MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
msconfig
Fra : Vidal

Dato : 07-06-04 13:03

Win98.

Når jeg kører msconfig for at fjerne nogle programmer, jeg
ikke ønsker at køre fra start, og vil lukke programmet igen
kommer der altid en fejl: msconfig har udført en ulovlig
handling osv, og de ændringer jeg har ønsket bliver udført.

Mit spørgsmål er: Er der andre måder man kan slette eller
redigere i det der står i 'Start' fanen af msconfig, så jeg
kan komme af med det jeg ikke ønsker.

Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Eigil Stoltz-Sørense~

Dato : 07-06-04 13:21

Jeg bruger et program der hedder REG CLEANER til at slette opstarts
programmer og til at slette programmer, jeg ikke bruger mere, det er
freeware og må bruges af alle, skriv til mig så sender jeg programmet til
dig. Det indeholder en fil så det kan blive dansk.

--
Med venlig hilsen Eigil
eist7@webspeed.dk

Fra : Vidal

Dato : 07-06-04 13:33

Eigil Stoltz-Sørensen wrote:

> [...]
> freeware og må bruges af alle, skriv til mig så sender jeg programmet til
> dig. Det indeholder en fil så det kan blive dansk.

Tak, det ville jeg sætte svært pris på.

Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Br

Dato : 07-06-04 13:58

> [...]
> kommer der altid en fejl: msconfig har udført en ulovlig
> handling osv, og de ændringer jeg har ønsket bliver udført.

Hvis du kender en anden der har Win 98 så kan du prøve at kopierer msconfig
og erstatte den du har (den kunne godt være dårlig)

mvh. Bo Br

Fra : Vidal

Dato : 07-06-04 14:28

Vidal wrote:

> Win98.

> og de ændringer jeg har ønsket bliver udført.

Øhmmm, *ikke* udført.

Vh

Villy Dalsgaard