MS Windows
briani 27239
Bin-fil
Fra : Martin Thunø

Dato : 06-06-04 12:17

Ved ikke lige om det er den rigtige gruppe at spørge i, men har et lille
spørgsmål. Kan man brænde en Bin-fil ud på CD uden at have den tilhørende
..cue fil? Hvis man kan hvordan gør man?. Har prøvet med Alcohol 120%, men
den laver en load fejl af image.

Mvh
Martin

--
Fjern REMOVEXXX hvis du vil skrive til min mail.

Fra : Kenneth Mortensen

Dato : 06-06-04 16:05

"Martin Thunø" <martin.thunoe@REMOVEXXXteliamail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Martin
>
> --
> Fjern REMOVEXXX hvis du vil skrive til min mail.

Du kan bare omdøbe filen til en .iso og brænde den.

Dog kan der være problemer hvis den skal brændes på en speciel måde. Fx ved
en hybrid cd.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 06-06-04 16:13

Martin Thunø skrev:

> Kan man brænde en Bin-fil ud på CD uden at have den tilhørende
> .cue fil? Hvis man kan hvordan gør man?.

Et program som Nero kan sagtens klare dette og du behøver ikke
at omdøbe *.bin-filen til *.iso. Du kan også vælge at pakke filen
ud på harddisken med et program som ISO-buster, som også kan klare
*.bin-filer.

Mht. gruppevalget, så ville <news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom>
nok være bedre egnet, for den omhandler også software til brændere.
<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware.drev.cd-rom>.

--
Hilsen
Madsen