t610 og "blitz"
Fra : S.G

Dato : 06-06-04 12:37

Kan se at der på inpakningen er billede af en t610. Men på den er der en
lille lygte bagpå ved siden af kameraet.. Hvorfor er det lige der bare
sidder en gummi dims i det hul på min t610???

Fra : Kim Schulz

Dato : 06-06-04 12:49

On Sun, 6 Jun 2004 13:36:42 +0200
"S.G" <dillah@dkfritidmotorcykel.dk> wrote:

> Kan se at der på inpakningen er billede af en t610. Men på den er der
> en lille lygte bagpå ved siden af kameraet.. Hvorfor er det lige der
> bare sidder en gummi dims i det hul på min t610???

du tror ikke det er det lille "spejl" du kan se på billedet. Det følger
normalt med mobilen og er en lille blank metal "knap" som kan sættes ind
i stedet for gummi dimsen.
Denne kan bruges når man vil tage billeder af sig selv, hvor man så kan
se sit spejlbillede i den lille runde matalplade.

--
Kim Schulz | Keen of Fundanemt? Want to share experieces with
Geek by nature | other users? join The Fundanemt User Group NOW!

Fra : Mythos

Dato : 06-06-04 15:21

[...]

Jo, det er sikkert den, det var den metaldims jeg prøvede at mogge på
"joysticket" foran, jeg troede det var en di,s til den

Kim Larsen