Nyt fra Michael Mann
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 06-06-04 11:53

http://www.apple.com/trailers/dreamworks/collateral/

Michael Mann laver jo noget nær perfekte film, så jeg ser naturligvis også
frem til denne.

Thomas

Fra : spæf

Dato : 06-06-04 15:35

> Michael Mann laver jo noget nær perfekte film, så jeg ser naturligvis også
> frem til denne.

Ser feeed ud !!!

--
Hilsen

Spæf
"live long and prosper"

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 06-06-04 15:51

"spæf" <teater-lydFJERNDETTE@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ser feeed ud !!!

Ja jeg skal også se den - det er sikkert!!

Jesper

Fra : Brian P

Dato : 06-06-04 19:22

Hm. Tom Cruise er blevet gråhåret... Gab.

Fra : FatPete

Dato : 11-06-04 08:56

Jo den ser skam interessant ud! Den skal ses... Dog bekymrede musikken sidst
i traileren mig lidt! Det mindede ufatteligt meget om James Bond temaet!
Hmm... Virker lidt uproffesionelt!

Mvh Peter