MS Windows
briani 27239
Formatering..
Fra : Ulvir

Dato : 06-06-04 18:35

Jeg skal til at formatere min bærbar. (WIN.ME) Hertil har jeg de
nødvendige CD Rom disketter. Men- disken til Office 2000 er væk. Er det
muligt at gemme i det mindste Word, på en eller anden måde, så også det kan
geninstalleres? Og evtuelt hvordan?

Venlig hilsen/regards- Ulvir.

--
Women's intuition is the result of millions of years of not thinking.

Fra : Jens Jensen

Dato : 06-06-04 18:47

I princippet nej. Men hvis du har Office 2000-æsken med koden, er problemet
til at overse.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-06-04 22:02

Ulvir skrev:

> Er det muligt at gemme i det mindste Word, på en eller anden
> måde, så også det kan geninstalleres? Og evtuelt hvordan?

Det er meget svært og som regel umuligt at gemme installerede
programmer til senere brug og specielt programmer som Word, da
det ikke bare er installeret i en enkelt mappe. Det er spredt
rundt i mange forskellige mapper og har desuden mange nøgler
i registreringsdatabasen, som man også bliver nødt til at tage
backup af, hvis programmet skal virke efter hensigten.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ulvir

Dato : 06-06-04 22:34

Thomas G. Madsen wrote:

> [...]
> i registreringsdatabasen, som man også bliver nødt til at tage
> backup af, hvis programmet skal virke efter hensigten.

Tak for oplysningerne. Jeg har hørt om OpenOfficeOrg., der efter sigende
skulle ha' et tekstbehandling program der er meget lig Word, er gratis, og
t.o.m. kompatibel med Word. Er der andre der har erfaringer med dette
program? Hilsen/regards- Ulvir.
--
Women's intuition is the result of millions of years of not thinking.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-06-04 16:21

Ulvir skrev:

> sigende skulle ha' et tekstbehandling program der er meget lig Word,
> er gratis, og t.o.m. kompatibel med Word. Er der andre der har
> erfaringer med dette program? Hilsen/regards- Ulvir.

Det minder så meget om Word at jeg ikke vil anvende det frivilligt (jeg
bryder mig ikke om Word, mage til ringe stykke software skal man lede
længe efter). Min wordprocessor hedder DeScribe.

Jesper G. Poulsen