dk4 camping
Fra : Per H

Dato : 07-06-04 17:32

er lige koblet op på dk4 med en masse camping.

Per nielsen har lavet en del af udsendelserne, men har han ikke sin
egen hjemmeside, og er aktiv herinde?

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Tommy Hansen

Dato : 07-06-04 19:13

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> er lige koblet op på dk4 med en masse camping.
>
> Per nielsen har lavet en del af udsendelserne, men har han ikke sin
> egen hjemmeside, og er aktiv herinde?

Hej Per.

Du mener sikkert Per Neslein.

Se på: www.campingferie.dk

/Tommy

Fra : Klaus ½

Dato : 07-06-04 19:46

Hej i gruppen
> Du mener sikkert Per Neslein.
Mon ikke det faktisk er Peer Neslein, men da hans bror hedder Jann Nielsen
er det nok en numerolog som har været inde over på et tidspunkt

> Se på: www.campingferie.dk
Og der udkommer også et trykt medie nemlig bladet Campingferie.dk Det er
gratis og kan hentes bl.a. hos Shell og en del forhandlere.

Go' sommer til alle

mvh
Klaus ½

Fra : Steen Larsen

Dato : 07-06-04 19:32

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> er lige koblet op på dk4 med en masse camping.
>
> Per nielsen har lavet en del af udsendelserne, men har han ikke sin
> egen hjemmeside, og er aktiv herinde?

Mig bekendt har de ikke deres egen hjemmeside men de har en underside
til www.campingferie nemlig denne
http://www.campingferie.dk/h2_rejseinspiration/s/nielsen_1.asp

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Steen Larsen

Dato : 07-06-04 20:01

"Steen Larsen" <steenlarsen(fjern)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> "Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Mig bekendt har de ikke deres egen hjemmeside men de har en underside
> til www.campingferie nemlig denne
> http://www.campingferie.dk/h2_rejseinspiration/s/nielsen_1.asp

UPS navne forviring han heder Mads.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : John

Dato : 07-06-04 21:51

Er det på nettet du ser det? For tidligere kunne vi der ikke kan tage DK4,
se udsendelserne på nettet. Men nu koster det tilsyneladende en afgift på
175 kr at få adgang (klubmedlemsskab). Kan nogen fortælle mig om der er
andre muligheder eller er der bare noget jeg har misforstået. Jeg synes
måske prisen er lidt i overkanten for at se 2-3 udsendelser om camping.

Venlig hilsen

John

Fra : Steen Larsen

Dato : 07-06-04 22:06

"John" <johnlafjerndette@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mig om der er andre muligheder eller er der bare noget jeg har
> misforstået. Jeg synes måske prisen er lidt i overkanten for at se

Det er nu kun 150,00kr det koster om året og det gir jo også den
muglighed at se og gense gamle udsendelser lige når det passer en.

Hvis man sammenligner med at skal have et canaldigital kort og evt,
camodul så er det jo billigt.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Harry

Dato : 07-06-04 22:12

> UPS navne forviring han heder Mads.

.....og han er ikke i familie med Neslein, men er free-lance redaktør
for børnefamilier på campingferie.dk

Per Nielsen hedder rigtigt: Peer Neslein, kært barn har jo mange
navne. Men hans side hedder: http://www.campingferie.dk. Det omtalte
blad har samme navn og artikler findes på adressen:
http://www.campingbladet.dk