Dyrlæge Jens Breth Hansen
Fra : Signe Allerslev

Dato : 06-06-04 13:49

Ved et tilfælde, er jeg lige faldet over nogle advarsler på nettet,
omkring en dyrlæge ved navn Jens Breth Hansen, som er 2 år gamle. Jeg
kender intet til denne dyrlæge, men fik i går en gul seddel dumpende ind
ad døren, om hans discpunt priser osv. Så han er åbenbart ude på at
kapre kunder igen. Så måske man bør advare folk omkring dette, hvis
påstande om ham er sande. Vi må jo passe godt på vores dyr!
Mhv Signe Allerslev
Hinnerup.

Med venlig hilsen
Signe Allerslev

Fra : Trine

Dato : 06-06-04 20:13

Hejsa

Jeg har haft ham som dyrlæge, og der er ikke sket noget som helst med mine
katte, men jeg vil dog indrømme at fra første artikel i avisen jeg så, der
kom mine katte der heller ikke mere, jeg mener ikke at jeg kunne stole på
ham når der kommer klager i tv og aviser, så NEJ TAK

Trine

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 07-06-04 00:18

Tillykke med at dine dyr lever endnu.... og tillykke med at du har set
lyset.....

Johny P.

Fra : Trine

Dato : 08-06-04 21:26

HVAD ER DET FOR ET SVAR ??????

Fra : Kate

Dato : 08-06-04 21:38

"Trine" <trine@REMOVEramskov.dk> wrote in

> HVAD ER DET FOR ET SVAR ??????
>

> "Hr. Pedersen" <johny_pedersen@FJERNhotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:dDNwc.2048$IR5.1669@news.get2net.dk...

Tror det går på at der har været temmeligt mange skriverier om at dyr
er døde hos JBH i forbindelse med simple operationer som kastration.
Ikke nok med dyrene er døde der er desværre også historier, klager,
over at folk har fået døde dyr udleveret som om de bare sov. Eller
historier om dyr som har måttet om opereres hos andre dyrlæger fordi
JBH ikke har villet høre på klager over dyrenes tilstand.
Derfor dette svar, tror jeg.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 09-06-04 00:48

Jeg mener med mit svar, at jeg synes du er heldig med at dine dyr har det
godt idag, selv om dyrlægen ikke er den bedst omtalte af slagsen. Og jeg
synes det er en klog beslutning ikke at have ham som dyrlæge mere, hvis du
holder af dine dyr.