gode fangster
Fra : Bent Nielsen.

Dato : 07-06-04 10:49

hej med jer
er der nogen gode fangster i lillebælt i øje blikket

Knæk og bræk

Fra : Calle.

Dato : 07-06-04 13:54

Bent Nielsen. wrote:
> hej med jer
> er der nogen gode fangster i lillebælt i øje blikket

havde en del store torsk i weekenden

--
Calle.

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-04 17:43

hej Calle
hvad er store torsk i Lillebælt , i disse tider ???
hvad med flade sker der noget der ??

kab

Fra : Calle.

Dato : 07-06-04 18:09

Pastoren wrote:
> hej Calle
> hvad er store torsk i Lillebælt , i disse tider ???

et par kg, og op

--
Calle.

Fra : Bent Nielsen.

Dato : 08-06-04 08:50

og hvad er store torsk 45 cm eller???? kg stk.

Fra : Calle.

Dato : 08-06-04 15:20

Bent Nielsen. wrote:
> og hvad er store torsk 45 cm eller???? kg stk.
Læs da hvad der står inden du spørger, men som du citerer, så tyder de jo på
du ikke ved at man skriver under det man spørger svarer på. Havde du vidst
det havde du nok set at svaret er den mail du så spørger på.

--
Calle.

Fra : Bent Nielsen.

Dato : 10-06-04 06:55

> [...]

> --
> Calle.
>
>hej Venner det må i undskylde jeg er ny begynder og er på kursus i det
samme håber dette var bedre tak for hjælpen