Nokia 6600 - hvad sker der?
Fra : Bach|DK|

Dato : 06-06-04 11:35

Jeg har erhvervet mig en Nokia 6600. Fed telefon, men der er et par
ting:

1. Når man starter den op, tager det lang tid og "introbillede/musik"
hakker. Hvad kan der være los?

2. Overgangen mellem standby og så fx. at skulle skrive sms er ikke
"flydende". Stykker af grafik hænger på skærmen inden sms ruden kommer
frem.

Kan man opdatere Symbian software selv, eller skal man have folk til
det - og vil det hjælpe på mine problemer?

--
Michael Bach

Fra : Bach|DK|

Dato : 06-06-04 11:59

Har så selv fundet lidt hjælpe her:

http://nokiafree.org/forums/t54377/h/s.html

Jeg er åbenbart ikke alene om at have de små bugs i min telefon.

Måske andre kan få glæde af det, jeg er dog stadig træt af, at dyrt
hardware ikke er i orden.

--
Michael Bach

Fra : Knud Erik Kofod

Dato : 07-06-04 23:38

Hej med Jer.
Ja jeg har også haft mange fejl på min NOKIA 6600 !.
Den kan ikke tåle at man bruger alle de funktioner de propper i telefonen !.
Jeg har nu indtil dato kunnet køre den COMA til enhver tid rent software
messigt !.
Og så vil NOKIA gerne sælge den til erhvervslivet, en meget dårlig ide !!!,
den kan til enhver tid køres DØD hvis man bruger den og den´s funktioner
!!!.
Jeg har SKROTTET min 6600 og har nu på prøve en
SE-P800, det er da en telefon der kan tåle at blive brugt,
jeg er faktisk gået hen og blevet glad for den, den virker s....., jeg kan
ikke køre den ned !!!.
Hilsen KE.