Pirates! hvornår??
Fra : Silver

Dato : 06-06-04 23:03

Davs folkens.

Jeg har erfaret at der ville udkomme en ny udgave af den geniale gamle
klassiker Pirates! til pc og har opsnuset en trailer video, nogen som ved
konkret hvornår det spil vil udkomme og om der er nogle rygter og lign ang
gameplay osv?

Mvh
Silver.

Fra : Deadmeat

Dato : 07-06-04 05:48

www.pirates-game.com

De siger release midt i december 2004...

Jeg glæder mig som et lille barn til jul....
Husker som var det igår, da jeg sad og spillede det på min c-64 (Model
Brødkasse)

Spøg til side, det ser godt ud, tror det bliver en succes..

mvh
DeadMeat

Fra : Nic

Dato : 07-06-04 06:21

> Husker som var det igår, da jeg sad og spillede det på min c-64 (Model
> Brødkasse)

JA det var tider!

Men jeg håber bare ikke vi bliver skuffet - sker tit når forventningerne er deroppe

Fra : Allan

Dato : 07-06-04 21:11

Der findes også Port Royale, hvor man sejler efter et kort og efter byer,
som er 100% identiske med det gamle Pirates Gold.
Men at der endelig kommer en ny udgave af det RIGTIGE pirates.....wow, kan
slet ikke få armene ned igen. Jeg er 5 år igen, ha ha. Det bliver fedt.

Fra : ss

Dato : 16-06-04 11:32

Der kommer også et andet pirates spil som er online.

Jeg er selv iblandet de få der er beta testere på spillet. Det hedder World
of Pirates http://worldofpirates.4players.de/wop/
Det er ikke noget prof. firma der laver spillet men derimod 2 tysk
programmører som laver det i deres fritid. Ikke desto mindre er det næsten
100% identisk med det goe gamle pirates gold (+ lidt ekstra gode ideer fra
os beta testere)

Fra : Silver

Dato : 16-06-04 23:56

"ss" <stumpovich@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 100% identisk med det goe gamle pirates gold (+ lidt ekstra gode ideer fra

BLÆRET! :D , jeg har selv lige skrevet mig op som betatester, håber jeg
bliver udtaget og hvis jeg gør vil jeg spille under navnet DamnNation (just
so ya know matie! ARRR).

Mvh
Silver