filmplakat efterlyses
Fra : db

Dato : 06-06-04 12:37

Jeg læste på et tidspunkt om en plakat, lavet i forbindelse med filmens 100
års jubilæum, bestående af mange kendte filmfolk.
Nogen som ved hvor den kan købes/ses?

mvh
db

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 06-06-04 14:41

db skrev i en meddelelse...
> Jeg læste på et tidspunkt om en plakat, lavet i forbindelse med
> filmens 100 års jubilæum, bestående af mange kendte filmfolk.
> Nogen som ved hvor den kan købes/ses?

Den laves desværre ikke mere pga. nogen problemer med rettighederne.
Du kan læse om det i denne tråd[1], som kørte for et stykke tid siden.
Under indlæg nummer 28 og 29 står dens skæbne beskrevet.

[1]
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&c2coff=1&threadm=4017ea14%240%24140%24edfadb0f%40dread11.news.tele.dk&rnum=2&prev=/groups%3Fhl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26c2coff%3D1%26q%3D100%2Byears%26meta%3Dgroup%253Ddk.kultur.film
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 06-06-04 15:39

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:S9Fwc.8614$Vf.457551@news000.worldonline.dk...

> Den laves desværre ikke mere pga. nogen problemer med rettighederne.
> Du kan læse om det i denne tråd[1], som kørte for et stykke tid siden.
> Under indlæg nummer 28 og 29 står dens skæbne beskrevet.

Pudsigt. Netop det omtalte websted lister den til salg nu.
Måske er rettigheds-problematikken klaret?

http://www.kunst-fuer-alle.de/poster-de/renato_casaro/i7065_renato_casaro_100_years_of_film.html

/ Susaavej 5, DK-4700 | you're doing, you're | ^ ^ \
\ Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Devast8or

Dato : 06-06-04 16:48

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> [...]
>
> Pudsigt. Netop det omtalte websted lister den til salg nu.
> Måske er rettigheds-problematikken klaret?

Nej, den står som "nicht lieferbar".

Ærgerligt, den er ellers meget fed.

Devast8or

Fra : Frost

Dato : 06-06-04 18:55

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

http://www.kunst-fuer-alle.de/poster-de/renato_casaro/i7065_renato_casaro_10
> [...]

Hov, for søren... Min mormor har faktisk sådan en plakat liggende...

--
Frost

Fra : Devast8or

Dato : 06-06-04 19:11

Frost wrote:
> "Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

http://www.kunst-fuer-alle.de/poster-de/renato_casaro/i7065_renato_casaro_10

> Hov, for søren... Min mormor har faktisk sådan en plakat liggende...

Tror du hun vil sælge den?

Devast8or

Fra : db

Dato : 06-06-04 16:44

Tak til jer begge
Nu har jeg bestilt den, og må nu se om den dukker op...
mvh
db

Fra : AJ

Dato : 06-06-04 21:26

Hej

Måske du lige gider at skrive hvis du modtager den...? :)

Mvh
AJ

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 07-06-04 02:41

On 2004-06-06, Torben Greve Otzen <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> wrote:

> Den laves desværre ikke mere pga. nogen problemer med rettighederne.
> Du kan læse om det i denne tråd[1], som kørte for et stykke tid siden.
> Under indlæg nummer 28 og 29 står dens skæbne beskrevet.

Folk der bor i Jylland kan bare gå ned på det lokale vi-er-et-pizzaria-men-
vi-vil-gerne-ligne-en-smart-café sted og spørge ejeren. Plakaten er
næsten ligeså udbredt sådanne steder som plakaterne "American Girl in
Italy 1951", "Lunch on a Skyscraper" og "Resting on girder".

--
Anders Vind Ebbesen