Ericsson T 65 - dårlig ladeforbindelse
Fra : Birger

Dato : 06-06-04 21:50

Jeg har en aldeles udmærket Ericsson T 65, men den er svær at få til at tage
mod ladestrøm. Jeg har både den org. samt en helt ny lader, men det er som
om stikket skal sidde forbistret bestemt, uanset hvilken jeg bruger, for at
den vil lades op.
Er der noget jeg kan gøre? Jeg har prøvet at skrabe kontaktfladerne i
telefonen lidt, så der er mulighed for forbindelse. Eller skal jeg have
udskiftet ladestikket i telefonen???
Birger

Fra : Per Thomsen

Dato : 08-06-04 09:39

> [...]
> Er der noget jeg kan gøre? Jeg har prøvet at skrabe kontaktfladerne i
> telefonen lidt, så der er mulighed for forbindelse. Eller skal jeg have

Jeg er bange for det er batteriet du må skifte.

Per

Fra : Kim S

Dato : 08-06-04 15:30

"Per Thomsen" <PerThomsenNews@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er bange for det er batteriet du må skifte.

Rolig nu...
Jeg har selv 2 T65, som osse har perioder med samme fejl.
Det virker som en dårlig forbindelse et eller andet sted, og det
er tilsyneladende en generel fejl, for jeg har hørt om flere med
samme kvaler.
Vip lidt med ladestikket, så plejer det at gå...

Mvh, Kim

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-06-04 18:38

On Tue, 08 Jun 2004 16:29:41 +0200, Kim S wrote:

> [...]
> generel fejl, for jeg har hørt om flere med samme kvaler.
> Vip lidt med ladestikket, så plejer det at gå...

Jeg har fået problemet med min T610 og jeg havde samme problem med min
T65.

Generelt for Ericsson?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Mig Selv

Dato : 08-06-04 09:46

Prøv med et nyt batteri...

/MigSelv

Fra : Birger

Dato : 08-06-04 09:55

Tak for tippet, men jeg tror ikke det er fejlen.
Når jeg endelig får den til at vise at den lader, er den fuldt opladet på
kort tid, og holder strøm (stand-by) i næsten en uge.
Birger
(I givet fald: Hvor og hvor billigt kan der købes et nyt batteri???)