendende rundt om sig, når han kalder på dem. Det er i sig selv slet ikke
til at begribe. 20% er bøsser eller unormale.
En anden af vores store drivkrafter er at udforske nye ting, der skal hele
tiden noget nyt til for at holde vores interesse og det er en ting man gør
automatisk, bare sådan noget som hverdagsindkøb, hvor vi skaber behov, fordi
vi lige skal have en ny dims. Den dims er smart indtil der kommer en ny. Det
er meget kort beskrevet de basale byggesten til vores verden.

Men i den verden lever der samfund. I de samfund er der nogle normer, man
lever efter. Det samfund vi lever i, gør at man skal være sammen til døden
skiller os ad, i medgang og i modgang bla.. bla.., og det er jeg fuldstændig
enig i / forenet med.
Så er det her, vi kan bruge vores fantasi. Fantasi til at drømme os frem til
store grønne enge med markblomster i alle farver, med en lille å hvor vandet
er så klart, at man kan se fiskene svømme forbi. Og havde man nu et billede
eller et lille stykke film, kunne det beskrive den mark meget bedre.
Hvis vi nu vender tilbage til vores emne: Fantasere sig frem til hvad man
kunne gøre med den dejlig våde fisse, man nu sidder og kigger på, ikke fordi
den har noget personlighed, men mere fordi den lige i det øjeblik driver
lysten. Søgen i vores fantasi til en tilfredsstillelse. At vi så selv sidder
med den i hånden, er vi nødt til at finde os i hehe.

Der er mange måder at tilfredsstille os selv på: Den hurtige på lokummet
bare for at stresse af, fantasiverdenen hvor alt kan ske og ikke mindst den
der ER ultimativ: Sammen med sin partner, den man vil lade livet for, den
man har fået børn med, den man vil elske resten af sit liv. Den følelse af
at tilfredsstille sin partner og sig selv.. ER der INGEN ting i verden der
slår !!!

En helt anden ting er, at man hurtigt kan ryge ind i et afhænighedsproblem.
Om det er nikotin, sukker eller information man søger, er det en måde, vi
har vænnet vores hjerne til at tilfredsstille sig selv på. Derfor mener jeg
det også er et afhænighedsproblem.

Hilsen M

Ps.: Hvis der er nogen, der ikke skulle opfatte det, så er Trine ikke gravid
mere, og jeg er en meget stolt far med en søn på 3 måneder
Et Ps.: mere: Den aften Trine beskrev, var faktisk så uskyldig, som den
overhovedet kunne være. Jeg sad og satte computeren op til hende med links,
Nyhedsgrupper og alt muligt andet snask, som kvinder kunne være interesseret
i. Jeg synes jeg hørte lyde fra stuen af, (det var ik forståeligt, da hun
var gået i seng) og da jeg sad ved siden af soveværelset, var det nemmere et
kigge derind, og se om hun lå der først, end at gå helt ind i stuen og få
gulvet til at knirke hele vejen.

Fra : Insane

Dato : 09-06-04 00:42

"Martin" <Trineh@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> rendende rundt om sig, når han kalder på dem. Det er i sig selv slet ikke
> til at begribe. 20% er bøsser eller unormale.

Jeg kan så konkludere, at jeg må være unormal.

> [...]
Det
> er meget kort beskrevet de basale byggesten til vores verden.

Hvis det virkelig hænger sådan sammen, så er vores verden da mere
overfladisk, end jeg gik rundt og troede!
Suk!

> [...]
> lever efter. Det samfund vi lever i, gør at man skal være sammen til døden
> skiller os ad, i medgang og i modgang bla.. bla.., og det er jeg

Godt!

> [...]
sidder
> med den i hånden, er vi nødt til at finde os i hehe.

Det er perverst!

> [...]
> at tilfredsstille sin partner og sig selv.. ER der INGEN ting i verden der

Jo!
Tanken om at man ikke har solgt sin sjæl til Satan, er mere
tilfredsstillende!

> [...]
> Om det er nikotin, sukker eller information man søger, er det en måde, vi
> har vænnet vores hjerne til at tilfredsstille sig selv på. Derfor mener

Afhængighed kan man slippe af med ved hjælp af en stærk vilje og/eller tro!

> Ps.: Hvis der er nogen, der ikke skulle opfatte det, så er Trine ikke
gravid
> mere, og jeg er en meget stolt far med en søn på 3 måneder

Tillykke med ham!

> [...]
et
> kigge derind, og se om hun lå der først, end at gå helt ind i stuen og få

Jaja, sikkert!

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 09-06-04 05:05

> Hvis det virkelig hænger sådan sammen, så er vores verden da mere
> overfladisk, end jeg gik rundt og troede!

Hvad troede du da? Lever du ikke som menneske i verden, eller har du også
opgivet det?

> Tanken om at man ikke har solgt sin sjæl til Satan, er mere
> tilfredsstillende!

Meget enig, men jeg er da meget i tvivl, om du kender den tanke.

> Afhængighed kan man slippe af med ved hjælp af en stærk vilje og/eller
tro!

Tro - på hvad? Sin egen viljestyrke? Personligt tror jeg mere på
kærligheden...

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Insane

Dato : 09-06-04 20:15

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Insane" <Im_Not_Insane@Blå.Stue> skrev i en meddelelse

> Hvad troede du da?

Jeg har været naiv og troet, at andre ligesom jeg var nået op på et højere
udviklingstrin!

> Lever du ikke som menneske i verden, eller har du også
> opgivet det?

Jeg har opgivet det.
Folks opførsel ude i verden har desværre bevirket, at jeg ikke gider andre
mennesker.
Det er ikke kristent opførsel, men jeg orker bare ikke at være sammen med
mennesker mere.

> Meget enig, men jeg er da meget i tvivl, om du kender den tanke.

Engang gjorde jeg.

> tro!
>
> Tro - på hvad? Sin egen viljestyrke? Personligt tror jeg mere på
> kærligheden...

Jeg troede også på kærligheden, men menneskets opførsel idag, gør det
desværre til en umulighed.
Vi får det meget trangt i Helvede!

Fra : vadmand

Dato : 09-06-04 20:30

> Jeg troede også på kærligheden, men menneskets opførsel idag, gør det
> desværre til en umulighed.
> Vi får det meget trangt i Helvede!

Jeg tror ikke, du kommer i Helvede - du er der jo allerede.

Per V.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 10-06-04 05:19

"Insane" <Im_Not_Insane@Blå.Stue> skrev i en meddelelse

> Jeg har været naiv og troet, at andre ligesom jeg var nået op på et højere
> udviklingstrin!

Hvad mener du med "højere udviklingstrin"? Nå, det hører vist til
dk.livssyn.

> Folks opførsel ude i verden har desværre bevirket, at jeg ikke gider andre
> mennesker.

Hvordan opfatter du så dig selv? Er du mere eller mindre end et menneske?

Min opfattelse er, at du anskuer verden helt forkert. Vi mennesker opfører
os altså meget forskelligt. Hvis man ikke gider nogle mennesker, må man
prøve at finde nogle mennesker, man godt gider. Hvis man ikke trives i et
miljø, må man prøve at finde miljøer, hvor man trives.

> Det er ikke kristent opførsel, men jeg orker bare ikke at være sammen med
> mennesker mere.

Det er altså ikke sundt at isolere sig. Man får nogle mærkelige tanker af
det.

> Jeg troede også på kærligheden, men menneskets opførsel idag, gør det
> desværre til en umulighed.

Det er så dit problem. Du ser åbenbart kun problemerne i verden, måske fordi
de fylder uforholdsvis meget i nyhedsstrømmen.

> Vi får det meget trangt i Helvede!

Så vidt jeg kan vurdere, er du allerede i Helvede. Spørgsmålet er, hvad du
har tænkt dig at gøre ved det.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : ThomasB

Dato : 09-06-04 09:06

> 7 af dem
>
> Jeg kan så konkludere, at jeg må være unormal.

Ja, hvis du afviger fra "normalen" som er +50%

> fordi
> Det
>
> Hvis det virkelig hænger sådan sammen, så er vores verden da mere
> overfladisk, end jeg gik rundt og troede!
> Suk!

Det er nok fordi du har et forskruet verdenssyn

> fuldstændig
>
> Godt!

Ja, for det kan man godt, selvom man ikke er fanatisk religiøs..

> til
> vandet
> billede
> fordi
> sidder
>
> Det er perverst!

Nej, det synes du kun fordi du er Insane..

> den
>
> Jo!
> Tanken om at man ikke har solgt sin sjæl til Satan, er mere
> tilfredsstillende!

Fat det; Satan findes ikke!

> afhænighedsproblem.
> jeg
>
> Afhængighed kan man slippe af med ved hjælp af en stærk vilje og/eller
tro!

Ja, men nu er det ikke alle der er munke..

Fra : Martin

Dato : 09-06-04 10:35

Jeg kan på ingen måder sætte mig ind i alt det ævle du skriver. Og jeg er på
ingen måder religiøs !

Biblen kunne lige så godt have været skrevet af H.C. Andersen, tror så også
den kunne være sjover at læse.

Jeg respektere folks tror. Mit barn bliver døbt fordi min kæreste ønsker
det. Venligest Respektere min!!!

Jeg synes din komentar er rimeligt Off Topic, der dit sex liv er meget
begrænset, vis du overhoved har et. Venligest find en anden nyhedsgrupper
til dit religiøse pis. Vis det ikke findes så søg om det og diskutere med
andre båtnakker som dig selv.

M.

Fra : PerX ...

Dato : 09-06-04 22:24

In article <ca6ljr$2ck8$1@news.cybercity.dk>, Trineh@e-mail.dk says...
> [...]
> til dit religiøse pis. Vis det ikke findes så søg om det og diskutere med

Hvor var det lige respekten kom ind? *gg*

Fra : PerX ...

Dato : 09-06-04 22:22

In article <40c64ecf$0$139$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
Im_Not_Insane@Blå.Stue says...
> "Martin" <Trineh@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> 7 af dem
>
> Jeg kan så konkludere, at jeg må være unormal.

Og tænk, der er nogen der siger du er aldrig er ening med de andre i
gruppen *g*

Fra : PerX ...

Dato : 09-06-04 22:21

In article <ca5b3e$1f6r$1@news.cybercity.dk>, Trineh@e-mail.dk says...
> [...]
> rendende rundt om sig, når han kalder på dem. Det er i sig selv slet ikke
> til at begribe. 20% er bøsser eller unormale.

Jeg håber du er klar over det er noget pladder. Jeg vil have en, den
rigtigt, ikke 7 lamme modeller.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 08-06-04 20:10

[Trine | Mon, 7 Jun 2004 12:25:07 +0200]

>Jeg har et spørgsmål til jer mænd, som jeg håber I kan hjælpe mig med at
>besvare.

Kære dig og alle andre kvinder hvis mænd ser porno :)

Lad dem nu bare gøre det uden at se noget dyberliggende signalværdi deri.
mange mænd ser porno som et supplement til deres sexliv.

Selv hvis dug tog f.eks. 100 mænd og gav dem alt den sex de overhovedet
havde lyst til, var der stadig en del af dem der ville se porno og onanere.

Det er hygge, det er noget med at være "voksen dreng" og det er en del af
manges liv - det er ganske uskadeligt, så lad dem dog gøre det :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Paul

Dato : 08-06-04 20:50

> [...]

ikke render rundt som en potentiel testosteronbombe derhjemme, klar til at
eksplodere med krav om sex i tid og utide (sådan er nogle mænd).

Velbekomme.

M.v.h.

Paul

Fra : P. Larsen

Dato : 08-06-04 22:26

"Trine" <Trine@Brodzikowski.dk> wrote in message
> Jeg har et spørgsmål til jer mænd, som jeg håber I kan hjælpe mig med at
> besvare.

Interessant emne, især da jeg kan se at jeg ikke er enige med ret mange her
i gruppen.

Personligt, som mand, har jeg ikke haft den store interesse i billeder. De
er tørre og kedelige og vi har sgu' alle de samme attributer, bare lidt
forskel i størrelsen her og der. Personligt tænder jeg mere på handlingen op
til og under akten, og det finder man ikke meget af i et billede af et par
store bryster mv.

Udfra hvad du skriver, ser jeg flere advarselstegn.

> [...]

> som så med de seksuelle eskapader efterhånden. Jeg følte derfor at min
> kæreste søgte noget jeg ikke kunne give ham, at jeg ikke var nok for ham

Hvis det var rigtigt, accepterer du jo at han kan have andre forhold sålænge
"du er ude af spillet". Gravide kvinder er somregl meget sexet hvis du
spørger mig - selvom at handlingen nok ikke er så adrat som normalt, kan jeg
ikke se at selv højgravide skulle være en undskyldning for at gå "udenbys".

> [...]
> humøret. Det skal siges at jeg ikke kunne lade være med at gå ind og se
> hvilke sider han havde været inde på, totalt selvpineri!

Det vil ikke lede dig til meget andet end en skilsmisse. Gå ind og sid med
ham, mens han kigger. Hvis det er inspiration han kigger efter, kunne det jo
være at du også blev inspireret? Advarselslampen blinker hos mig, hvis han
prøver at skjule sin adfærd, lukker vinduer hvis du kommer forbi og gør
kunststykker for at skjule sin færden. Det lygter langt væk af dårlig
samvittighed.

> [...]
godt
> nok med et smil, at så kunne jeg ikke se at han havde været inde og se på

Der er ikke den store forskel udfra historik synsvinklen. Men jeg syntes
ikke at det er den rette vej frem. Selvom du blokerede eller skabte 100%
indsigt i hvad han gjorde, så viser det blot at ingen af jer har tillid til
hinanden, og "kampen" om at narre hinanden bliver bare intensiveret og ender
somregl galt. Hvis du har set noget du ikke bryder dig om, så er det vist på
tide at I sammen justerer jeres partnerskab, så i BEGGE TO føler jer tilpas.

Hos mig og fruen har vi nu og da lejet porno film og set dem sammen (og fået
os et godt grin). Pointen er, at sex og sexualitet er noget vi deler med
hinanden, om det er billeder, film eller virkeligt. Der er ikke noget så
sjovt (og lækkert) som at viske obscure sexuelle bemærkninger på de mest
UPRAKTISKE tidspunkter til fruen ;)

Så istedet for at installere programmer til at spionere, eller at gå gennem
hans skuffer for at nu at se om han også gør som han siger, så lav en
konfrontation og få tingene ud i luften. Jeg ville personligt ikke
acceptere, at min frue ville holde den slags hemmeligt for mig. Da jeg ikke
glor billeder selv sender jeg nu og da links til "legetøjsforretninger" for
at høre om hendes mening. Pointen er, at ja, hun ved jeg gør det - fordi hun
sometider kommer forbi og ser hvad der er på skærmen, og fordi jeg holder
hende orienteret om mine ideer og fantasier. Hvordan skulle hun ellers kunne
gøre min oplevelse og fryd bedre?

> [...]
> om hvorfor han var kommet listende. Hans svar var at han troede jeg var
> stået op og sad i stuen!!!??? Hvorfor gik han så ikke derind?

Skyld og skam. Handlinger lavet af en som har noget at skjule eller skamme
sig over. Personligt er jeg stor tilhænger af 110% åbenhed i et parforhold.
Jeg vil kunne tale med konen om alting og hun ved hun kan tale med mig om
alting - sex inklussiv.

Der behøver dog ikke at være andet bag, end at han ved at du ikke bryder dig
om at han kigger på billederne. Altså ikke utroskab mv. Men uden at I får
snakket tingene igennem, og han ved hvor din grænse går (og respekterer den)
og visa versa ... så vil det ende galt. Personligt syntes jeg, at du skulle
tage med på en kigger når han surfer rundt, og så se hvor inspirationen
tager jer hen.

> [...]
> aldrig kunne finde på at skjule noget for mig egentlig er en værre omgang

Naturligvis har det noget med jeres forhold at gøre. Det er en kunstig
stimulans af den ENESTE ting som du og han deler, uden at dele den med
andre. Der er intet galt med stimulans af sexualitet og prøve nye ting. Men
hvis han har dårlig samvittighed, og prøver at skjule ting fra dig ...
tjaa, så kunne det være, at det allerede er gået meget længere end blot at
kigge på billeder.

Du bør nok spørge direkte om han ornanere til dem - og finde ud af, om du er
tilpads med at han "klarer ærterne" selv, så og sige. Det er op til dig og
din personlig at afgøre. Hvis det generer dig, så er løsningen vel at
deltage istedet for at afstå?? ;)

> [...]
> hvis han føler at de der pornokvinder kan give ham et eller andet som jeg
> ikke kan, så er det fandeme ikke i orden!!

Hmmm - jeg ved nu ikke om det BLOT er mænd der kigger på porno. Der er mange
måder at få inspiration og den side af livet afklaret på, og det er min
erfaring at kvinder ikke har noget at komme efter hos mændende i den retning
;) Måske er det ikke lige pornoblade der bruges, men istedetfor redskaber
og "lege".

Der er også forskel på en interesse og en "besættelse" af et emne. Hvis det
er alt han gør på sin computer, ville jeg også mene at han har et problem.
I et parforhold hjælper vi hinanden med den slags - så hvis han skal rives
af et par gange om dage, så vågn op 20 minutter tidligere og hjælp ham med
at starte dagen, og vise versa om aftenen. Der er mange muligheder, og det
er det som I skal arbejde på sammen for at finde en løsning I *begge* to kan
leve med. Der er ikke plads til hemmeligheder og skyld i et partnerskab for
livet. Hvis din livspartner ikke kan tilgive små og større fejl, hvem skulle
så?

Mvh.
P. Larsen

Fra : ThomasB

Dato : 09-06-04 12:59

"P. Larsen" <bitREMOVEdeb@hotmailREMOVE.com> skrev i en meddelelse

> [...]
op
> til og under akten, og det finder man ikke meget af i et billede af et par

Alle er jo forskellige, men der er vel en grund til at markedet for porno er
så stort..

> Udfra hvad du skriver, ser jeg flere advarselstegn.

"Advarselstegn" ligefrem?

> da
> så
>
> Hvis det var rigtigt, accepterer du jo at han kan have andre forhold
sålænge
> "du er ude af spillet".

Kalder du porno på nettet "forhold"?

> [...]
jeg
> ikke se at selv højgravide skulle være en undskyldning for at gå

Jaaaaaa, de er dejlige! Og han går ikke udenbyes..

Husk at en graviditet er en stor ting, som vender op og ned på ens liv.
Man bliver ret forvirret, både som mand og kvinde, når man ved at der er en
lille på vej.
Det hele drejer sig om konen/baby/barnevogn/hvad skal vi købe/hvordan bliver
det, og så er en spiller sgu dejlig afslappende.

> Jeg
>
> Det vil ikke lede dig til meget andet end en skilsmisse. Gå ind og sid med
> ham, mens han kigger.

Ja, men hun skal nok spørge ham først.

> [...]
> prøver at skjule sin adfærd, lukker vinduer hvis du kommer forbi og gør
> kunststykker for at skjule sin færden. Det lygter langt væk af dårlig

Ja, dårlig samvittighed fordi vi er opvokset i et kristent/religiøst
samfund, hvor man skal føle skyld og skam over sin sekualitet.

"Hænderne over dynen", "Onani er sex med satan", "Onani gør blind" mf..

> [...]

> somregl galt. Hvis du har set noget du ikke bryder dig om, så er det vist

> tide at I sammen justerer jeres partnerskab, så i BEGGE TO føler jer

Jalousi er noget møg, og kun skadeligt for et parforhold.
At hun snager i hans ting, er utilgiveligt.

Hvis Martin har lyst til at sidde i fred og kigge på porno, så er det sgu da
irriterende at føle at det man gør er forkert.

Det er jo ikke accepteret at han onanerer, og det tvinger ham til at
undertrykke en lyst - det er ihvertfald ikke sundt.

Onani er den mest naturlige ting i verden, og man gør det stort set fra man
finder ud af at man har kønsorganer.
Kønsorganer kilder når man piller ved dem, og det er der vel en grund til.

> Hos mig og fruen har vi nu og da lejet porno film og set dem sammen (og
fået
> os et godt grin).

Du/I griner vel kun, fordi i føler at det er en pinlig situation?

Pornofilm er generelt platte, men nu er det jo heller ikke handlingen der er
vigtig :)

> Pointen er, at sex og sexualitet er noget vi deler med
> hinanden, om det er billeder, film eller virkeligt.

Det er jeg slet ikke enig i.
Seskualitet er en personlig ting, netop fordi seksualiteten er en del af
fantasien.
Fantasier er kun noget man deler hvis man har lyst.

> Der er ikke noget så
> sjovt (og lækkert) som at viske obscure sexuelle bemærkninger på de mest
> UPRAKTISKE tidspunkter til fruen ;)

Lyder hyggeligt :)

> Så istedet for at installere programmer til at spionere, eller at gå
gennem
> hans skuffer for at nu at se om han også gør som han siger, så lav en
> konfrontation og få tingene ud i luften.

Ja, netop.. men konfrontation lyder så anklagende.

"Når du har tid, kan vi så ikke lige tage en snak om vores sexliv?"
"Jeg føler at du ikke har lyst til sex med mig, er det rigtigt?"
"Er der en grund til at du onanerer, i stedet for at have sex med mig?"
"Jeg ville blive glad, hvis du ville forklare mig, hvorfor porno er så
interessant"
"Jeg føler at du er mig utro, når du sidder og kigger på porno"

> Jeg ville personligt ikke
> acceptere, at min frue ville holde den slags hemmeligt for mig.

Men så kan du roligt regne med at hun holder ting hemmeligt for dig...

> [...]
> sometider kommer forbi og ser hvad der er på skærmen, og fordi jeg holder
> hende orienteret om mine ideer og fantasier. Hvordan skulle hun ellers

Det er ikke sikker at han har lyst til at dele netop de fantasier med hende.

Det er meget forskelligt hvor åbent ens parforhold er, og det har sikker
også noget at gøre med hvor lang tid man har været sammen.

> sov,
>
> Skyld og skam. Handlinger lavet af en som har noget at skjule eller skamme
> sig over.

Ja, bl.a fordi onani ikke er noget "man" taler om.
Som sagt er det kultur/religionsbestemt.

> Personligt er jeg stor tilhænger af 110% åbenhed i et parforhold.

Fortæller du din kone hvem du fantaserer om? Hende den lækre fra kantinen?

Skal man ikke have lov til at have et "privat rum"?

> Jeg vil kunne tale med konen om alting og hun ved hun kan tale med mig om
> alting - sex inklussiv.

Jeg vil også til en hver tid kunne tale med min frue om ALT, men det er bare
ikke alt jeg har lyst til at dele - og omvendt.

Du skal ikke bilde mig ind, at du taler med hende om hende den lækre kvinde
du så på gaden forleden..

> Der behøver dog ikke at være andet bag, end at han ved at du ikke bryder
dig
> om at han kigger på billederne.

Netop..

> Altså ikke utroskab mv.

Nej, ikke det der ligner..

> Men uden at I får
> snakket tingene igennem, og han ved hvor din grænse går (og respekterer
den)
> og visa versa ...

Hun skal respektere at han har lyst til at onanere til porno.
Han skal ikke stoppe med at se på porno, fordi hun ikke synes det passer
hende.
De skal begge acceptere hinanden grænser, men det hele starter med
forståelse..

> så vil det ende galt. Personligt syntes jeg, at du skulle
> tage med på en kigger når han surfer rundt, og så se hvor inspirationen
> tager jer hen.

Ja, god ide.. Men han skal stadig have liv til at onanere, lige så tit han
vil - også til porno.

> Naturligvis har det noget med jeres forhold at gøre. Det er en kunstig
> stimulans af den ENESTE ting som du og han deler, uden at dele den med
> andre. Der er intet galt med stimulans af sexualitet og prøve nye ting.

Her er jeg heller ikke enig..
Der er to ting:
Sex mellem mennesker og sex med sig selv er to forskellige ting..

Og det ene udelukker ikke det andet.

> Men
> hvis han har dårlig samvittighed, og prøver at skjule ting fra dig ...
> tjaa, så kunne det være, at det allerede er gået meget længere end blot at
> kigge på billeder.

Sludder..

Det kan også være at han er blevet morder..

> Du bør nok spørge direkte om han ornanere til dem - og finde ud af, om du
er
> tilpads med at han "klarer ærterne" selv, så og sige.

Det er hun jo ikke.

Men det tror jeg skyldes manglende forståelse/respekt for hans seksualitet.

> Det er op til dig og
> din personlig at afgøre. Hvis det generer dig, så er løsningen vel at
> deltage istedet for at afstå?? ;)

Selvom om hun detager, og tager den i munden så er jeg ret sikker på at han
vil onanere alligevel.

Onanerer du?

> [...]
retning
> ;) Måske er det ikke lige pornoblade der bruges, men istedetfor redskaber

Hmm.. jeg skal vist lige tale med lillemor ;)

> [...]

> af et par gange om dage, så vågn op 20 minutter tidligere og hjælp ham med
> at starte dagen, og vise versa om aftenen.

Lyder lækkert.. så kan han nøjes med at onanere om eftermiddagen :)

> Der er mange muligheder, og det
> er det som I skal arbejde på sammen for at finde en løsning I *begge* to
kan
> leve med.

Enig..

> Der er ikke plads til hemmeligheder og skyld i et partnerskab
for
> livet.

Det er jo ikke en hemmelighed, han vil bare gerne have det for sig selv..

> Hvis din livspartner ikke kan tilgive små og større fejl, hvem
skulle
> så?

Mor :)

Mvh Thomas

Fra : P. Larsen

Dato : 09-06-04 18:29

"ThomasB" <tb_fjern@2ma2.dk> wrote in message

De

> Alle er jo forskellige, men der er vel en grund til at markedet for porno
er
> så stort..

Naturligvis. Jeg ville blot gøre opmærksom på, at min indgangsvinkel var en
smule anderledes, end de andre jeg så herinde, måske pga. dette?

> "Advarselstegn" ligefrem?

Ja, som jeg fremhæver, så er her hemmeligholdelsen, og mistilliden fra
begges sider, et problem og for mig advarselstegn der ville få mig til at
reagere i mit ægteskab.

> Kalder du porno på nettet "forhold"?

Ja, hvis det kombineres med hemmeligholdelse og listefødder, absolut!
Ligesom hvis du "glemte" at fortælle at du delte hotelrum med den nye
sekretær på den weekend-konference du skal til ;) Sex er den eneste del af
et parforhold, du ikke kan få gennem "normale" venner. Og denne aktivitet er
klart fokuseret på sex - og alles formodning om, at han sikkert blot river
den af til et billede. Jeg er ikke enig i den konklussion. Der er så meget
andet online, f.eks. chats og andre semi-sociale adfærdsmønstre, der helt
klart ville resultere i, at manden IKKE vil dele hans "færden" med konen.

> "udenbys".
>
> Jaaaaaa, de er dejlige! Og han går ikke udenbyes..
Det er jo spørgsmålet om han cyber-sexer sig eller ej. Hvis det eneste
kritierie du har for utroskab er den reelle handling, så bliver vi nok
aldrig enig om det.

> Husk at en graviditet er en stor ting, som vender op og ned på ens liv.
> Man bliver ret forvirret, både som mand og kvinde, når man ved at der er
en
> lille på vej.

Korrekt - første barn er specielt stressende. Så meget desto mere grund til
at forsikre hinanden om, at den fysiske kontakt stadig er rart og nødvendig.

> Ja, men hun skal nok spørge ham først.

Og hvis han nægter? For mig er det netop problemet at han syntes at nægte
hende adgang.

> Ja, dårlig samvittighed fordi vi er opvokset i et kristent/religiøst
> samfund, hvor man skal føle skyld og skam over sin sekualitet.
> "Hænderne over dynen", "Onani er sex med satan", "Onani gør blind" mf..

Det var sgu' mange år siden den blev pratiseret. Ikke i min barndom kom jeg
ud for den slags forhold, og jeg er i sen 30'erne. Og pornoen har været fri
i mere end 30 år nu?? For børnefamilier tror jeg ikke på den undskyldning
længere.

> Hvis Martin har lyst til at sidde i fred og kigge på porno, så er det sgu
da
> irriterende at føle at det man gør er forkert.

Ikke hvis det sker på bekostning af parforholdet?

> Det er jo ikke accepteret at han onanerer, og det tvinger ham til at
> undertrykke en lyst - det er ihvertfald ikke sundt.

Det ved vi jo ikke om hun syntes det er. Og det er vel den eneste der i
denne sammenhæng tæller?

> [...]
> finder ud af at man har kønsorganer.
> Kønsorganer kilder når man piller ved dem, og det er der vel en grund til.

Ja, det kan jo debatteres ;) Hvordan vi hver især klarer den slags i vores
parforhold er vel op til os. For mig er sex noget der deles - og der er da
ikke noget galt i ornani med konen?

Hvis hendes følelse er, at hun ikke er tilstrækkelig sexuel for sin mand da
han åbenbart skal supplere til deres sexualliv, så er det da et problem?
Det løses ikke ved at sige, at det skal hun ikke bekymre sig om, at det er
naturligt? Giv hende chancen for at se om hun kan udfylde det tomrum som
denne person har - hvis det blot ER ornani. Og jeg har mine tvivl (jeg har
været online side slutningen af 80'erne, og har set dette mønster mange
gange - og ja, jeg fandt min kone på nettet ;)

Hvis der er er noget at skjule er der noget i gærde.

> Du/I griner vel kun, fordi i føler at det er en pinlig situation?
> Pornofilm er generelt platte, men nu er det jo heller ikke handlingen der
er
> vigtig :)

Vi griner over platheden ;) Ikke over agten udover den utrolig kunstige
stønnen ;)

> Det er jeg slet ikke enig i.
> Seskualitet er en personlig ting, netop fordi seksualiteten er en del af
> fantasien.
> Fantasier er kun noget man deler hvis man har lyst.

Så må vi dermed være enige om, at være uenige ?? Sex i et parforhold er
delt med partnere.

> Ja, netop.. men konfrontation lyder så anklagende.

Måske skulle jeg have valgt et bedre ord - ikke så meget konfrontation, men
hvis han forsat lukker døren, så bliver en konfrontation nødvendig - før det
er forsent?

> [...]
> interessant"
> "Jeg føler at du er mig utro, når du sidder og kigger på porno"

Hehe - der er mange måder at formulere sig på ... hvad med:
"Skat, kunne du ikke vise mig de lækre duller online så jeg kan se hvad jeg
skal købe nede i shoppen i aften??"

> Men så kan du roligt regne med at hun holder ting hemmeligt for dig...

Du har ikke ret hvad angår sex og parfold. Hvad hun og hendes veninder taler
om, tjaa - det hører jeg sjællent om ;)

> Det er ikke sikker at han har lyst til at dele netop de fantasier med
hende.

?? Og det syntes du ikke er et problem?

> Det er meget forskelligt hvor åbent ens parforhold er, og det har sikker
> også noget at gøre med hvor lang tid man har været sammen.

Tjoo -- men hemmeligheder har det med at vokse. Først kommer de små, så de
store ... og til slut kæntre skibet. Hvis du kan holde A hemmeligt, hvorfor
så ikke B osv.

> Ja, bl.a fordi onani ikke er noget "man" taler om.
> Som sagt er det kultur/religionsbestemt.

Måske - men vi ved jo ikke om dette er problemet for dette par? Jeg kan kun
tale udfra mit parforhold, og der er ingen grænser hvad den slags ting
angår.

> Fortæller du din kone hvem du fantaserer om? Hende den lækre fra kantinen?

Ja da ;) Fantaserer ikke om andre kvinder, men hvis jeg ser en smuk kvinde,
ja så kommenterer ja det da - især hvis hun er så smuk, at jeg bliver
bevidst om at jeg kigger. Ved fælles TV kiggeri kan vi sommetider tale om
hvem der er sexet osv. på skærmen. Hun ved hvad jeg kigger efter, og jeg ved
hvad hun kigger efter. Det gør dog ikke, at jeg fantaserer om sex med dem.

> Skal man ikke have lov til at have et "privat rum"?
Et privat kontor, naturligvis. Men ikke til at rive den af.

> Jeg vil også til en hver tid kunne tale med min frue om ALT, men det er
bare
> ikke alt jeg har lyst til at dele - og omvendt.

Arv - det ville jeg personligt ikke kunne klare. En del af min tiltrækning
til min kone er, at vi netop deler ALT - gode og dårlige ting. Hun er min
støtte og jeg er hendes - ikke blot sexuelt.

> Du skal ikke bilde mig ind, at du taler med hende om hende den lækre
kvinde
> du så på gaden forleden..

Som sagt - jo ;) Men jeg ser skitte ikke så mange. Jeg arbejder sammen med
primært mænd, og kører i bil et par timer om dagen til og fra arbejdet.
Resten af tiden bliver somregl spenderet med konen.

> Netop..

> Nej, ikke det der ligner..

Det ved du jo ikke? Han kunne jo lige så nemt cyber rundt derude med
kvinder, mænd mv. og blot sige han "jeg er der ikke utro". Spørgsmålet er
vel, hvornår vi syntes en handling er utro. Hvis kvinden i parforholdet
syntes, at utro er at skrive om sex med andre kvinder, så er manden hende
utro hvis han gør dette - ikke sandt?

> Hun skal respektere at han har lyst til at onanere til porno.

Nej.

> Han skal ikke stoppe med at se på porno, fordi hun ikke synes det passer
> hende.

Jo - de skal finde et fælles kompromis. "Trust but verify" ... hehe

> De skal begge acceptere hinanden grænser, men det hele starter med
> forståelse..

Korrekt - men forståelse og accept er ikke det samme.

> Ja, god ide.. Men han skal stadig have liv til at onanere, lige så tit han
> vil - også til porno.

Det er vel noget de må afgøre. Hvis hun ikke har energi til at han kan bruge
hendes krop, kunne hun måske blot lægge alt fra sig, bortset fra de høje
stillethæle, og vippe numsen mens han ordner kallorious?

Udgangspunktet er vel, hvordan de definerer deres sexual-liv. Hvis hun kan
acceptere at han har et sexualliv udover det han deler med hende, så kan det
nok gå an at han har et "privat rum" - og dog, kunne soveværrelset vel være
lige så godt, sålænge ungerne ikke kan komme rendende ;) Og hvis hans behov
virkeligt er så stort, burde hun få chancen for at vise ham - at HUN er
kvinden der kan være alt for ham, inklussiv morgen, middag og aften bolle
dame! (jeg har ALDRIG mødt nogen i mit liv der har været SÅ aktiv, udover i
forelskes-månederne - og i den tid har de knapt nok tid til andet end
hinanden).

> Her er jeg heller ikke enig..
> Der er to ting:
> Sex mellem mennesker og sex med sig selv er to forskellige ting..
>
> Og det ene udelukker ikke det andet.

Enig. Du kan stadig klare ærterne selv, under agten med konen. Du får det
til at lyde som den gamle skrøne: "Sex for fun with men - sex for children
with women". At kvinden netop ikke er andet end en barne maskine, og for at
have det sjovt, må manden gå andetsteds. Ideen må vel være, at kvinden og
manden SAMMEN tilfredsstiller hinanden? Måske skal hun indstille sig på, at
have sex oftere. Og hvem ved, det kunne jo være at hun gerne ville være med
på den?

> Sludder..
> Det kan også være at han er blevet morder..

Eller laver hemmelige dates med de "damer" han finder online. "Trust but
verify". Hvis han ikke er villig til at vise hvad han gør online, gør han
mere end at rive den af - personligt tvivler jeg på, at det er alt han gør.

> Det er hun jo ikke.
>
> Men det tror jeg skyldes manglende forståelse/respekt for hans
seksualitet.

Nej - hun forstår ikke hvorfor HUN ikke er tilstrækkelig. Og der forstår jeg
så udemærket hendes spørgsmål. Jeg ville også spørge om præsist det samme.

> Selvom om hun detager, og tager den i munden så er jeg ret sikker på at
han
> vil onanere alligevel.

Og?

> Onanerer du?
Ja da - det sker tit mens vi "nuser" med hinanden, ikke har lyst til finde
gummiet frem eller ligne. Men ikke i aflåste og hemmelige rum, og ikke mens
jeg tænker på hvordan sex med en anden kvinde ville være. Jeg kan måske
tænke mig frem til konen med andet tøj på, eller i en anden situation end
den netop eksisterende, men det er stadig hende, som jeg elsker og holder
af, med hele mit hjerte.

> Hmm.. jeg skal vist lige tale med lillemor ;)

Skal vi forvente at du er tilbage i morgen, eller har du nu "andre aftaler"
?? lol

> Hvorfor?
Fordi det dermed er mere end blot ornani. Og fordi sex er en del af
partnerskabet, og han tager den væk. Fordi alt uden måde, er farligt. Selv
Salt er farligt i store mængder, og vi dør uden salt overhovedet. Præsist
som med sex ;)

Mvh.
P. Larsen

Fra : ThomasB