MS Windows
briani 27239
Publisher
Fra : Henning Rasmussen

Dato : 06-06-04 17:55

Har ledt på Microsoft efter et lille program, som kan læse
Publisher-filer uden at man har hele Publisher/office installeret, men
har ikke fundet noget. Et sådant findes til PowerPoint. Nogen her der
ved om der også findes et sådant Publisher-læse program?

--
På forhånd tak
Henning

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-06-04 22:02

Henning Rasmussen skrev:

> Nogen her der ved om der også findes et sådant Publisher-læse
> program?

Det mener jeg ikke der gør. Publisher-brugeren bør gemme i et
format, som modtageren uden Publisher kan læse. Hvordan dette
gøres, kan bla. læses her:
<http://www.microsoft.com/office/previous/xp/columns/column16.asp>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 08-06-04 18:30

> Det mener jeg ikke der gør. Publisher-brugeren bør gemme i et
> format, som modtageren uden Publisher kan læse. Hvordan dette
> [...]

Tusind tak.
Henning

Fra : Kale Kop

Dato : 07-06-04 04:19

Henning Rasmussen skrev:
> [...]
> har ikke fundet noget. Et sådant findes til PowerPoint. Nogen her der
> ved om der også findes et sådant Publisher-læse program?

Du kan evt. gemme som jpg fil.
mvh
Kale