en god side hvis man fisker i søer
Fra : Michael Oldhøj Morte~

Dato : 07-06-04 09:47

Fra : fish.iddx.net

Dato : 07-06-04 11:56

"Michael Oldhøj Mortensen" <motorsen@mortensen.tdcadsl.dk> wrote in message
news:40c42b8a$0$251$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> http://www.fa.dk/tekmil/miljo/Vandkvalitet/soewebHome/default_mj.htm

Ved sku ikke hvor god den er, når man bor i århus

/Thomas

Fra : Michael Boysen

Dato : 07-06-04 16:48

fish.iddx.net wrote:
> Ved sku ikke hvor god den er, når man bor i århus

Næh, århusianere har nok mere glæde af:
http://www.aaa.dk/aaa/index/serviceomraader/nm/nm-vand/nm-soer.htm

Venlig hilsen
Michael Boysen

Fra : fish.iddx.net

Dato : 07-06-04 17:07

"Michael Boysen" <rokkerne@ofir.dk> wrote in message

> Næh, århusianere har nok mere glæde af:
> http://www.aaa.dk/aaa/index/serviceomraader/nm/nm-vand/nm-soer.htm
>
> Venlig hilsen
> Michael Boysen

Der har du så ganske ret i

/Thomas

Fra : Jan Jensen

Dato : 07-06-04 20:20

så mangler vi bare resten af hovedlandet.........

Fra : Michael Boysen

Dato : 08-06-04 01:00

Jan Jensen wrote:
> så mangler vi bare resten af hovedlandet.........

Hej Jan

Du kan jo bruge:
http://www.lepidoptera.dk/flyfoto.htm

- som udgangspunkt, og så poste dem du finder her i gruppen.

Venlig hilsen
Michael Boysen

Fra : Jan Jensen

Dato : 08-06-04 13:17

ja jeg kan også bruge www.map24.dk til at finde søer, men der står ikke
meget om søerne

Fra : Michael Boysen

Dato : 08-06-04 16:31

Jan Jensen wrote:
> ja jeg kan også bruge www.map24.dk til at finde søer, men der står ikke
> meget om søerne

Hej Jan

Det jeg mener er, at der er links til alle amterne på den side jeg
postede, og så er det ellers bare at finde, hvad det enkelte amt har
lagt på nettet om søerne.

Thomas spurgte helt konkret, hvad Århus amt kan tilbyde, og det fandt
jeg så for ham via http://www.aaa.dk

Vil du ikke være flink, at citere under det du svarer på, og så klippe
den overflødige tekst væk?
En forklaring på hvorfor det er smart, finder du her:

Venlig hilsen
Michael Boysen

Fra : mikkel paulsen

Dato : 23-06-04 15:29

Michael Boysen <rokkerne@ofir.dk> wrote in message news:<40c48e18$0$3048$14726298@news.sunsite.dk>...

> [...]

hvad hvad for søer er gode at fiske gedder i? hvor kan man købe tegn
og er der frit fiskeri i nogen af søerne?

jeg bor i vendsyssel og mangler nogen gode søer til at fiske gedder i?
jeg vil dog ikke køre længere end til silkeborg

Fra : Michael Boysen

Dato : 23-06-04 17:45

mikkel paulsen wrote:
> [...]
> jeg bor i vendsyssel og mangler nogen gode søer til at fiske gedder i?
> jeg vil dog ikke køre længere end til silkeborg

Hej Mikkel

Da jeg selv er fra nordsjælland, har jeg ikke den vilde viden om
området. Følgende sider kan dog være nyttige i din jagt på info:

http://sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/
http://lystfiskeri.dk/fiskepladseramtview.asp
http://www.fiskemagasinet.dk/fiskesteder/fiskesteder.php
http://www.carphunters.suite.dk/vande.htm - (primært karpevande, men mon
ikke der også svømmer en enkelt gedde eller to rundt)

Hug og hygge
Michael Boysen

Fra : Ole Jensen

Dato : 24-06-04 07:56

mikkel paulsen wrote:

> [...]
>
> jeg bor i vendsyssel og mangler nogen gode søer til at fiske gedder i?
> jeg vil dog ikke køre længere end til silkeborg

Hvad med at prøve Glenstrup sø syd for Hobro? Jeg mener der ligger en
Sports/lystfiskerforretning i Hobro som sælger dagkort og lejer både ud.
Ring til dem og få flere oplysninger.
Jeg har kun fisket der en gang, men fangede da et par gedder samt nogle
aborrer.

mvh
Ole-J

Fra : JE

Dato : 10-06-04 11:37

"fish.iddx.net" skrev :
> Ved sku ikke hvor god den er, når man bor i århus

Selvom jeg bor på Fyn, så synes jeg da siden er udmærket. Du kan bl.a. læse
om sø-økologi.
Så tak for den Michael.