Blod i afføring???
Fra : Figaro

Dato : 07-06-04 18:23

Hvad kan skyldes at der er blod i afføringen??

VH Stine.

Fra : Lene Hansen

Dato : 07-06-04 18:30

Bl. a orm!

Med venlig hilsen

Lene Hansen

Fra : Denise

Dato : 07-06-04 20:25

Figaro wrote:
> Hvad kan skyldes at der er blod i afføringen??
>

> VH Stine.

Det kan være en ganske almindelig mave/tarm betændelse, der kræver
penicillin.

--
Hilsen Denise

Fra : Camilla Baird

Dato : 07-06-04 21:53

Figaro wrote:
> Hvad kan skyldes at der er blod i afføringen??
>

> VH Stine.

Er det frisk blode på afføringen? Det kan skyldes nogle sarte blodkar i
analåbningen, der er blevet revet over... ikke farligt.
Er det tørret blod i afføringen? Det skyldes som regel problemer længere
oppe i tarmene - det kræver dyrlægetilsyn.
mvh Camilla

Fra : goofy

Dato : 07-06-04 21:56

Hejsa

Hvis det er blod i urinen kan det skyldes blærebetændelse.

Steen

Fra : Ninna Sørensen

Dato : 08-06-04 08:42

> Hvad kan skyldes at der er blod i afføringen??

Det kan være mange ting, men hvis det er frisk blod, som kan skyldes nolge
sarte blodkar, så kan du prøve at give din kat/katte noget A38 eller noget i
den stil, bare en til to spise skeer om dagen i en fem dage, så er det over,
men kommer det igen efter meget kort tid, så bør du nok søge dyrlæge.
Har haft det samme problem med min ene kat, og jeg opsøgte en dyrlæge der
gav mig dette råd

mvh.
Ninna

Fra : Figaro

Dato : 09-06-04 18:31

Ja, det er friskt blod .. Mange tak for rådet omkring A38, det vil blive
taget i brug :)