Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
maj 2004
Fra : Ulf Pedersen

Dato : 06-06-04 13:16

Hejsa

Så er der nye billeder fra maj 2004
http://www.digifoto-nord.dk
--

Mvh. Ulf Pedersen
http://www.digifoto-nord.dk/ - min legeplads

http://www.betterphoto.com/sites4photogs/dynoMG.asp?memberID=51318

Fra : Pico

Dato : 06-06-04 19:41

Ulf Pedersen wrote:
> Hejsa
>
> Så er der nye billeder fra maj 2004
> på http://www.digifoto-nord.dk

Som altid en fornøjelse Ulf.
Dog bryder jeg mig ikke så meget om de 3 karnevaldsdamer,
jeg synes ikke der har været nogle "gode" billeder fra karnevalet
i år, eller også forventer man bare for meget
Pico

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 06-06-04 20:16

Pico,

> Dog bryder jeg mig ikke så meget om de 3 karnevaldsdamer,
> jeg synes ikke der har været nogle "gode" billeder fra karnevalet
> i år, eller også forventer man bare for meget

Jeg har selv tidligere i år været til karneval i Brasilien (São Paulo) og
selvom vi er rigtig langt fra herhjemme kan billederne jo godt være tekniske
gode.

Ulf's maj billeder er rigtig flotte synes jeg!

http://www.digifoto-nord.dk/2004/maj_2004/imagepages/image3.html - ved ikke
hvad der er ved dette billede, men synes bare det fænger!

Men som sagt - rigtig flotte billeder af Ulf .

/Glenn
(Remove "NOSPAM" in my e-mail to reply.)

Fra : Pico

Dato : 06-06-04 22:06

Glenn Rasmussen wrote:
> Pico,

> Jeg har selv tidligere i år været til karneval i Brasilien (São
> Paulo) og selvom vi er rigtig langt fra herhjemme kan billederne jo
> godt være tekniske gode.

OK, det var det danske jeg mente. Synes ikke "damerne" er så lækre i år

> Ulf's maj billeder er rigtig flotte synes jeg!
>
> http://www.digifoto-nord.dk/2004/maj_2004/imagepages/image3.html -
> ved ikke hvad der er ved dette billede, men synes bare det fænger!

Det er jeg også faldet for.

> Men som sagt - rigtig flotte billeder af Ulf .

Enig.
Pico

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 07-06-04 10:34

On Sun, 6 Jun 2004 21:15:40 +0200, "Glenn Rasmussen"
<tyrannorex@NOSPAMhotmail.com> wrote:

Hej Glenn

>Ulf's maj billeder er rigtig flotte synes jeg!
>
>http://www.digifoto-nord.dk/2004/maj_2004/imagepages/image3.html - ved ikke
>hvad der er ved dette billede, men synes bare det fænger!

Du burde skamme dig, det er kongeskibet Dannebrog

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 07-06-04 15:25

Hej Ulf,

> Du burde skamme dig, det er kongeskibet Dannebrog

Det var ikke det jeg mente - det var hvad der fangede mit blik - ikke hvad
der var på billedet!

Et motiv kan jo godt være hammerende uinteressant og så alligevel fange ens
blik - det gjorde dit billede hos mig.

Capisca? ;).

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 07-06-04 10:22

On Sun, 6 Jun 2004 20:40:39 +0200, "Pico" <Selvestemig@hotmail.com>
wrote:

>Som altid en fornøjelse Ulf.
>Dog bryder jeg mig ikke så meget om de 3 karnevaldsdamer,
>jeg synes ikke der har været nogle "gode" billeder fra karnevalet
>i år, eller også forventer man bare for meget

Hej Pico

Tak, men jeg kan da godt følge dig med karnevals billederne, men det
var mit første karneval i København, jeg har jo kun det i Aalborg at
sammenlinge med.

Så København er afgjort et bedre arrangement hvad karneval angår, der
kunne Aalborg godt lære lidt

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-06-04 21:16

"Ulf Pedersen" <info@digifoto-nord.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Så er der nye billeder fra maj 2004
> på http://www.digifoto-nord.dk
> --
>
> Mvh. Ulf Pedersen

En god og alsidig serie Ulf - Plattenslageren er mit favorit,
hehe, men en gennemført og teknisk fin serie. -max-

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 07-06-04 10:24

On Sun, 6 Jun 2004 22:16:02 +0200, ";o\)-max-" <ma22x3@hotmail.com>
wrote:

Hej Max

>En god og alsidig serie Ulf - Plattenslageren er mit favorit,
>hehe, men en gennemført og teknisk fin serie. -max-

Tak

Fra : S@ndman

Dato : 08-06-04 07:49

> [...]
> på http://www.digifoto-nord.dk
> --
>
>I hvilket program har du lavet dit fotoalbum??

Jimmy

Fra : Ulf Pedersen

Dato : 08-06-04 22:05

On Tue, 8 Jun 2004 08:48:36 +0200, "S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote: