Transport over gennem Odense fjord
Fra : Grønne

Dato : 06-06-04 22:20

Jeg er ved at arrangere sommerlejr for en flok grønne spejdere, vi skal bo
en uge på Enebærodden, i udmundinger af Odense fjord. Odden er så lang og
smal at man kunne tro det var en ø og det vil vi gerne ha spejderne til at
tro.

Men for at det skal kunde lykkedes går det jo ikke at komme gående til
hytten, så opdager de nok vores plan... Derfor søger jeg en eller flere både
der kan sejle 12 spejder fra Odense havn til Enebærodden.

Det behøves ikke være hverken fint eller hurtigt, fiskekutter eller lignende
ville være fint. Vi medbringer selv redningsveste så sikkerheden er i orden.
Der er en anløbs bro på Odden så det er til at lægget til.

Vi kan ikke tilbyde den store betaling, men vi skal nok dække udgifterne og
finde en rimelig betaling.

Håber der er nogen her der kan hjælpe.

Med Venlig Hilsen

Grønne

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 07-06-04 00:22

> [...]
> Der er en anløbs bro på Odden så det er til at lægget til.
>
> Vi kan ikke tilbyde den store betaling, men vi skal nok dække udgifterne

Prøv at tage ud til Bregnør og snak med fritidsfiskerne, det kan være at de
kan hjælpe.

Glenn

PS. jeg kender ikke nogen derude, men ved bare at der er nogle.