Begivenhedsrig weekend
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-06-04 17:39

Hej

Jeg har lige været hjemme ved min familie og deres knap 6 måneder
gamle gammel dansk. Han er som hunde nu er i den alder og weekenden
startede rigtig godt fredag aften. Hunden endte midt i et god varmt
bål! Skrig og hylen. Hunden ned på siden og masser af vand på venstre
bagben, som heldigvis var det eneste der var sket noget med. Og som
nogen måske ved, så er en gammel dansk ikke så kompatibel med vand, så
det var lidt besværligt. Heldigvis viste en nærmere undersøgelse, at
det eneste der var sket, var sveden pels, og det vokser jo ud igen. Og
2 minutter efter slap hunden væk og styrtede rundt. Lørdag morgen var
der intet at se eller mærke.

Søndag fandt vi så hunden sidde og smaske og ville ikke rigtig videre.
Det var såmen bare en hjørnetand (mælketand) der var faldet halvt ud,
men som ikke rigtig ville give slip. Det blødte en del og det var jo
heller ikke rart. Men selvom jeg ikke har mødt hunden mere end to
weekenden i hans liv, så fandt han sig fint i at jeg først undersøgte
hans mund og derefter hev tanden helt ud. Den sad godt fast, så det
tog et par forsøg. Men ikke det mindste bøvl var der.

Da han så gik ind for at drikke og skylle munden fandt vi endnu en
hjørnetand i bunden af vandskålen, så det kan godt være at foderet
skal blødes lidt op i aften.

Og for at det ikke engang skal være løgn, så havde jeg været ved at
øve "klippe klør" med ham tidligere i dag. Også helt uden antydning af
problemer.

Så der er sket lidt med den stakkels hund i weekenden.

Jeg ved ikke om I kan huske hvordan Quark ser ud, når hønsene render
hver sin vej? Sådan ser han ud, når han ikke kan finde ud af hvilken
gåsebille han skal rende efter. Jeg håber godt nok ikke at de er
giftige for hunde, for han får spist nogle stykker af dem!

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt