Kan ikke komme på nettet med modem.
Fra : Andersen [2500]

Dato : 06-06-04 19:43

I forbindelse med at jeg skulle sætte en pc op til en
kammi der kun kører på modem. Jeg startede hjemme
med at installere det meste. Opdateringer fra MS, FW og
AV foregik via min ADSL forbindelse på et til lejligheden
installeret netkort. Da jeg så kom til min kammi og
inst. hans modem og retter til så jeg skulle kunne bruge
modem i stedet for ADSL, så vil den godt ringe op
og tjekke UN og PW. Derefter bliver jeg smidt af og
jeg får en fejl 720. Noget med at de rette protokoller
ikke er sat rigtigt op. Hvad er det lige helt præcist jeg
skal have rettet til????

--
/Andersen [2500]

andersen snabela nospam dot dk